p@blo Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 Witam wszystich Chyba zachciało mi sie znowu "skutera", przypadkowo wpadła mi w oko biała beemka c600, ale czytałem czytałem i zachciało mi sie INTEGRY ? Może wyglądem troche ustępuje Bmw ale ta niezawodność i zaufanie do tej marki które mam... Oglądając filmiki na YT nt. Integry niestety albo stety wpadła mi w oko X-ADV....? I obecnie stoje przed dylematem, szukam używki z najmniejszym możliwie przebiegiem, raczej rozglądam się za sprzętem w DE... Czy ktoś z Was miał podobny dylemacik i co ostatecznie wybrał? W przypadku X-ADV poprzeczka cenowa znacznie rośnie, ale motur faktycznie nowoczesnie wyciosany, Ledy, bajeranckie koła, wyświetlacze, kask sie mieści... ale Integrze tez za wiele nie brakuje... no i w kieszeni sporo zostanie. Może ktoś posiadał oba? cos podpowie.. bo korci mnie rzucić sie na X-ADV...? Regulamin wymaga odpowiedniego wypełnienia rubryki: "Miejscowość" oraz podania daty urodzin. Popraw to w 24h, bo inaczej będziemy zmuszeni zawiesić ci konto. Administracja
Lucjan73 Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 Szymon akurat przesiadł się z Integry na X-ADV pewnie coś w temacie ma do powiedzenia.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 25 Maja 2019 Klubowicze Opublikowano 25 Maja 2019 11 godzin temu, Lucjan73 napisał: Szymon akurat przesiadł się z Integry na X-ADV pewnie coś w temacie ma do powiedzenia. Dokładnie, powiem tak, Integra jak dla mnie jest prawie skuterem doskonałym, prawie dlatego, że miałem okazję przejechać się iksem w trakcie posiadania Integry i odrazu się zakochałem..... Jeśli możesz dołożyć - bierz X-ADV... Jeśli masz zamiar pędzić na długie zagraniczne wycieczki ,żadna kiepska droga Cię nie zaskoczy ,bo Iks lubi takie drogi. Niby dwa takie same sprzęty,a tak naprawdę dwa całkiem inne. Nie będę porównywał Integry z Iksem bo nie ma sensu - to dwa inne sprzęty. W skrócie tylko powiem jakie są moje odczucia . Iks ma gorsze przyspieszenie niż Integra 750 .....niewiele ,ale gorsze ...Vmax również mniejszy w X-ADV . W integrze seryjna kanapa jest jak dla mnie nie do zaakceptowania , w Iksie nie ma sie do czego przyczepić ....wszystko jest wykonane jak należy ...Oczywiście sety kierowcy to obowiązkowe doposażenie ,żeby delektować się jazdą na stojąco po szutrze .... Integra to taki Mercedes wśród Maxiskuterów , ale X-ADV to Maybach ? To moje odczucia ...
RONIN Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 Tak się właśnie zastanawiam, z czego wynika różnica w prędkości i przyspieszeniu? Jeżeli wolniejsza zębatka to przyspieszenie nie powinno być gorsze jeśli nawet nie lepsze.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 28 Maja 2019 Klubowicze Opublikowano 28 Maja 2019 2 godziny temu, RONIN napisał: Tak się właśnie zastanawiam, z czego wynika różnica w prędkości i przyspieszeniu? Jeżeli wolniejsza zębatka to przyspieszenie nie powinno być gorsze jeśli nawet nie lepsze. Mniejsze koło i może inne mapy silnika, dające zakres momentu obrotowego w bardziej określonym przedziale dla jazdy of-road'owej, niż wykorzystywanej na normalnej ulicy...
virus Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Dnia 24.03.2019 o 17:34, MariuszBurgi napisał: Spalanie: Ten sam motor, DCT tu i tu ale w X-ADV pierwszych 5 przełożeń jest krótsze niż w Integrze. Co ciekawe, sprint do 100 km/h jest niemal identyczny, V-max także podobny, natomiast spalanie Integra ma średnio o 0.5 l/100 km niższe. To poproszę teraz zdjęcie z licznika Integry, na którym będzie średnie spalanie 2,4l. ? I nie było z górki!
