bahran Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Zna kto? może parametry takiego skuterka, jak się spisuje?wogóle interesuje mnie cala lektura na temat tego modelu.jesli ktos moze udzielić mi informacji to bede wdzieczy.pzdr. Hexagon-o ten skuter mi chodzi:) proszę używać funkcji "edytuj", posty ł?cze Artix
dr.big Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Chodzi Ci o model GTX180 czterosuw czy 180LXT dwusuw?
dr.big Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Nie znam nikogo kto mialby GTX, kiedys zastanawialem sie nad kupnem czterozaworowej 180- ki, ale mi ja odradzono na korzysc GT 250. Jesli cena jest OK, to kupic. Model jest bardzo rzadki, zawieszenie podobne do dwusuwow, silnik podobno "nowszej" generacji... Edit: Kiedys czytalem, ze w tych silnikach lubia sie urywac zawory. Na ile to bajka, a na ile prawda nie wiem.
bahran Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Opublikowano 15 Lutego 2007 tego hexagona moge miec prawie za free, jest po slizgu, rozbity reflektor, i jeden plastik(koszt plastiku 14euro)lampe juz mam zaklepana z innego rozbitego ale jest on ok.go?ć chcial oddać go na złom bo już stwierdził ze wiecej jezdzic nie bedize.A że to on jest we wloszech i spelnia norme euro1 wiec moze jezdic tylko do konca tego roku potem tylko wtrysk bo bedize mozna jezdizc tylko euro3.ma on przejechane niecale 7tysiecy. a chcialbym wiedziec jaka jest moc, vmax, wymiary, i inne techniczne sprawy bo szukałem już na necie niestety parametry s? bardzo zroznicowane mimo ze patrzylem na te sama pojemnosc i rodzaj silnika;/
Gość artiug4 Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Jak prawie za free to mógł by? go trochę podreperować, pojeĽdzić i potem sprzedać z zyskiem...
Gość Dylus Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 A jak można wiedzieć - z którego roku on jest? Bo je?li jeĽdzi po Włoszech i ma 7tys km, to wszystko wskazuje na to, że jest on co najmniej 2004r (z bólem 2003r), a wtedy ciężko zaklasyfikować skuter "prwie" nowy po szlifie do złomu i próbować go zezłomować ... no cóż, wszystko się może zdażyć. Mi się podobał on (i nadal podoba) głównie za stylistykę i ten bajerancko otwierany schowek oraz za oparcie dla kierowcy. Drażni w nim mnie tylko te małe, 11'calowe kółeczka i zarówno przednie jak i tylnie zawieszenie jako jednostronny element resoruj?co-tłumi?cy... Dodam że nowe Hexagony maj? już z przodu "normalne" teleskopy Jeżeli masz więc możliwo?ć nabycia skutera w całkiem dobrym stanie, jedynie do poprawek - warto pomy?leć nad tym. Z czę?ciami też całkiem dobrze u nas (przynajmniej napędowymi). Pozdrawiam
-=Dee Jay=- Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Jak prawie za free to mógł by? go trochę podreperować, pojeĽdzić i potem sprzedać z zyskiem... czy ty jestes jakims typem allegro sprzedawacza kupy ?? lekko podreperować to mozna sobie okulary, a jak chcesz sprzedac skuter motocykl samochod etc, to albo go naprawisz albo shit4ever
dr.big Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Dee Jay, kolega nie rozumie, ze mozna wsadzic sporo kaski w skuter, a pozniej go sprzedac . Po co naprawiac porzadnie, skoro mozna "podreperowac i zarobic" ? I dlatego watek o kupie bedzie zawsze aktualny . Ale wiecie co je?li kto? kupi sobie skuter z zamiarem eksploatacji np przez rok to nie musi specjalnie o niego dbać....po co w niego inwstować spore sumy? aby następny uzytkownik miał z tego frajdę a ja kaskę w plecy? Zdrowe podejscie "handlowca" .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 15 Lutego 2007 Administrator Opublikowano 15 Lutego 2007 Jak prawie za free to mógł by? go trochę podreperować, pojeĽdzić i potem sprzedać z zyskiem... lekko podreperować to mozna sobie okulary
Gość artiug4 Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Słuchajcie takie a nie inne podej?cie do tematu pojawia się u mnie odruchowo ponieważ zajmuję się handlem (nie w branży motoryzacyjnej). Przy takiej działalno?ci wszystkie działania maj? na celu przyniesienie jakich? zysków. Przykład: je?li posiadam stare auto dostawcze to je?li je remontuję - wkładam pieni?adze to przez najbliższe kilka lat nie wystawiam go na sprzedaż.
