Skocz do zawartości
Forum Burgmania

*EICMA 2018* - Nowości Maxi Moto nadchodzącego sezonu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

waga na sucho to 179kg z płynami a dokładnie to 203kg więc szału nie ma tak jak u yamahy tenere700 209kg, choć poprzednicy nie byli w tej kwestii lepsi.

Na mnie wrażenia KTM/Yamaha nie zrobili, co najwyżej bmw z r1250r/rs

 

  • Klubowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Robak napisał:

więc szału nie ma tak

Jak na najlżejszy motocykl w klasie do tego z ogromnym zbiornikiem 20L to myślę ,że jednak jest :D 

Opublikowano

Tutaj sporo dużych fotek :)

110718-2019-bmw-c400gt-P90327540-633x422

Opublikowano

Ilość kantów jak dawniej w samochodach z Korei. Ciekaw jestem np jak faktycznie z oświetleniem drogi u niego.

  • Administrator
Opublikowano

Sym Maxsym TL 2019 (najprawdopodobniej wersja finalna)

621315-16x9-lg.jpg

03-sym-maxsym-tl-1-2018-estatica-1024x76

02-sym-maxsym-tl-1-2018-estatica-1024x76

Prezentacja na EICMA

 

Opublikowano

Twin super, wygląd bomba, ale mógłby mieć pasek zamiast łańcucha i większy zbiornik paliwa :huh:

Opublikowano

Też uważam że wygląd petarda!!!

I myślę że sporo namiesza na naszym rynku.

  • Klubowicze
Opublikowano

Wygląda bardzo ładnie,  ale myślę że zbyt wiele nie namiesza jak piszesz.Wyglad to nie wszystko ,akacz też miał być hitem sprzedaży z mega wyglądem i niska ceną ....

  • Administrator
Opublikowano

Jeszcze w temacie TL

 

Opublikowano
2 godziny temu, SzymonSeptic napisał:

Wygląda bardzo ładnie,  ale myślę że zbyt wiele nie namiesza jak piszesz.Wyglad to nie wszystko ,akacz też miał być hitem sprzedaży z mega wyglądem i niska ceną ....

Jeśli cena będzie się kształtować w okolicach Sym 600, czyli 26k to nie widzę na rynku konkurencji. 

Opublikowano

mehh, na łańcuchu - trochę kłóci się to z ideą maxiskutera :(

Cena jaką znalazłem(oczywiscie niepotwierdzona ) to około 32tys 

Opublikowano
59 minut temu, Astonpiotr napisał:

Jeśli cena będzie się kształtować w okolicach Sym 600, czyli 26k to nie widzę na rynku konkurencji

Myślę że będzie drożej bo trochę nowoczesności dołożyli plus silnik twin. 

Opublikowano

Dla mnie jednak Ak jest zdecydowanie lepiej wykonany, do tego marka Sym nie ma u nas żadnej praktycznie historii.

Kiedyś zastanawiałem się nad zakupem Syma gts ale importera nie było ...

Cena musi być max 25000 . Jeśli będzie powyżej to nie ma szans z chociażby z Xmaxem czy choćby Hondą Forzą 300.

Opublikowano

Miejsca na stopy przy "wyprostowanych" nogach bardzo mało. Tak mało, że będą spadały. To jakieś nieporozumienie.

Zbiornik paliwa 13 l przy silniku "500" cm, to też trochę mało. Po przejechaniu 200 km trzeba się będzie rozglądać za stacją paliwową. Bo nie sądzę, by była to jakas super ekonomiczna jednostka podobna do hondowych.

No i TYLKO 40 KM?? Podejścia do Yamaha T-Max i Kymco AJ550 - nie ma :-( Bo wygląd od razu prosi o porównanie.

Opublikowano

Mi przyjdzie jeszcze poczekać na pokaz następnego Tmaxa ;) , bo te trzy ostatnie wersje jakoś mnie nie przekonały...

  • Administrator
Opublikowano
Dnia 13.11.2018 o 15:55, rafiklegia napisał:

Cena musi być max 25000 . Jeśli będzie powyżej to nie ma szans z chociażby z Xmaxem czy choćby Hondą Forzą 300.

To nie ten przedział. TL miałby uderzyć bezpośrednio w AK550. O cenie 25 można zapomnieć. W EU będzie to szybciej przedział 7 - 8 tyś €. W PL trudno powiedzieć.

Tegoroczną EICMA można podsumować tak:

- Prawdziwy wysyp skuterów (mniejszych) z napędem elektrycznym. Każdy liczący się producent postawił sobie za cel posiadanie w swojej ofercie elektryka i konieczne pokazanie go na targach na zasadzie "Proszę, mamy. Jesteśmy gotowi na elektryfikację." 

- Poza tym na każdym kroku widoczny był zalew propozycji CHRL z gotowymi ofertami elektryków dla share'ingu, odbiorców instytucjonalnych aż po tych prywatnych.

- W grupie pojazdów spalinowych lekki zastój. Główny powód? Wejście w 2020 roku normy EURO5 dla jednośladów w EU. Coś na zasadzie: "czekamy ten rok i dostosowujemy ofertę do klienta... w między czasie obserwując co się będzie działo".

- Kolejna kwestia to coraz częstsze prezentacje pojazdów, które z różnych przyczyn nie mogą wejść do sprzedaży. Są to albo wersje proto albo niby gotowe/ finalne produkty jednak niedopracowane. "Dmuchańce" jeżdżą na różne wystawy ale pytając o datę wprowadzenia do sprzedaży przedstawiciele zgodnie milczą.

- Śladowa oferta pojazdów z klasy 50 ccm. Ten rynek notuje ostatnio w całej EU totalną zapaść.

 

Opublikowano

Tak jak smartfony "zabiły" tanie/proste aparaty fotograficzne, tak elektryki (małe skutery i hulajnogi) "zabijają" spalinowe 50-ki. 

Z czasem, szybciej niż później, "pod nóż" pójdzie większość spalinowych jednośladów. Dominacja Chin wydaje się nieunikniona. Nomen omen, nie tylko w jednośladach.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Dnia 7.11.2018 o 14:10, Astonpiotr napisał:

A ja uważam że elektryczny plastik nie ma racji bytu nikt z gości którzy jeżdżą motocyklami sportowymi nie kupi motocykla który nie ma tłumika i nie ryczy bardzo bardzo głośno

Dopóki nie wsiądzie i się nie przejedzie :)

Opublikowano

Jest jeden kłopot . Cichość tych pojazdów. Podobno Kalifornia wymaga głośnika w elektryku.Ja na deptaku o włos i parę razy bym wlazł takim pod koło. Bezszelestnie ( na tle szumu miasta ) poruszają się. Miłośnicy zapachy etyliny będą tęsknić.Ach ta synchronizacja i regulacja gaźników ....a i strzelić było można.

Opublikowano
19 minut temu, stefanekmac napisał:

Miłośnicy zapachy etyliny będą tęsknić.Ach ta synchronizacja i regulacja gaźników ....a i strzelić było można

Tęsknota jak za zapachem lampy naftowej...za kilka dekad nikt nie będzie o tym pamiętał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...