Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Szukam K7 400cm3 z okolic Tychów


keri

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wydech masz zdemontowany to wymień gumki, które idą na jego łączeniu z wahaczem. Wtedy uszczelka dłużej wytrzyma.


Pozdrawiam
Radek
Dzięki za info :-) Ale nie widzę żeby były sparciale albo popękane. Narazie już tyle mnie kosztował ten burek że gumki zaczekaja

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

One się tylko jakby wygniatają. Zobacz czy otwory są jeszcze okrągłe czy już jajowate.
Możesz nie wymieniać, ale uwierz za chwile będziesz wymieniał uszczelkę między kolektorem a wydechem.


Pozdrawiam
Radek

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Długi 1973 napisał:

Jak wydech masz zdemontowany to wymień gumki, które idą na jego łączeniu z wahaczem. Wtedy uszczelka dłużej wytrzyma.


Pozdrawiam
Radek

Dzięki za informacje jednak na razie się wstrzymam nie wyglądają na popękane czy sparciałe. koszta zaczynają się piętrzyć a z uwagi że zrobiłem na nim od kupna jakieś parę set Km  i remont to jak najszybciej chce pośmigać, a jak wiadomo serwis nie ma boga w sercu i kroi ile może za takie bzdety.

 

Odnośnik do komentarza

Witam, Panowie jest zagwostka mianowicie tylny hebel pomimo moich starań nie żyje płyn przetłoczony na nowy odpowietrzony układ i klamka chodzi bez oporu... W momęcie kiedy szybko napompuję wtedy zaczyna klamka sztywnieć i zacisk chwyta koło Ale tylko puszczę jest to samo. Najdziwniejsze jest to że ręczny też nie działa więc może gdzieś popełniłem błąd. Dziś jeszcze raz to zdemontuję i zobaczę jednak mnie wygląda to na niesprawną pompę lub zacisk .

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

 

Jeśli chciesz nadal korzystać z tego forum, uzupełnij poprawnie profil: termin ostateczny 24 godziny od tej wskazówki. Temat, do czasu wypełnienia profilu, zostaje zamknięty.

Administracja

 

Edit: Dziękujemy. Temat odblokowany.
 

Odnośnik do komentarza

Właśnie zakupiłem pompę hamulcową, zobaczymy czy to pomoże,jeśli nie to zostanie remont zacisku :/ jeśli ktoś remontował taki zacisk proszę o wytyczne wskazówki itd. Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Ręczny hamulec trzeba wyregulować śrubką imbus. Musi działać. U mnie po remoncie zacisków tylny miał podobne zachowanie mimo przetłoczenia płynu. Był bąbel powietrza w dolnym tłoczku (mimo odpowietrzenia po zalaniu układu płynem). Rada - "napompować" klamkę, spiąć trytytką, zostawić na parę godzin, odpowietrzyć. Mi po dwóch procedurach zeszły bąble powietrza i jest już dobrze.  Na marginesie - jak wkręcasz tłok "ręczny"  2ramiona krzyża muszą być wzdłóżne z zaciskiem i występ klocka w tym ramieniu. Wzdłóż klocka ma być + nie x. 

Odnośnik do komentarza

Dzięki za poradę zaraz zejdę do garażu i tak zrobię. Jeśli chodzi o tłoczek od ręcznego to oczywiście jest w pozycji zgodnej z DTR czyli +. Jednak jak zaciągam linke ręcznego on się nie wysówa. Ciężka sprawa z tym tylnym zaciskiem.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Zaciągnij lekko ręczny i po poluzowaniu nakrętki (kontry) ramienia linki wkręcaj powoli śrubkę imbusową aż zacznie łapać hamulec. Potem doreguluj śrubkę tak by po pełnym hamowaniu ręcznym skut trzymał się dość mocno, tylko bez przesady. Oczywiście jak jest poskładane jest jak należy. Na ramieniu jest wybita kropka i pokrywać się musi ze znaczkiem na śrubie pod nim.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Nasz serdeczny Kolega z naszego regionu klubowego. Tylko chyba z modelu 250 jeżeli dobrze pamiętam.