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Administrator Opublikowano 20 Lutego 2020 Realizm spalania zależy od długości dystansu pokonanego (patrz TRIP). 15 km. nie daje wiarygodności co do całkowitego AVG ? U mnie, kilka dni temu, po 130 km w trasie taki wynik...
niko02 Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 U mnie w podpisie są obie Integry i ich spalanie ale w 700 kiedyś uzyskałem 2,5l/100km. Sędziowałem nią wyścigi kolarskie, tam średnie prędkości to 42km/h czasami latamy i po 150 gdy gonimy peleton i tak po całym dniu około 200km wyszło mi 2,5l. Realne wartości są w podpisach ale w 2019 roku 750 Szymona najechałem tylko 7921km, a w 2020 dopiero 144km. Najniższe spalanie 750-ki 3,16, najwyższe 6.22 Najniższe spalanie 700-ki , najwyższe 6.66
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Lutego 2020 Autor Administrator Opublikowano 21 Lutego 2020 Jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł, które podaje spalanie różnych pojazdów to niemiecki spritmonitor. Integra: Wyniki Anzahl Kraftstoff min Ø max 52 Benzin 2,57 3,63 5,26 X-ADV: Wyniki Anzahl Kraftstoff min Ø max 60 Benzin 3,20 3,94 5,17
dr.big Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 X-ADV nie może palić mniej lub nawet tyle samo co Integra ? . Więcej energii "pożera" zawieszenie, opony też są inne, a i podejrzewam współczynnik CW jest też na niekorzyść X-ADV ? .
Geni Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 Generalnie jednak, jak na spore pojazdy o pojemności 750cm3 palą obydwie Hondy cholernie mało, a o te dziesiąte lub setne części litra nie ma co kopii kruszyć.
dr.big Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 Oczywiście, mi Tmax530 zawsze palił mocno ponad 5, jesli nie ponad 6?. Fakt, że ja eco- drivingu nigdy nie uprawiam. Paliwa na kartki jeszcze nie ma ? . W samochodzie patrzę na zużycie, ale raczej nie w 2oo- przyjemność. Co innego przy poważnych przelotach rocznych czy codzennym dojeżdżaniu do pracy, wtedy ekonomia się liczy.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 21 Lutego 2020 Klubowicze Opublikowano 21 Lutego 2020 Przy moim stylu jazdy dość dynamicznym ,plus minus widzę różnicę około litra paliwa na 100km więcej spala iks niż integra .... Integrą nie jeździłem po szutrach gdzie raczej manetka lubi być odkręcona....vmax też na korzyść integry vs xadv Dnia 20.02.2020 o 11:05, MariuszBurgi napisał: Realizm spalania zależy od długości dystansu pokonanego (patrz TRIP). 15 km. nie daje wiarygodności co do całkowitego AVG ? U mnie, kilka dni temu, po 130 km w trasie taki wynik... Burgi ładny wyświetlacz pokazujesz ,a gdzie w całej okazałości można integre zobaczyć?? ?
virus Opublikowano 22 Lutego 2020 Opublikowano 22 Lutego 2020 Dnia 20.02.2020 o 11:05, MariuszBurgi napisał: Realizm spalania zależy od długości dystansu pokonanego (patrz TRIP). 15 km. nie daje wiarygodności co do całkowitego AVG ? U mnie, kilka dni temu, po 130 km w trasie taki wynik... Oczywiście, że nie. Rzadko się tak wlokę po Wawerskich uliczkach.... ? Ale 3,2-3,5l jest realne w spokojnym pokonywaniu długich dystansów.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Lutego 2020 Autor Administrator Opublikowano 22 Lutego 2020 20 godzin temu, SzymonSeptic napisał: Burgi ładny wyświetlacz pokazujesz ,a gdzie w całej okazałości można integre zobaczyć?? Tu coś niecoś...
niko02 Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 Dnia 21.02.2020 o 22:13, SzymonSeptic napisał: Przy moim stylu jazdy dość dynamicznym ,plus minus widzę różnicę około litra paliwa na 100km więcej spala iks niż integra .... Integrą nie jeździłem po szutrach gdzie raczej manetka lubi być odkręcona....vmax też na korzyść integry vs xadv Burgi ładny wyświetlacz pokazujesz ,a gdzie w całej okazałości można integre zobaczyć?? ? Mam to samo zdanie. Gdybym jeździł normalnie, to Integra miała by średnią poniżej 4l, a że jeżdżę tak jak jeżdżę, to pali tyle ile wleję ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Listopada 2021 Autor Administrator Opublikowano 17 Listopada 2021 Co prawda teraz, do tego porównania, doszła NSS 750, która jest w pewnym sensie mix'em X'a i Integry... ale ma też nowe "niesprzyjające" cechy... to trzymając się tematu.... ... ciekawe porównanie wg. portalu 1000.at -> honda X-adv 2019-vs-honda Integra 2020 Ps. Był dylemat X-ADV vs Integra. Pojawił się nowy, X-ADV polift vs Forza 750 😉
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się