Skocz do zawartości
Forum Burgmania

tuning skutera czterosuwowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To nie metry.

To angielski Zoomer, więc drogomierz ma wyskalowany innaczej.

  • Sympatycy
Opublikowano

No dobra, je?łi przejechał 0,2 mili to ok. 320 mb,

więc jechał co? około 65 km/h. To faktycznie

nad?wietlna...

pzdr

Opublikowano

Nie twierdzę, że to nad?wietlna, tylko zwracam uwagę, że drogomierz jest wyskalowany w innych jednostkach niż te, do których przywykli?my.

Dla Zoomera, z jego hamulcami, te 65km/h to prędko?ć wystarczaj?ca.

Opublikowano

Pragne zauwazyc, ze te 65km/h srednie to byly osiagniete od starty zatrzymanego. Czyli predkosc max mogla wyniesc troche wiecej.

Co do samego tuningu 4T.

Na rynku jest dostepny zestaw cylindra 80ccm i glowicy firmy Naraku (przeznaczony do silnika 139QMB). Zestaw ten kosztuje bagatela 870zł (czyli niemal tyle co genialny cylek Hebo Manston Replica!! do 2T), do tego wario np malossi za 290zł (bo jakos nie sadze, zeby seryjne wario udzierzylo wiekszy cylek) no i sprzeglo np. motorforce evolution 143zł. Na koniec warto zmienic wydech, coby nie mulic cylka. Tu sie klania nowosc portugalskiego Tecno przeznaczone wlasnie do tych silniczkow i kosztujace 385zł.

Podliczmy:

1687zł !!! Kto przy zdrowych zmyslach ladowalby tyle kasy w chinski wynalazek!!!

Fakt, ze po takich zmianach, mozna do tych 100km/h jakos dociulac (filmik z Honda byl nagrywany z GÓRKI!!)

Za 1687zł mozemy zrobic w 2T bardzo konkretny tune pod katem bardzo sprawnego przemieszczania sie po miescie.

Opublikowano
Pragne zauwazyc, ze te 65km/h srednie to byly osiagniete od starty zatrzymanego. Czyli predkosc max mogla wyniesc troche wiecej.

Co do samego tuningu 4T.

Na rynku jest dostepny zestaw cylindra 80ccm i glowicy firmy Naraku (przeznaczony do silnika 139QMB). Zestaw ten kosztuje bagatela 870zł (czyli niemal tyle co genialny cylek Hebo Manston Replica!! do 2T), do tego wario np malossi za 290zł (bo jakos nie sadze, zeby seryjne wario udzierzylo wiekszy cylek) no i sprzeglo np. motorforce evolution 143zł. Na koniec warto zmienic wydech, coby nie mulic cylka. Tu sie klania nowosc portugalskiego Tecno przeznaczone wlasnie do tych silniczkow i kosztujace 385zł.

Podliczmy:

1687zł !!! Kto przy zdrowych zmyslach ladowalby tyle kasy w chinski wynalazek!!!

Fakt, ze po takich zmianach, mozna do tych 100km/h jakos dociulac (filmik z Honda byl nagrywany z GÓRKI!!)

Za 1687zł mozemy zrobic w 2T bardzo konkretny tune pod katem bardzo sprawnego przemieszczania sie po miescie.

Niestety nie, mierzyłem czas już od momentu gdy wskazówka osi?gnęła maksymalne położenie, a nie od startu.

Oczywi?cie Vmax. mogła być nieco wyższa niż 46 czy 65 km/h.

Tyle że co to zmienia ?!

Po kiego ten tuning, jak masz uprawnienia i szukasz prędko?ci to powiniene? kupić ?cigacza i to zapewni Ci wrażenia jakich oczekujesz.

50 ccm zostało skonstruowane dla tych co uprawnień nie maj? i musz? np.: pojechać po zakupy czy na działkę, możliwie ekonomicznie.

Więc tuning jest pomijaj?c kwestie prawne, pewnym zboczeniem bo za ciężkie pieni?dze (prawie połowa ceny nowego) uzyskamy osi?gi nadal gorsze od 125 ccm, które kupimy za podobn? kasę.

O spadku trwało?ci już nie mówię.

Cały ten tuning to jak przerabianie gazowca na broń ostr?, nie do?ć że nielegalne to i krzywdę można sobie zrobić :(

Pozdrawiam

RobB. ;)

  • Administrator
Opublikowano

Tu RobB ma 100 % racji. Pomijajac legalnosc takich przerobek mamy chyba podobne zdanie. Chcesz jezdzic szybciej kupujesz mocniejszy sprzet dlatego ze masz tez kat. A i tyle.

Regis 1687 zl za tuning chinczyka wartego 1800 zl po tyle juz widzialem w Macro zeby sprzet padl po 5 tys km uwazam za zboczenie :(

Kiedys myslalem o tuningu Majesty 250 i taniej wyszlo mi kupic AN400 potem pomyslalem ze moze zmienie w nim wydech i pare gratow i dlatego kupilem FJS600, az sie boje pomyslec kiedy wpadnie mi do durnego lba tuningowac FJS600 to pewnie kupie hmm no wlasnie co ? GP800 ? ehh chyba zatocze znowu wtedy kolo i kupie sobie 50-tke ;)

Opublikowano

RobB Artix:

Zgadzam sie z Wami w prawie pelnej rozciaglosci.

Jedynie powiem, ze dla mnie tuning 2T to nie pogon za coraz lepszymi osiagami tylko...zabawa. Fakt, ze przy odrobinie checi i niewatpliwie srodkow finansowych mozna polepszyc osiagi pojazdu we wlasnym garazu!!

Tuning 2T za 1700zł to juz naprawde spora ingerencja i takie pojazdy sa dosc dobrze przygotowane do wyscigow klasy 2.

Do jazdy po miescie spokojnie wystarczy seryjny cylinder 50ccm, wydeszek klasy tecnigas next-r i vario malossi 2000. Wszystko sie miesci w 600zł-700zł.

A co do tuningu maxi? Ja dla tego opchnalem ANtka...poprostu chce cos mocniejszego...

  • Administrator
Opublikowano

Hmm moze kiedys jak mi cos do lba strzeli to kupie sobie jakas padnieta 50-tke w 2T zeby wlasnie sobie zrobic cacucho tuningowo - wizualnie dopieszczone. Poszalec sobie po ulicy i pewnie ku zdziwieniu wszystkich zarejestruje je na motocykl ;)

Na razie pozostawiam jednak ten pomysl na inne lata :( bardziej tluste :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...