Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Sezon skuterowy = koniec sezonu narciarskiego :(

Jaki był twój sezon narciarki 2006/2007  

41 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

• Sympatycy
Opublikowano

Jako że równie jak na tematy motoryzacyjne nagrzany jestem na jazdę na nartach ciekaw jestem ilu kolegów podziela moją pasje i na ile aktywnie.

Sam jeżdżę od wielu lat (znacznie dłużej niż na 2oo) i nie wyobrażam sobie sezonu bez choćby krótkiego wyjazdu na narty.

W tym sezonie udało mi się pojechać na trzy dni w rodzinne strony tj. do Krynicy gdzie odbyłem swoistą rozgrzewkę przed tygodniowym baaaaardzo udanym wyjazdem do Włoch - tych niemieckojęzycznych co prawda - ale zawsze to Włochy .. ojczyzna skuterów

Dla tych co maj? zacięcie :

ten sezon - Dolomity + Tyrol wschodni

zeszły sezon - Val di Sole

Piszcie o swoich wyprawach ...

Opublikowano

Pewnie jest kilku podzielajacych t? pasję...

W tym roku dwa tygodnie na Słowacji (znowu) - Chopok, Strbskie Pleso itd... Prawd? jest to, że zima w tym roku się nie popisała ale na "górkach" ?niegu trochę było...

Lubię narty ale wolę cieplejsze klimaty kiedy można wyci?gn?ć np.!OKK. Na nartach trudno było by mi jechać do pracy... :rolleyes:. chyba, że skuter ?nieżny... ale nie... to nie to samo...

Opublikowano

No ja jestem pocz?tkuj?cym narciarzem, ale bardzo bardzo "napalonym" bo sport ten wci?gn?ł mnie na maxa. Niestety w tym roku jak miałem urlop to nie było ?niegu i wyjazd narciarski został odwołany i jedyne co mi się udało to dwudniowy wyjazd z kumplami do Czech, do Spindlerowego Mlyna, jeĽdzili?my od rana do popołudnia a póĽniej jeszcze wieczorem, tak że nogi bolały mnie póĽniej przez tydzień, ale to i tak zdecydowanie za mało.... :rolleyes: !OKK :D

Opublikowano

a macie bagażniki na narty do skuterów !OKK