Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Klub Rowerowy Burgmania - pozytywnie zakręceni


Rekomendowane odpowiedzi

Rozważałem montaż napędu centralnego do mojego crossa...
Ale wychodzi około 4 tysiaków
Ponieważ jak pisałem wcześniej jestem miejskim krótkodystansowym jeźdźcem będę testował za 2450 zł (promocja zimowa) :




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Mój skromny "urobek" rowerowy z lutego. 16 aktywnych dni.

 

Zrzut ekranu 2019-03-7 o 18.05.32.png

Odnośnik do komentarza

Pierwsza wycieczka na Yunbike

Super mimo małego silniczka

30 km ponad przejechane, maksymalna prędkość 43 km/godz ale ... z górki

:)

Tak normalnie na pedałach ze wspomaganiem 25-26 km/godz na prostej lub lekko pod górkę

Na silniku 20-27 km/godz

Sforsowaliśmy też taką jedną ostrą świętokrzyską górkę ... z lekkim wysiłkiem na szczyt się wgramoliliśmy

Ogólnie fajne lekkie rowery, na wycieczki dookoła i na miasto super

Oczywiście ze względu na opony oraz mały silniczek teren odpada, jedynie dość twarde leśne ścieżki

spacer.png

 

ccae974728af4c799d3ed2286a1e4acd.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

spacer.png

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Ja dzisiaj też zrobiłem na swoim elektryku pierwsze 20 km. Piękna ciepła pogoda. Na Bulwarach Wiślanych w Warszawie - dzikie tłumy. Zauważyłem spory przyrost elektrycznych rowerów. Po prostu gołym okiem widać, że przyrasta tego typu napędów.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Rowerki już odebrałem po konwersji. I ja dzisiaj po raz pierwszy przetestowałem Unibike trekkinga po konwersji. Jestem pod wrażeniem, że to tak wyrywa i to na pierwszym stopniu wspomagania. Tomek Majesty- podobnie jak u Ciebie, przy spokojnym kręceniu prędkość ok.24-28km, ale spróbowałem szybciej, bo na najwyższym 3 stopniu wspomagania i najmniejszej zębatce - 45km. Z poziomu wyświetlacza- komputerka można podkręcić prędkość do ograniczenia 60km! ale jeszcze nie próbowałem, bo dopiero sprzęta rozpracowuję. Ale fun jest i banan z gęby nie spada?. Mocno wyrywny pod górki- dość duży moment i moc 350W. Teraz jazda pod górę lub pod wiatr nie stanowi problemu. 

20190323_112930.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg

20190323_115144.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg

Odnośnik do komentarza

Jednak rower ze wspomaganiem fajna rzecz
:)
W ten weekend znowu planuje trochę pojeździć
Zaletą moich Yunbike jest waga, 16 kg jak padła mi bateria spokojnie i bez wysiłku dojechałem do domku kilka km
;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Czas płynie nieubłaganie, latka lecą więc i preferencje się zmieniają. Człowiek im starszy tym bardziej wygodniejszy, szuka większego komfortu, tym bardziej, że coraz częściej dają znać stare kontuzje, które dokuczając, skutecznie utrudniają regularnym treningom, szybkiej jeździe i walce z czasem i wynikami. Nadszedł więc moment na zwolnienie tempa i intensywności ćwiczeń i przejście na aktywną, systematyczną rekreację ruchową. Wracam do różnych form aktywności fizycznej, nie zapominając o regularnej jeździe na rowerze. W związku z powyższym poszukałem roweru, który pozwoli na przyjemną i komfortową jazdę z wygodną pozycją odciążającą kontuzjowane plecy. I tak oto, w tym sezonie stałem się posiadaczem roweru typu miejsko-rekreacyjnego, pochodzącego z Państwa, w którym jest więcej rowerów niż mieszkańców, a ilość dróg rowerowych mierzona jest w dziesiątkach tysiącach kilometrów. Kupiłem legendarną, holenderską Gazelle model Chamonix Comfort C8. Powiem Wam, że jestem mega zaskoczony jakością, detalami oraz rozwiązaniami tego roweru. Ergonomia roweru - petarda - mistrzostwo świata. Pierwszy raz w życiu jadę i kompletnie nie czuję żadnego obciążenia na nadgarstkach, dłoniach czy przedramionach. Do tego niesamowita zwrotność roweru i lekkość prowadzenia powala na kolana. Miałem w swoim życiu już kilkanaście różnego typu rowerów rowerów, począwszy od składaków, przez trekingi, górale na gravelu kończąc, ale żaden z powyższych nie dawał tyle przyjemności i radości z jazdy jak ta Gazelle. Już po pierwszej przejażdżce, jestem pod wielkim wrażeniem tego niesamowitego roweru. Jazda na nim to czysta przyjemność, banan nie schodzi z twarzy, a po przejechaniu kilkunastu kilometrów zastanawiasz się dokąd jeszcze pojechać... Myślisz może jakaś wycieczka do innego miasta, województwa... Fenomenalny rower. Sprawdza się doskonale w ruchu miejskim, jak i poza miastem, nawet na polnych drogach i leśnych ścieżkach. Mam wrażenie, że jest to mój najwygodniejszy rower z wszystkich jakimi kiedykolwiek jeździłem. 

