Robak Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 waga na sucho to 179kg z płynami a dokładnie to 203kg więc szału nie ma tak jak u yamahy tenere700 209kg, choć poprzednicy nie byli w tej kwestii lepsi. Na mnie wrażenia KTM/Yamaha nie zrobili, co najwyżej bmw z r1250r/rs
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 8 Listopada 2018 Klubowicze Opublikowano 8 Listopada 2018 Godzinę temu, Robak napisał: więc szału nie ma tak Jak na najlżejszy motocykl w klasie do tego z ogromnym zbiornikiem 20L to myślę ,że jednak jest
stefanekmac Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 Ilość kantów jak dawniej w samochodach z Korei. Ciekaw jestem np jak faktycznie z oświetleniem drogi u niego.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 12 Listopada 2018 Sym Maxsym TL 2019 (najprawdopodobniej wersja finalna) Prezentacja na EICMA
bobby Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Twin super, wygląd bomba, ale mógłby mieć pasek zamiast łańcucha i większy zbiornik paliwa
Astonpiotr Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Też uważam że wygląd petarda!!! I myślę że sporo namiesza na naszym rynku.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 12 Listopada 2018 Klubowicze Opublikowano 12 Listopada 2018 Wygląda bardzo ładnie, ale myślę że zbyt wiele nie namiesza jak piszesz.Wyglad to nie wszystko ,akacz też miał być hitem sprzedaży z mega wyglądem i niska ceną ....
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 12 Listopada 2018 Jeszcze w temacie TL
Astonpiotr Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 2 godziny temu, SzymonSeptic napisał: Wygląda bardzo ładnie, ale myślę że zbyt wiele nie namiesza jak piszesz.Wyglad to nie wszystko ,akacz też miał być hitem sprzedaży z mega wyglądem i niska ceną .... Jeśli cena będzie się kształtować w okolicach Sym 600, czyli 26k to nie widzę na rynku konkurencji.
Robak Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 mehh, na łańcuchu - trochę kłóci się to z ideą maxiskutera Cena jaką znalazłem(oczywiscie niepotwierdzona ) to około 32tys
bobby Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 59 minut temu, Astonpiotr napisał: Jeśli cena będzie się kształtować w okolicach Sym 600, czyli 26k to nie widzę na rynku konkurencji. Myślę że będzie drożej bo trochę nowoczesności dołożyli plus silnik twin.
rafiklegia Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Dla mnie jednak Ak jest zdecydowanie lepiej wykonany, do tego marka Sym nie ma u nas żadnej praktycznie historii. Kiedyś zastanawiałem się nad zakupem Syma gts ale importera nie było ... Cena musi być max 25000 . Jeśli będzie powyżej to nie ma szans z chociażby z Xmaxem czy choćby Hondą Forzą 300.
kmodzele Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Miejsca na stopy przy "wyprostowanych" nogach bardzo mało. Tak mało, że będą spadały. To jakieś nieporozumienie. Zbiornik paliwa 13 l przy silniku "500" cm, to też trochę mało. Po przejechaniu 200 km trzeba się będzie rozglądać za stacją paliwową. Bo nie sądzę, by była to jakas super ekonomiczna jednostka podobna do hondowych. No i TYLKO 40 KM?? Podejścia do Yamaha T-Max i Kymco AJ550 - nie ma :-( Bo wygląd od razu prosi o porównanie.
dr.big Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 Mi przyjdzie jeszcze poczekać na pokaz następnego Tmaxa , bo te trzy ostatnie wersje jakoś mnie nie przekonały...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 14 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 14 Listopada 2018 Dnia 13.11.2018 o 15:55, rafiklegia napisał: Cena musi być max 25000 . Jeśli będzie powyżej to nie ma szans z chociażby z Xmaxem czy choćby Hondą Forzą 300. To nie ten przedział. TL miałby uderzyć bezpośrednio w AK550. O cenie 25 można zapomnieć. W EU będzie to szybciej przedział 7 - 8 tyś €. W PL trudno powiedzieć. Tegoroczną EICMA można podsumować tak: - Prawdziwy wysyp skuterów (mniejszych) z napędem elektrycznym. Każdy liczący się producent postawił sobie za cel posiadanie w swojej ofercie elektryka i konieczne pokazanie go na targach na zasadzie "Proszę, mamy. Jesteśmy gotowi na elektryfikację." - Poza tym na każdym kroku widoczny był zalew propozycji CHRL z gotowymi ofertami elektryków dla share'ingu, odbiorców instytucjonalnych aż po tych prywatnych. - W grupie pojazdów spalinowych lekki zastój. Główny powód? Wejście w 2020 roku normy EURO5 dla jednośladów w EU. Coś na zasadzie: "czekamy ten rok i dostosowujemy ofertę do klienta... w między czasie obserwując co się będzie działo". - Kolejna kwestia to coraz częstsze prezentacje pojazdów, które z różnych przyczyn nie mogą wejść do sprzedaży. Są to albo wersje proto albo niby gotowe/ finalne produkty jednak niedopracowane. "Dmuchańce" jeżdżą na różne wystawy ale pytając o datę wprowadzenia do sprzedaży przedstawiciele zgodnie milczą. - Śladowa oferta pojazdów z klasy 50 ccm. Ten rynek notuje ostatnio w całej EU totalną zapaść.
marek_m Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 Tak jak smartfony "zabiły" tanie/proste aparaty fotograficzne, tak elektryki (małe skutery i hulajnogi) "zabijają" spalinowe 50-ki. Z czasem, szybciej niż później, "pod nóż" pójdzie większość spalinowych jednośladów. Dominacja Chin wydaje się nieunikniona. Nomen omen, nie tylko w jednośladach.
WitekWorek Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Dnia 7.11.2018 o 14:10, Astonpiotr napisał: A ja uważam że elektryczny plastik nie ma racji bytu nikt z gości którzy jeżdżą motocyklami sportowymi nie kupi motocykla który nie ma tłumika i nie ryczy bardzo bardzo głośno Dopóki nie wsiądzie i się nie przejedzie
stefanekmac Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Jest jeden kłopot . Cichość tych pojazdów. Podobno Kalifornia wymaga głośnika w elektryku.Ja na deptaku o włos i parę razy bym wlazł takim pod koło. Bezszelestnie ( na tle szumu miasta ) poruszają się. Miłośnicy zapachy etyliny będą tęsknić.Ach ta synchronizacja i regulacja gaźników ....a i strzelić było można.
bobby Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 19 minut temu, stefanekmac napisał: Miłośnicy zapachy etyliny będą tęsknić.Ach ta synchronizacja i regulacja gaźników ....a i strzelić było można Tęsknota jak za zapachem lampy naftowej...za kilka dekad nikt nie będzie o tym pamiętał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się