Odnośnik do komentarza

No to dobrze szkoda tylko że dopiero teraz się odezwał wydałem na części grubo ponad 1000 może było by coś taniej ;) jutro odbieram graty z salonu i składam ten temat do kupy już do końca. Mam nadzieję że ten zacisk zadziała bo znów będzie bosówka parę dni zanim przyjdzie zestaw naprawczy do zacisku.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Jest problem Panie i Panowie nie potrafię odpowiedzieć tylnego zacisku dziś przyszła nowa pompa i jest to samo szybko naciskając klamką jestem w stanie nabić ciśnienie i zablokować koło jednak odpuszczając ją i ponownie chcąc zahamować nie ma efektu zacisk wydaje się ok pompa ok A i tak nie działa próbowałem ustawiać zacisk w różnych pozycjach i nic to nie daje ma ktoś pomysł

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Nie wiem w jaki sposób robiłeś odpowietrzanie, ale może spróbuj starym "indiańskim" sposobem :)  klamkę od tylnego hamulca zaciąg mocno (ale naprawdę mocno) trytytką i zostaw na całą noc.  Rano sprawdź efekt.

Odnośnik do komentarza
Nie wiem w jaki sposób robiłeś odpowietrzanie, ale może spróbuj starym "indiańskim" sposobem   klamkę od tylnego hamulca zaciąg mocno (ale naprawdę mocno) trytytką i zostaw na całą noc.  Rano sprawdź efekt.
Próbowałem ale nie na całą noc dzisiaj tak zrobię choć wątpię że to się powiedzie.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

keri kup kawałek cienkiego wężyka i dużą strzykawkę. Jeden koniec wężyka na strzykawkę, a drugi na odpowietrznik. Odkręcasz dekielek w zbiorniczku z płynem, odpowiedni do zacisku, który robisz. Zaciągasz strzykawką do momentu, aż przestaną iść pęcherzyki powietrza z płynem. Co jakiś czas sprawdzasz, czy w zbiorniczku jest płyn i uzupełniasz, żeby nie zapowietrzyć bardziej. Ja odpowietrzyłem tym sposobem hamulce w Forzy. Długo to zajęło. Problematyczna była mała pojemność strzykawki, ale dałem radę. Czasem wydawało mi się, że już koniec, a tu za chwilę znów pojawiały się pęcherzyki.

Odnośnik do komentarza
keri kup kawałek cienkiego wężyka i dużą strzykawkę. Jeden koniec wężyka na strzykawkę, a drugi na odpowietrznik. Odkręcasz dekielek w zbiorniczku z płynem, odpowiedni do zacisku, który robisz. Zaciągasz strzykawką do momentu, aż przestaną iść pęcherzyki powietrza z płynem. Co jakiś czas sprawdzasz, czy w zbiorniczku jest płyn i uzupełniasz, żeby nie zapowietrzyć bardziej. Ja odpowietrzyłem tym sposobem hamulce w Forzy. Długo to zajęło. Problematyczna była mała pojemność strzykawki, ale dałem radę. Czasem wydawało mi się, że już koniec, a tu za chwilę znów pojawiały się pęcherzyki.
W sumie nic mi nie zostało jak spróbować. Przez zacisk przetłoczyłem już ponad 1l płynu różnymi sposobami Ale od tej strony jeszcze nie próbowałem dzięki za podpowiedź spróbuje na pewno

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

keri kup kawałek cienkiego wężyka i dużą strzykawkę. Jeden koniec wężyka na strzykawkę, a drugi na odpowietrznik. Odkręcasz dekielek w zbiorniczku z płynem, odpowiedni do zacisku, który robisz. Zaciągasz strzykawką do momentu, aż przestaną iść pęcherzyki powietrza z płynem. Co jakiś czas sprawdzasz, czy w zbiorniczku jest płyn i uzupełniasz, żeby nie zapowietrzyć bardziej. Ja odpowietrzyłem tym sposobem hamulce w Forzy. Długo to zajęło. Problematyczna była mała pojemność strzykawki, ale dałem radę. Czasem wydawało mi się, że już koniec, a tu za chwilę znów pojawiały się pęcherzyki.
W sumie nic mi nie zostało jak spróbować. Przez zacisk przetłoczyłem już ponad 1l płynu różnymi sposobami Ale od tej strony jeszcze nie próbowałem dzięki za podpowiedź spróbuje na pewno

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Można też pod ciśnieniem wtłaczać płyn, ale do tego trzeba mieć sprzęt. Ciągnąc przez wężyk efekt jest praktycznie ten sam. Tu na forum ten sposób chyba też był opisywany.

Odnośnik do komentarza

Witam Panowie dziękuję wszystkim którzy pomogli merytorycznie burek już ogarnięty i nawiniete ponad 100km. Z zaciskiem była kwestia zapieczonego czpienia z chamulca ręcznego przez ten drobny szczegół nie chciał się odpowietrzyc. Teraz wydaje mi się że jeździ perfekcyjnie. Wiadomo jak to w jednocylindrowcu zawsze coś się czeska Ale nie jest źle;)

 

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

fd933ad33ff2f57d6366ba26f672d9f2.jpg45000b95bac547583bdcf4a5fe11032f.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...