Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Dawno na Burgmanii nie było takiego porównania. Oba pojazdy są mega wyjątkowe, oba nawiązują do stylu retro i co ciekawe - oba kosztują podobnie. Panie i Panowie... Przedstawiam piękny, retro skuter... Peugeot Django 125i MY 2019 oraz... jednoślad, który zrewolucjonizował świat transportu w Azji..., który Hondzie, od dziesięcioleci przynosi pierwsze miejsca popularności i sprzedał się tam w ilości 100 milionów egzemplarzy... Który na sezon 2019 został dopuszczony do sprzedaży w EU w wersji neo - klasycznej i wyglądowo oszałamiającej... Taaadam... Honda Super Cub Anniversary 60, dopiero co wyciągnięta że skrzyni 3...2...1... Test start! Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Diango baaaardzo mi się podoba z wyglądu... Ładniejszy od nowych Vesp, bo bardziej klasyczny w formie. Za Honda przemawia legenda, niezniszczalność (jeśli dalej utrzymają ten trend) i duże koła... Musiałbym się przejechać. Jest szansa na Burgmanię??? Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Sławku... spora szansa, że Super Cub będzie na naszym zlocie ? Dnia 10.04.2019 o 15:51, SlawoyAMD napisał: Za Honda przemawia legenda, niezniszczalność Proszę mi znaleźć drugą taką konstrukcje w monocylindrze, która bez naprawy głównej wytrzymuje 300.000 km ? Dnia 10.04.2019 o 15:51, SlawoyAMD napisał: Diango baaaardzo mi się podoba z wyglądu... Ładniejszy od nowych Vesp Coś w tym jest. Im dłużej na niego patrzę tym bardziej podpisuje się pod tym stwierdzeniem... No może poza 946, która to wydaje się być podobna w rysach właśnie z Django ? Official Video Django Official Video Super Cub Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturas Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Jeden i drugi, prezentują się ciekawie. Chociaż nowinki to rzeczywiście jest w nich dużo Retro ? Bardzo ciekawa alternatywa na "lekkie" pomykanie po mieście, szczególnie Django, bo ma 2 siedziska, więc mniej ogranicza. Z boku Honda mniej nastraja pozytywnie, jak stoi obok Peugeota. Ciekaw jestem pakowności. Odnośnik do komentarza
djpj1 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 51 minut temu, arturas napisał: Ciekaw jestem pakowności. Fotka Hondy kolegi z innego forum - pakowności zero więc zapodał taki kufer.. Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Mariusz, Diango nadal bazuje technicznie na rozwiązaniach Piaggio??? Odnośnik do komentarza
wazzki Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Django jest dla mnie świetny, jeśli chodzi o stylistykę, to od dawna Francuzi tak nie weszli na ambicje swoim kolegom z południa, jak wyżej uważam że gdybym stał przed wyborem Vespa-Django nie byłby on taki oczywisty i chyba jednak wygrałby Peugeot. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Dnia 10.04.2019 o 20:49, SlawoyAMD napisał: Mariusz, Diango nadal bazuje technicznie na rozwiązaniach Piaggio??? A kiedyś bazowało? Satelis (250) to tak ale Django motor ma, w/g mojej wiedzy, od SYM (ten sam co w Fiddle). Dokładnie został zaprojektowany wespół Peugeot & Sym. Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 1 minutę temu, MariuszBurgi napisał: A kiedyś bazowało? Chodziło mi ogólnie o markę, bo Satelis'y i jakieś mniejsze modele, miały duży udział w częściach Piaggio. O mariażu z SYMem nie słyszałem, więc trzeba będzie poszukać czegoś więcej na ten temat... Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 A "ogólnie" to tak. Napisałeś o Django... a ten z grupą Piaggio nie ma nic wspólnego. Odnośnik do komentarza
Slavos Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Wszystkie pod względem stylizacji są ciekawe. Jeśli chodzi o walory użytkowe, to Honda niestety przegrywa z kretesem, ze względu na brak pakowniści w standardzie. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Odpowiednie akcesoria i sytuacja ulega znacznej poprawie ? Tu mi wygląda na "sakwy" od Givi ? Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturas Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 @MariuszBurgi Wygląda na to że Hondzia, to niezły "wołek" roboczy od wielu lat ? a teraz, będzię "style" Odnośnik do komentarza
Administrator Artix Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Mam tą przyjemność że dosiadam super cub i po pierwszych kilometrach jak na razie faktycznie super. Światła ledowe w mieście sobie radzą całkiem przyzwoicie. Do skrzyni biegów można się przyzwyczaić podobnie jak do braku sprzęgła w łapce. Jako że zostały mi 2 kreski postanowiłem zatankować pod korek. Czas na test z prawdziwego zdarzenia, ale o tym później Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