Gość Svempas Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Sory artiug4 ale wła?nie na tym polega twój problem. Bo na motocykle należy patrzeć jako na hobby które ma na celu zaspokojenie , że tak powiem zachcianki wła?ciciela. A nie patrzenie na wszystko od strony ekonomi- b?dĽmy szczerzy- na tym forum osoby posiadaj?ce skutery nie przywi?zuj? ekonomi jako decyduj?cego czynnika przy wyborze czy to skutera, czy dupereli do niego. Tu liczy się pasja. Ogólnie motocykl ze względu na ekonomie i rozs?dek przeciętnego pożeracza chleba jest luksusem i zabawk?...
Gość artiug4 Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Wiem wiem, też chcę mieć taka zabawkę dla rozrywki może nawet kupię nowy skuter.
bahran Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Opublikowano 15 Lutego 2007 Skuter jest z 2002roku, nie jezdzony byl przez 2 lata, jest po delikatnym szlifie.Juz jest przesadzone ze go biore, a nie jestem wlasnie z tych co podreperuja i sprzedaja, w mojej stajni stoi aktualnie 5maszyn a ta bedzie 6-wiec jak widac pasja:).szczerze mowiac to go nie widzialem na zywo wiec nie wiem czy jest resorowany z jednej czy z obu stron. koszt popekanych plastikow to 14euro-peknieta jest ta oslona pod lewym podestem na nogi o raz lampa-to sa jego uszkodzenia!!silnik igla.Tylko chcialem dowiedziec sie od posiadaczy co jest w nim na + co na - a najbardziej to od ktorego rocznika zostaly wprowadzone obustronne resorowanie.kurcze powtarzam sie ale coz, nadal nie uzyskalem nurtujacych mnie pytan
Gość MichaŁ Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Je?li chodzi o Hexagona, to używam sobie do?ć intensywnie modelu GTX 125 może nie jest to dokładnie ten o który pytasz, ale Hexagon jest Hexagon Skuter ten, na pewno mogę z czystym sumieniem serdecznie polecić. Swoim jeżdżę od przełomu sierpnia i wrze?nia 2006... zrobiłem ok. 2 tys. km. Jak narazie (odpukać) bezawaryjny... wg mnie bardzo komfortowy, ekonomiczny, odznaczaj?cy się wysok? kultur? pracy. Aaaa... no i koła 11" nie s? wad?... to dziurawe Polskie drogi s? wad? Gdyby? chciał pogadać o Hexach to zapraszam na GG lub mailowo (namiary znajdziesz w profilu) Pozdrawiam MichaŁ !YES
bahran Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Opublikowano 15 Lutego 2007 a mozesz zapodac gabaryty, spalanie, wage itp?
dr.big Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 Zawieszenie wachaczowe jest we wszystkich modelach 180 GTX, co uwazam nie jest minusem. Widelkowe wprowadzone bylo na krotko, pod koniec produkcji, a model to SuperHexagon 125. Widzialem jeszce takie "resztki" stojace u dilera Piaggio w 2003r. !YES . Edit: Nie jestem jednak pewien, czy na rynek np. wloski nie byly robione GTX- y 180 z lat 2003 w wersji z ogolnie przyjetym zawieszeniem . Sam nigdy takiej 180- tki nie widzialem.
bahran Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Opublikowano 16 Lutego 2007 spoko dzieki za niusa. tylko z tego co wiem to zawieszenie wahaczowe jest jednostronne?jak to wplywa na kulture pracy zawieszenia?przyznam sie ze nigdy nie jezdzilem sprzetem z takim rozwiazaniem. nawet moja 50ccm jest na 2wahaczach.
