Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Listopada 2018 Administrator Opublikowano 6 Listopada 2018 Właśnie rusza tegoroczna EICMA... Święto wszystkich fanatyków jednośladów. Świat ujrzą nowości jednośladowe nadchodzącego sezonu 2019. Wątek do prezentacji i dyskusji nad nowościami pokazanymi na Targach Moto *EICMA 2018* Yamaha pokaże m.in model 3CT bazujący na Tricity, wyposażonym w motor 300 ccm Blue Core. BMW chwali się od jakiegoś czasu (nieoficjalnie) wypuszczeniem na rynek C400 GT, czyli wersji turystycznej... więc zapewne to będzie także jedna z nowości maxi na tegorocznej EICMA. Kymco szykuje motocykl sport? Niewykluczone, że z napędem elektrycznym. Koncept, seria? A co z konceptami maxi zeszłorocznymi? Honda do samego końca nie chwali się co ma w ukrytym showroom... Więcej już za chwilę...
Marek62 Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 Piękna maszyna , ciekawe jaka cena ?
Szagal Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 Mnie w sumie to 3CT się podoba, jakby miało stabilność 3/4 samochodu to można jeździć cały rok :P. Co do BMW to w opisie filmu jest informacja że może kosztować 7-7,5k EUR. Póki co to wpisując na YT Honda EICMA 2018 nie widać żadnych maxi :/
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 6 Listopada 2018 2 godziny temu, Szagal napisał: Póki co to wpisując na YT Honda EICMA 2018 nie widać żadnych maxi :/ Ostatnio Honda mocno poszła w maxi skuterach. W zasadzie każdy segment maxi jest świeży więc ciężko wymagać odświeżeń tego co świeże. Oto nowości na stoisku Hondy: - CBR650R uzupełnia rodzinę motocykli „Neo Sports Café”, wprowadzając ich wyjątkowy wygląd do segmentu bezowiewkowych motocykli średniej pojemności - Całkowicie obudowany CBR650R nawiązuje do stylu Fireblade CBR1000RR, oferując wysokoobrotowy czterocylindrowy silnik o mocy 95,2 KM (70 kW), lekkie podwozie i adekwatne do tego osiągi. - Trzy motocykle z silnikami 500 cm3 otrzymują szereg dodatków w specyfikacjach, a także silniejszą tożsamość dostarczyciela radości, sportowych wrażeń i przygody - Modele CBR1000RR Fireblade i CBR1000RR Fireblade SP otrzymały nowe malowania i doskonalszą realizację filozofii konstruowania, nazywanej "Nowy poziom całkowitej kontroli". - Gold Wing 1800... Niekwestionowany synonim jednośladowego komfortu, luksusu i jakości od ponad 40 lat, Gold Wing został gruntownie przekonstruowany na rok 2018, dzięki czemu stał się ostrzejszy, lżejszy i bardziej zwarty, jednocześnie zachowując reputację flagowego reprezentanta zaawansowanej techniki, wspieraną wieloma nowymi funkcjami, takimi jak pierwsze motocyklowe zastosowanie Apple CarPlay. W roku 2019, zarówno GL1800 Gold Wing, jak i wersja z manualną przekładnią Gold Wing „Tour” będą dostępne w nowym, nastrojowym kolorze Dark Black Metallic. Najbardziej zaawansowany Gold Wing „Tour” z dwusprzęgłową przekładnią będzie dostępny w nowej kolorystyce Pearl Hawkseye Blu - X-ADV Od momentu pojawienia się w 2017 roku i udoskonalenia w 2018 roku poprzez dodanie wielopoziomowej kontroli momentu obrotowego HSTC i przełącznika "G", pozwalającego wybrać sposób zmiany biegów przekładni dwusprzęgłowej przydatniejszy do jazdy w terenie, w 2019 roku „motocyklowy SUV" Hondy otrzyma nowe kolory, w tym efektowny zielony „kamuflaż”. - Nowe funkcje w modelu SH300i. Na rok 2019 zawsze popularny skuter średniej wielkości o wysokich osiągach jest wyposażony w system HSTC i opcjonalny górny kufer zamykany zdalnie inteligentnym kluczykiem. - SH125 – otrzyma nową kolorystykę przednich i bocznych paneli (czarne lub srebrne w przypadku białego malowania) - Integra – motocykl łączący użyteczność skutera z dynamicznymi osiągami mototcykla w 2019 roku będzie dostępny w kolorze Pearl Glare White. Ps. @Robak, to co wrzuciłeś to materiał z zeszłorocznej EICMA. Jak coś wrzucacie to zwracajcie uwagę na daty dodania.
