Skocz do zawartości
Forum Burgmania

bardzo lubię pifko a tu....


Rekomendowane odpowiedzi

a tu kurde jeden cios: w nowych puszkach Harna? smakuje jak woda :D

a dzisiaj kupiłem Żubra w nowej puszce i to samo :D

Co to się dzieje? Czy ktos mi to wyja?ni?

Czy to znaczy ,że trzeba się przerzucić na winko? !happybth

Odnośnik do komentarza

Rady niby dobre :) ale chodzi o to ,że jako?ć produkowanego piwa w naszym kraju drastycznie spada i jest to poważny problem :)

Nie znam się na technologii wyrobu dokładnie, lecz doszły mnie słuchy,że browary nie chc? już tracic czasu na tradycyjn? fermentację itd. tylko zaczynaj? robić ,,piwko z proszku".

Odnośnik do komentarza
Gość elwood_blues

Znowu jaka? pomyłka lub sabotaż na linii produkcyjnej - czy kto? pamięta jak to było z Żywcem , na pocz?tku lat 90-tych?

Przez kilkana?cie tygodni Żywiec smakował jak najgorsze ?cieki - tłumaczono to oficjalnie problemami na nowej linii produkcyjnej, ale prawda była taka, że Żywiec w tamtym okresie importował okropnej jako?ci składniki prosto z USA.

Odnośnik do komentarza

wItam :)

Moze po prostu znudzil Ci sie browarek.Jest metoda odstawici znalesc inne smaczne plyny np jakies Isostar Powerade :) zdrowsze smaczniejsze i mozna pic w miejscach publicznych :)

Zas jesli przeszkadza Ci samk piwa to niestety ale wniosek jeden pij wiecej po 3 zwykle smak zanika :)

Szacuneczek

Dziwak (Óć)

Odnośnik do komentarza
Gość SzCzApA™
Rady niby dobre :)  ale chodzi o to ,że jako?ć produkowanego piwa w naszym kraju drastycznie spada i jest to poważny problem :)

wiesz juz od dawna browary robi? piwko przy pomocy chemii

tak jak już wspominałem zacznij pić piwo :)

np: Leszek jest niezły ale fakt że nie taki jak kiedy? :)

no i jeszcze Heineken mniammmm !piwko !piwko

znajomy wzioł sprawe w swoje ręce i musze powiedzieć że całkiem niezłe mu wyszło ostatnim razem a produkty s? dostępne bezproblemowo !w00t