Symtom Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 „Koniec świata, Husqvarna robi skutery!” grzmi poczytny tygodnik ENDURO MASTER. „Kto następny?” pyta branżowy CROSS & TRIAL REVIEW. Takimi tytułami drukowanymi na czerowno zaczynają się pierwsze strony moto prasy z ostatniego tygodnia. Niektórzy lamentują – jak BIKER’S FUN „…Czy Harley i Ducati też?” To już potwierdzone, znany z bezkompromisowych maszyn krosowych, producent fantastycznych supermoto wchodzi w mocno obsadzony rynek skuterów, są już pierwsze oficjalne zdjęcia! Nazywa się Motorsåg i nawiązuje do najlepszych tradycji firmy. Nie będzie łatwo ale my wiemy jak to zrobić – mówi szef promocji szwedzkiego producenta Ingemar Aprilson. „Będzie bezkompromisowo, żadnych zbędnych gratów zwiększających ciężar, żadnych elektronicznych rozpraszaczy - ma być czysta, niczym nie skrępowana jazda! Zwrotność, sztywność ramy, sporo metali lekkich zamiast kruchych plastików, tego oczekują nasi fani. Chętnie przesiądą się z FC 250 jadąc po zakupy czy odebrać babcię z fitness. Oni wiedzą, że ten skuter napędza oryginalny silnik Husqvarny, tak! ten sam, co w najciężej pracujących maszynach”. Kilka ciekawych rozwiązań – rozruch silnika ręczny. Odkąd już chyba wszyscy odeszli od „kopki” licząc, że akumulator nigdy nie zawiedzie, Motorsåg ma ręczny start, dzięki czemu nie wystaje żadna dźwignia. Gdy padnie aku, ty jedziesz dalej. Regulowana wysokość kierownicy, co docenią rośli Skandynawowie czy Holendrzy, nie będą uderzać kolanami. LED-owa lampa, którą możesz szybko odpiąć i używać jak latarki. Jednak rewolucyjnym rozwiązaniem jest napęd, nie ma pasa, jest łańcuch, nie ma strat!- cała moc na koło. I najmniejsza masa ze wszystkich marek zapewni super osiągi. Design może trochę kontrowersyjny ale jednorazowy, skuter skąpo obudowany , kolor jasno-zielony i pomarańczowy. Dla mniej zamożnych, majsterkowiczów czy młodzieży, Motorsåg dostępny również w wersji „kitowej” – do poskładania. Poniżej linki do zdjęć, mam problem z umieszczeniem bezpośrednio w poście. https://imagizer.imageshack.com/img924/9342/GBG9w9.jpghttps://imagizer.imageshack.com/img923/6007/urayjT.jpghttps://imagizer.imageshack.com/img921/8482/oNyrba.jpg
Szagal Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Dobre, czytałem i się zastanawiałem o co chodzi :D. Teraz się zastanawiam, jak zastosowano w tym modelu sprzęgło odśrodkowe czy jakoś inaczej został rozwiązany problem włączonego silnika na postoju ?
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Użytkownicy+ Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Kurde, ale się dałem .... najpierw przeczytałem, a dopiero potem otworzyłem zdjęcia ? 34 minuty temu, Szagal napisał: .............. Teraz się zastanawiam, jak zastosowano w tym modelu sprzęgło odśrodkowe czy jakoś inaczej został rozwiązany problem włączonego silnika na postoju ? A to akurat chyba nie problem. W klasycznej pile motorowej jak puścisz "gaz" łańcuch się natychmiast zatrzymuje.
Symtom Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Tłumaczenie "Motorsåg" - piła spalinowa/łańcuchowa po szwedzku. No i ten Inegmar APRILson? Ktoś tą hulajnogą podjechał pod sklep moto. Zrobiłem kilka fotek, Biorąc pod uwagę, że to dwusuw, może mieć koło 4 koni, to może śmigać ze 5 dych. A na takich kółkach to niezły kozak musi być?
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Użytkownicy+ Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Generalnie ? ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się