Szagal Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 To że Honda ma dość świeży towar to się zgadza. Mimo to liczyłem na informacje np że Forza 300 dostanie nowy silnik albo (co mnie bardziej interesowało) że powiedzą coś o skuterach elektrycznych i hybrydowych, które pokazywali w zeszłym roku ... a tu cisza. Widać trzymają projekty w szufladzie aż się im asortyment zestarzeje to wypuszczą nowości. Czas pokaże
yossarian Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 37 minut temu, Szagal napisał: To że Honda ma dość świeży towar to się zgadza. Mimo to liczyłem na informacje np że Forza 300 dostanie nowy silnik albo (co mnie bardziej interesowało) że powiedzą coś o skuterach elektrycznych i hybrydowych, które pokazywali w zeszłym roku ... a tu cisza. Jak mają powiedzieć, że Forza 300 dostanie nowy silnik jeśli miała premierę w tym roku ? Przecież przyznaliby się, że sprzedają/wciskają klientom silnik, co prawda dobry i sprawdzony przez wiele lat, ale odstający już osiągami i kulturą pracy od konkurencji, czyli w tym przypadku chyba Yamahy ? Co do koncepów z zeszłego roku: gdzie są, pytam się, trójkołowe Ķymco: jedno z dachem i turystyczne z kuframi ? Może za rok...
marek_m Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Wygląda na to, że w kategorii "skutery" tegoroczna EICMA to porażka :(
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 7 Listopada 2018 2 godziny temu, Szagal napisał: To że Honda ma dość świeży towar to się zgadza. Mimo to liczyłem na informacje np że Forza 300 dostanie nowy silnik [...] Po co? Ten, mimo upływu lat nadal daje radę. Ok, może lekko ustępuje 300 Blue Core Yamahy ale nie widzę powodów do wstydu. Jest to jednostka sprawdzona, wyjątkowo bezawaryjna i trwała... a są rynki, które przedkładają właśnie takie cechy nad nowościami, które są jeszcze niesprawdzone. Poza tym ranking sprzedaży IT mówi jednoznacznie, że Forza 300 została ciepło przyjęta i pnie się mocno do góry. Kilka miesięcy na rynku i 1154 szt sprzedane -> KLIK Ps. Jeśli oczekujemy od Hondy "nowego" to co można powiedzieć o oczekiwaniach wobec Suzuki?
marek_m Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Suzuki, od dłuższego czasu nic nowego nie pokazuje. Katana to bodaj jedyna premiera ostatnich miesięcy.
Klubowicze DaniL Opublikowano 7 Listopada 2018 Klubowicze Opublikowano 7 Listopada 2018 Ze skuterów chyba tylko Burgmana 400 wystawili
Geni Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Zaglądając pod plastiki Suzuki Katany można odnieść wrażenie, że taka wielką nowością to ona nie jest, bo technicznie to GSX-S1000. Wracając do Hondy jestem tego samego zdania, co Mariusz napęd Forzy 300-tki jest bliski doskonałości i sprawdza się już od paru lat. To, że Yamaha postanowiła w końcu zmienić pozbawiony filtracji oleju napęd 250 na nową 300-tkę nie oznacza, że Honda musi od razu wyrzucać na śmietnik dobry, nie sprawiający problemów silnik. Wprawdzie jest to silnik troszkę słabszy od silnika Yamahy, ale nie oznacza to, że jest to silnik gorszy.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 7 Listopada 2018 Nowości EICMA 2018 na stoisku Kymco: - Agility +300 - People S 300i - XTown CT 125 - Like S 125 - People One 150i ... - Downtown 350i z TCS ... Na deser... AK 550 Limited edition 55TH Anniversary ... no i nowość o której pisałem na wstępie. Elektryczny (dziwne, że z łańcuchem)... Kymco Super Nex.