 

20190726_224605.jpg

20190726_231655.jpg

20190727_080857.jpg

20190727_090412.jpg

20190727_091100.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Jest dokładnie tak jak piszesz. Znam ten styl roweru oraz jego geometrię i w stu procentach popieram twoje zdanie. Wygoda i ergonomia sylwetki powala. Ale to trzeba się przejechać żeby odczuć, bo z wyglądu ludzie nie są przekonani. Pisałem w podobnym tonie gdy kupiłem swój. Od kupna zrobiłem około siedem tysięcy km i nadal uważam, że to mój najlepszy rower w historii.

 

Odnośnik do komentarza

Potwierdzam także
Ale dodam, że tak samo wygodny a szybszy ze startu i zwrotniejszy jest mój Dahon Mu
;)
W tym wypadku kto nie jeździł Dahonami, o Bromptomie nie wspomnę, nie zna tego uczucia lekkości
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Wielkim fanem Bromptona i posiadaczem kilku sztuk jest nasz kolesław @oakowsky który swojego Bromptona wozi w bagażniku samochodu i nie tylko.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
4 godziny temu, xmarcinx napisał:

Jest dokładnie tak jak piszesz. Znam ten styl roweru oraz jego geometrię i w stu procentach popieram twoje zdanie. Wygoda i ergonomia sylwetki powala. Ale to trzeba się przejechać żeby odczuć, bo z wyglądu ludzie nie są przekonani. Pisałem w podobnym tonie gdy kupiłem swój. Od kupna zrobiłem około siedem tysięcy km i nadal uważam, że to mój najlepszy rower w historii.

 

Marcin, masz rację, wygląd rowerów holenderskich może mylnie odstraszać, ale jeśli ktoś się przejedzie, wierzę że podobnie jak my będzie zachwycony naturalną pozycją na rowerze, łatwością jego prowadzenia oraz wygodą i komfortem jazdy, a przy tym solidnością i estetyką wykonania oraz uniwersalnością roweru. Podobnie jak Ty, zakochałem się w tym rowerze i jestem nim zafascynowany. 

Odnośnik do komentarza

Trekingiem jeżdżę od lat, ale w tym roku postanowiłem spróbować gravela. Do stajni dołączył Kross Esker 4.0. Wiele o nim narazie nie mogę napisać, ale pierwsze wrażenie jest ok.
 

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
Trekingiem jeżdżę od lat, ale w tym roku postanowiłem spróbować gravela. Do stajni dołączył Kross Esker 4.0. Wiele o nim narazie nie mogę napisać, ale pierwsze wrażenie jest ok.
 
Gratulacje. Gravel to bardzo ciekawy i fajny rower. Warto spróbować jazdy takim rowerem. Ma szerokie możliwości i daje frajdę z jazdy.
Mój Specialized Diverge E5 Sport po jednym sezonie, z symbolicznym przebiegiem 500km, aktualnie jest wystawiony na sprzedaż. Niestety odnawiająca się kontuzja pleców, nie pozwala mi na czerpanie radości z jazdy na tym rowerze...


9ce570796defa1315eccb62beff1fed5.jpg

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

jeżeli mogę w tym temacie to czy mieliście okazję pojeździć rowerami ze wspomaganiem elektrycznym w pedałach?

Pytam bo zachód w tym kierunku zmierza a u nas zaczyna temat się pojawiać - ból bo ceny =kosztem skutera...

Ze swoich doznań -to 10 lat temu  rower z silnikiem e. w piaście przedniego  koła "ekonapedy" - rower cegła 4x12v aku na bagażniku ale opony na starcie palił ... ale to już przeszłość.

Interesują mnie odczucia wspomagania elektrycznego - z tego co widzę Giant poszedł w silniki Yamaha a Trek w Boscha.

Dajcie info a może jest tu stały użytkownik?

 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
15 minut temu, ZYBEX napisał:

jeżeli mogę w tym temacie to czy mieliście okazję pojeździć rowerami ze wspomaganiem elektrycznym w pedałach?

Rozległy temat dedykowany -> Rower elektryczny.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...