Gość MichaŁ Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 a mozesz zapodac gabaryty, spalanie, wage itp? Wymiary: dł. 2012 mm szer. 740 mm wys. siedzenia 785 mm Waga: ok. 150 kg (125 ccm) Spalanie: u mnie wychodzi różnie... raz mi sie udało nawet zrobić ?redni? 2,75 l / 100 km Ale to tylko raz, jak jechałem ponad 140 km nie przekraczaj?c 65 km/h A tak w normalnym użytkowaniu po mie?cie pali kolo 3,5 l/100 km, oczywi?cie jak sobie lubisz manetk? pokręcić to schleje więcej, no ale to wiadomo ;) tylko z tego co wiem to zawieszenie wahaczowe jest jednostronne?jak to wplywa na kulture pracy zawieszenia? Pod względem technicznym itp. to może inni Ci co? o tym powiedz?, bo ja nie bardzo sie znam, ale je?li chodzi o sam? jazdę, to jest bardzo przyjemna. Przód miękko płynie po drodze... Pamiętam, że jak przesiadłem się z 50ccm to byłem w pełnym szoku... Naprawde, zawieszenie jest komfortowe i niektóre opinie, że zawieszenie jest za miękkie, koła za małe itp. s? wg mnie przesadzone.
bahran Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Opublikowano 16 Lutego 2007 hm, wiesz jak ja sie przesiadlem z 50ccm na 125skyliner a zaraz potem na moto guzzi 500ccm no to wiadomo ze skyliner odrazu spadl w rankingu pod wzgledem zawieszenia:) skyliner mi przy jezdzie w granicach 100-130 palil 3.08, a ja mu oszczednie w miescie do 60 jezdze to 1,8l pali.
Gość PCX Opublikowano 17 Lutego 2007 Opublikowano 17 Lutego 2007 spoko dzieki za niusa. tylko z tego co wiem to zawieszenie wahaczowe jest jednostronne?jak to wplywa na kulture pracy zawieszenia?przyznam sie ze nigdy nie jezdzilem sprzetem z takim rozwiazaniem. nawet moja 50ccm jest na 2wahaczach. Zarówno w 50 jaki i w Aprilce miałem z tyłu jednostronne zawieszenie ... w 50 trochę to bujało i było niewygodne ale w Aprilce mimo iż waży 180kg nigdy czego? takiego nie odczułem ... winkle również pokonuje się bardzo dobrze ... sam jestem trochę w szoku bo my?lałem że będzie gorzej.
Gość Dylus Opublikowano 17 Lutego 2007 Opublikowano 17 Lutego 2007 PCX, Atlanta w najmniejszej wersji waży 180kg?
Gość PCX Opublikowano 17 Lutego 2007 Opublikowano 17 Lutego 2007 Według instrukcji, własnych odczuć i wszelakich innych danych ... to tak To daje czasem się odczuć ale naprawdę jak na 125ccm to jest bardzo dobrze
bahran Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Opublikowano 18 Lutego 2007 spoko spoko, ja w 50ccm tez z tylu mam jednostronne zawiesznie. natomiast z przodu sa 2 wahacze, co w hexagonie zostalo rozwiazane poprzez zamontowanie jednego.ale skoro mowicie ze spisuje sie tak jak powinno to nie musze szukac wad.pewnie wyjdzie w praniu.a tak jeszcze ma ktos moze dostep do jakis plastikow do takiego hexagona i do reflektora?bo moze ktos bedize miec w dobrej cenie i nie bede musial wydawac kasy na nowe, lub uzywke we wloszehc bo u nas to raczej hexagon nie jest czestym widokiem;/
Szaary Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 bahran musisz jeszcze pamiętać że kuno takiego hexa po przej?ciach będzie się wi?zało z większymi na 100% wydatkami niż zakładasz. Popytaj kubusia on kupił takiego przetartego hexa a zaraz potem musiał kupić drugi silnik, potem wydech i pewnie jeszcze kilka czę?ci których nie przewidzał Pozatym idealny skuter na miasto - jest czym przycisn?ć i nie będziesz musiał uciekać przed szybszymi katamaranami. Na dalekie trasy nie jest zły sam praktykuję dalsze wyjazdy i jest ok Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się