virus Opublikowano 24 Stycznia 2019 Opublikowano 24 Stycznia 2019 12 godzin temu, bobby napisał: A to przypadkiem nie jest szerokość lusterek? Dokładnie tak, kierownica jest sporo węższa.
Bachytek Opublikowano 24 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2019 jeździłem po mieście GSXR 1000 K9 i GSXR 750 K7, dawały lepiej radę w korkach niż DT 300 Do czasu, kiedy trzeba w korku pas zmienic :)
Geni Opublikowano 24 Stycznia 2019 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Jeżeli idziemy szeroko od Goldwinga do GSX-Ra to najlepsze są supermoto. Nie dość, że zwrotne, zrywne i lekkie to i przez krawężnik przelecą i po schodach pod górę wjadą.
Bachytek Opublikowano 24 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2019 Jeżeli idziemy szeroko od Goldwinga do GSX-Ra to najlepsze są supermoto. Nie dość, że zwrotne, zrywne i lekkie to i przez krawężnik przelecą i po schodach pod górę wjadą. I tu sie z toba zgodze - gdyby nie brak jakiegokolwiek schowka i moje lenostwo (biegi w korku) to szukalbym tego typu motocykla.
blaz Opublikowano 25 Stycznia 2019 Opublikowano 25 Stycznia 2019 jezdziłem po mieście róznymi skuterami,niestety najwiekszy silnik to był grand dink 250, bardzo zrywny i ekonomiczny, prócz tego SH 125, scarabeo 125, xevo, x9 też 125. kawałek przejechałem się po korkach beverly 500 i jednak duże koło do miasta moim zdaniem jest najlepsze,pozycja taboret ale jaka wygoda, beverly 500 w miescie to ideał, ale nawet scarabeo 125 daje rade. ja bym wybrał SH, jesli 125 na gazniku jedzie bardzo fajnie to podobno 300IE to niejedno moto nie ma startu:) taki tescik chyba był na skuterowo.pl
Tomjoz Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Witam. Donka 300i posiadam od nowości. Wcześniej miałem 125i 125 trochę słaby. 300i jak najbardziej Wystarczający sprzęt. Na plus jest w nim spalanie. Robiłem nie jeden pomiar i przy bardzo ekonomicznej jeździe spalanie było nawet niższe jak w wersji 125i. Najlepszy wynik osiągnąłem jak zrobiłem trasę 200km za jednym zamachem. I na 200km spalił 5,5l, wynik celujący. Donek ma wadę którą nie każdy może jej nie lubić lecz to kwestia przyzwyczajenia. Jest zbyt twardy.
pawelecm Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Odnośnie big wheel, nie wiem, jak z hondą sh300, ale people GT 300 dla moich gabarytów(95 kg 185 cm) jest nawet na wyrost. Bardzo dużo miejsca za kierownicą, bardzo dużo miejsca na nogi(pozycja rzecz jasna krzesełkowa), mały schowek nadrabia fabryczny kufer i płaska podłoga, na której można przewieźć dosłownie wszystko. Bardzo często wożę zgrzewki mineralnej w ilości do 3 szt(jedna do kufra, dwie na podłogę) i jeszcze drobne zakupy się zmieszczą. Zawieszenie w sam raz, a zwrotność w korkach rewelacyjna. Dodatkowo silnik z downtowna i rzeczywiście mamy wąski pocisk. Do miasta z całego serca polecam. Siedziałem na downtownie, new downtownie i tam więcej miejsca nie ma, tylko sporo mniej. Wyciągnąć nóg też się nie da. To po co taki quasi-turystyk, jak i tak jesteśmy skazani na taboret. Jeśli taboret to tylko big wheel. Najlepsza pozycja na miasto, wysoko, wszystko widać, i genialna jazda w korkach - im większy korek tym większa radocha. Silnik więcej niż wystarczający z nienajlepszymi manierami - taki raptus - mnie pasuje i wybaczam mu to bo kopyto ma odpowiednie i nie pije za dużo :)
Bachytek Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2019 mały schowek nadrabia fabryczny kufer i płaska podłoga, na której można przewieźć dosłownie wszystko. Niestety pod moje potrzeby schowek w takim skuterze (widzialem, jaki jest) nie przejdzie. Ja w swojej Hondzie Forza 250 jeszcze kufer potrzebowalem.
pawelecm Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Jeśli już musi być duży schowek, to z tych dwóch pojazdów(downtown, new downtown) najwygodniej siedzi się na...j300. Lepsza pozycja, lepsze plastiki, moim zdaniem fajniejszy design. Warto dopłacić troszkę do bardziej dopracowanej wersji downtowna. Polecam pomacać na żywo.
Bachytek Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2019 Jeśli już musi być duży schowek, to z tych dwóch pojazdów(downtown, new downtown) najwygodniej siedzi się na...j300. Lepsza pozycja, lepsze plastiki, moim zdaniem fajniejszy design. Warto dopłacić troszkę do bardziej dopracowanej wersji downtowna. Polecam pomacać na żywo. Tez na to patrzylem i mi sie podoba, tylko strasznie tego malo wiec i ciezko znalezc dobry egzemplarz - maly wybor. No i chetnie bym to „kawasaki” zobaczyl :)
Użytkownicy Vince Opublikowano 27 Stycznia 2019 Użytkownicy Opublikowano 27 Stycznia 2019 ......No i chetnie bym to „kawasaki” zobaczyl :).... Na jesieni stał w salonie Kawasaki w Konstancinie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bachytek Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2019 To az jutro zadzwonie i zapytam czy dalej jest.Kojarzy ktos, czy przez te lata cos sie w nich zmienialo?
Mati Polska Opublikowano 9 Września 2020 Opublikowano 9 Września 2020 Dnia 18.01.2019 o 20:07, Firehand napisał: Potwierdzam opinię Virusa. Jestem świeżym nabywcą Downtowna 350. Dynamika tego skutera jest naprawdę fajna. Każde odkręcenie manetki oznacza żywiołową reakcję. Do 140 km/h kręci nieźle, później trzeba trochę poczekać. Jedyne co mi przeszkadza to turbulencje na kasku tak przy 100 km/h. w schowek pod siedzenie wejdzie normalny kask integralny ?
virus Opublikowano 9 Września 2020 Opublikowano 9 Września 2020 Normalny tak. Nienormalnie wielki Nolan 104 nie.
Mati Polska Opublikowano 9 Września 2020 Opublikowano 9 Września 2020 16 minut temu, virus napisał: Normalny tak. Nienormalnie wielki Nolan 104 nie. Chodzi mi o Nolana N 87 masz rację nie dopisałem
virus Opublikowano 10 Września 2020 Opublikowano 10 Września 2020 To nie będzie problemu. Woziłem N91.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się