Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Czy nowy GL1800 MY2018 z DCT jest godnym następcą serii >Gold Wing<  

44 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

W USA wersja Touring DCT wyceniona na $29.900. U nas pewnie będzie grubo ponad 150.000 PLN
Jeśli chodzi o kolorek to również czarno - bordowy. Piękna sztuka. Jak by to „wylizać” na „fyrme” to koszt zakupu bardzo by nie bolał. Jednak perspektywa bardzo ograniczonego używania takiego sprzętu bardzo werifikuje bezzasadność j zakupu u mnie. Chętnie bym spróbował, wypożyczył na 1-2 miesiące.
Chciałbym spróbować także Honda Rebel 1100 DCT. Taki zakazany owoc. Nigdy tego rodzaju moto nie było z automatem.

  • 1 rok później...
  • Klubowicze
Opublikowano

Dobrze napisane. Ja dodał bym tylko jeden szczegół/różnice pomiędzy wersjami. Bagger otrzymuje krótką szybę czołową, a w Tour mamy tą bardziej praktyczną dłuższą. Przy regulacji elektrycznej bardzo wygodną.

  • Klubowicze
Opublikowano

W pełni zgadzam się z Richardo, naczytałem się już wiele testów i opinii użytkowników, którzy pisali, że nie raz jadąc w grupie byli zmuszeni odpuścić sobie przejazd dróżkami w lesie. Oczywiści ze względu na wagę. W kwestii wypasu należy jeszcze dodać, że jest bieg wsteczny.

Zalety: cudowna praca 6-cylindrowego silnika, wysoki komfort jazdy, szybka skrzynia automatyczna  DCT, airbag, bogate wyposażenie, sportowa kreska nadwozia, pięknie wykończone detale, ostre jak brzytwa hamulce 6 cio tłoczkowe zaciski z połączonym ABS-em, czytelny wyświetlacz, podgrzewane manetki i siedzenia, możliwość regulacji twardości zawieszenia w zależności od liczby pasażerów i bagażu, możliwość sekwencyjnego wyboru biegów (jak w przekładnie manualnej), skuteczne światła przednie, dobry system audio, bardzo głośny sygnał drogowy, podnóżek boczny i centralny, automatycznie otwierane i odblokowywane kufry, siedzenie dopasowane do każdego bikera, nikła awaryjność, bardzo wysoki prestiż

Wady: mała pojemność zbiornika paliwa, niski prześwit, w korkach grzecznie stoimy (rozmiary bestii), nieciekawe pojemnościowo kufry boczne otwierane klapą na boki ( z zewnątrz duże a wewnątrz już to inaczej wygląda

Poza tym - może chciałbym go mieć jako trzeci sprzęt w garażu😉

oczywiście w wersji Tour

Acha: fajna możliwość założenia oparcia odcinka lędźwiowego

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

C 650 GT kilka razy jadąc leśnymi drogami, z lekkim piaskiem miałem takie uślizgi, że nie wiem jak z tego wyszedłem. Była to jazda z pasażerem w trasie przy pełnym załadunku, wszystko ważone przed spakowaniem, masa 450 kg. W GL 1800 taka masa to przy samym kierowcy jest, umieć to opanować z pasażerem to jest sztuka. C 650 GT w pełnym załadunku wiele rzeczy musiałem inaczej robić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...