Szagal Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Godzinę temu, MariuszBurgi napisał: Elektryczny (dziwne, że z łańcuchem)... Kymco Super Nex. To że z łańcuchem to nie dziwne - dzięki temu mogli zrobić normalną skrzynie biegów (o ile zrobili) - mogli zrobić jeszcze pasek :). Dla mnie plusem jest to że jak chcą zrobić sportową maszynę elektryczną to znaczy że zrobienie elektryczne skutera klasy 300 jest coraz bliższe - przynajmniej na to liczę ;P
Astonpiotr Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 A ja uważam że elektryczny plastik nie ma racji bytu nikt z gości którzy jeżdżą motocyklami sportowymi nie kupi motocykla który nie ma tłumika i nie ryczy bardzo bardzo głośno
marek_m Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Sporty będą pierwszymi beneficjentami napędów elektrycznych. Ten segment, pomijając wszelkiej maści hulajnogi, skuterki i inne takie, będzie rozwijać się najszybciej.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 7 Listopada 2018 BMW C400GT - gorące fotki
marek_m Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 W jasnym malowaniu, całkiem fajny
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 7 Listopada 2018 Klubowicze Opublikowano 7 Listopada 2018 A jeśli już o BMW mowa ( bo nie ukrywam bardzo mi się podoba ) to Mariusz czy jest szansa na jakiś test ? I to obojętne czy wersji C400X czy GT . Jest jakaś sztuka w Polsce?
yossarian Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Czyżby te trzysetki od Kymco celowały w Piaggio Beverly 300-350 i Hondę SH-300 ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Administrator Opublikowano 7 Listopada 2018 10 minut temu, arturo-bb napisał: Mariusz czy jest szansa na jakiś test ? I to obojętne czy wersji C400X czy GT . W PL i DE - brak. Pojazd wciąż niewprowadzony do sprzedaży. Mowa oczywiście o "X". Czyli mamy już rok od prezentacji!
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 7 Listopada 2018 Klubowicze Opublikowano 7 Listopada 2018 Teraz, MariuszBurgi napisał: W PL i DE - brak. Ok Czyli trzeba czekać
dr.big Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 2 godziny temu, Astonpiotr napisał: A ja uważam że elektryczny plastik nie ma racji bytu (...) Już w 2019 ruszają wyścigi grupy Moto E (w ramach imprez MotoGP). 250 km/h, 0-100 km/h w 3 sekundy, około 150 KM. Minusem jest niestety czas trwania wyścigu- na jednym moto (czyli baterii) ok. 25 min. . Ale nie od razu Rzym zbudowano i nie każdy "jara" się w danej sytuacji "rykiem" wydechu czy silnika (patrz np. Formula E) ... Na razie taki sport elektryczny to tylko tor, ale za parę lat... Kto wie...
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 7 Listopada 2018 Klubowicze Opublikowano 7 Listopada 2018 W 2019 roku KTM poszerza swoją serię Adventure o modele z pojemnościami poniżej litra , dotychczas były 1290 i 1090 Teraz zupełnie nowy KTM 790 ADVENTURE w wersji R z podniesionym przednim błotnikiem ,podniesionym zawieszeniem,prostą kanapą -wygląda jak rasowy Cross Na Filmie są 2 wersje R i zwykła Waga nieco powyżej 180kG i prawie 100KM , -zakochałem się .Za chwilę wprowadzą również 390 Adventure -propozycja dla posiadaczy kategorii prawa jazdy A2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się