yossarian Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Pakowność pakownością, ale czy Honda jest zahomologowana w UE tylko na 1 osobę ??? Dwuosobowa kanapa i chyba byłby świetny sprzęt do odwożenia dziecka do przedszkola ? Wiem, że na innych rynkach można dokupić akcesoryjne drugie siedzenie lub kanapę na dwie osoby. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Szuszfol Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Jakiś rok temu mocno rozważałem zakup Django 125ccm piękny designe oraz super zwinny sprzęt. Jednak jak przyszło do zakupu zrezygnowałem... Serce i rozum podpowiada kup Vespe... Kasa była wpłacona na PIAGGIO, miał to być sprzęt dla żony ale z racji że spodziewamy sie dziecka plan uciekł na przyszłe lata. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Django jest pięknym skuterem, ale jego rozwiązania techniczne niestety odstają w porównaniu z Vespą. Odnośnik do komentarza
wazzki Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 14 minut temu, Geni napisał: Django jest pięknym skuterem, ale jego rozwiązania techniczne niestety odstają w porównaniu z Vespą. Tzn co dokładnie?Nie jeździłem ani jednym ani drugim, z tego zestawienia, jednak mocno zastanawiałem się nad zakupem starego modelu vespy z lat 90 ET4, mojej żonie i mnie z resztą też bardzo się podobają skutery w stylu retro, na razie jednak pragmatyzm wziął górę i zdecydowaliśmy się na burka, jednak w przyszłości może jakaś zmiana i Django też chodzi po głowie więc fajnie jakbyś przedstawił jego braki względem Vespy.Zaskoczony jestem tym mariażem z Sym, byłem przekonany że poza współpracą z Piaggio Peugeot używa własnych jednostek. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Skuterowa gałąź Peugeota dostć szeroko czerpie z azjatyckich rozwiązań. Django nie jest wyjątkiem. Silnik dwuzaworowy, chłodzony powietrzem o mocno umiarkowanych osiągach. Produkcja w zakładzie zlokalizowanym w ChRL. Wspomniany przez Mariusza Sym kosztuje obecnie 8tys. zł. i sądzę, że ta cena odzwierciedla techniczny poziom zastosowanych rozwiązań. Odnośnik do komentarza
wazzki Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Tzn, Wiem że n.p Vivacity jest w całości(taką informację dostałem jeśli jest zła poprawcie mnie)produkowany w Chinach, o pozostałych modelach nie miałem pojęcia że ich jednostki pochodzą z Chin.Akurat chińskie silniki to chyba jedyny plus motocykli z kraju środka, więc byłbym raczej spokojny. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Nie tylko Vivacity, ale Django również jest produkowany w całości w Chinach z podzespołów wykorzystywanych do produkcji wielu innych modeli. W tym takich, jak Sym Fiddle II. Koszt zakupu Django to 14900zł, a Fiddle II to 8000zł. Czy zastosowany prymitywny, chłodzony powietrzem dwuzaworowy silniczek jest plusem? Za 8 kawałków pewnie jest, ale za prawie 15 to nie sądzę. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Z info jakie uzyskałem, Django 125 montowane jest we Francji ale z wsadów produkowanych w Państwie Środka ale także i części Made in France. Co do napędu... Pracuje całkiem poprawnie, choć nie ma co ukrywać, że technologicznie, jak na 2019 rok, szału nie robi. Skuter ten jednak wszelkie braki nadrabia optyką. Co do niego podchodzę, z przodu czy to z tyłu, to jestem pełen uznania dla francuskich stylistów za to, co stworzyli. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Stylistyka rzeczywiście bez zarzutu. Odnośnik do komentarza
wazzki Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 No ciekawa jak zawsze u Peugeota.Mnie zawsze zastanawiało, co takiego się wydarzyło, że klasyczne modele tej marki nie doczekały się takiego statusu jak choćby Vespa czy Lambretta, przecież też stylistycznie były bardzo oryginalne n.p s55. Odnośnik do komentarza
tomekmajesty Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Bo Vespa nieprzerwanie od 1946 roku produkuje modele w tej samej lini designerskiej, czyli linii osy.Poza tym nie odeszła od koncepcji samonośnego i metalowego nadwozia.A Peugeot sobie odpuścił w latach 80 -90 tych i zaczął robić z plastiku z designem popularnym nie nawiązującym do tradycyjnej liniiPonadto jednak ilość wyprodukowanych sztuk oraz ilość krajów gdzie robili i robią Vespę na licencji ...Nie ma co porównywać Szkoda tylko że konkurentka Vespy czyli Lambretta padła razem z całą firmą Innocenti, teraz pod tym brandem wypuszczają plastikową chinszczyznę, która z pierwowzorem nie ma nic wspólnego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się