keri Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Opublikowano 14 Maja 2018 Jak wydech masz zdemontowany to wymień gumki, które idą na jego łączeniu z wahaczem. Wtedy uszczelka dłużej wytrzyma. PozdrawiamRadek Dzięki za info :-) Ale nie widzę żeby były sparciale albo popękane. Narazie już tyle mnie kosztował ten burek że gumki zaczekajaWysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy Długi 1973 Opublikowano 14 Maja 2018 Użytkownicy Opublikowano 14 Maja 2018 One się tylko jakby wygniatają. Zobacz czy otwory są jeszcze okrągłe czy już jajowate. Możesz nie wymieniać, ale uwierz za chwile będziesz wymieniał uszczelkę między kolektorem a wydechem. PozdrawiamRadek
keri Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Opublikowano 14 Maja 2018 2 godziny temu, Długi 1973 napisał: Jak wydech masz zdemontowany to wymień gumki, które idą na jego łączeniu z wahaczem. Wtedy uszczelka dłużej wytrzyma. Pozdrawiam Radek Dzięki za informacje jednak na razie się wstrzymam nie wyglądają na popękane czy sparciałe. koszta zaczynają się piętrzyć a z uwagi że zrobiłem na nim od kupna jakieś parę set Km i remont to jak najszybciej chce pośmigać, a jak wiadomo serwis nie ma boga w sercu i kroi ile może za takie bzdety.
keri Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Opublikowano 15 Maja 2018 Witam, Panowie jest zagwostka mianowicie tylny hebel pomimo moich starań nie żyje płyn przetłoczony na nowy odpowietrzony układ i klamka chodzi bez oporu... W momęcie kiedy szybko napompuję wtedy zaczyna klamka sztywnieć i zacisk chwyta koło Ale tylko puszczę jest to samo. Najdziwniejsze jest to że ręczny też nie działa więc może gdzieś popełniłem błąd. Dziś jeszcze raz to zdemontuję i zobaczę jednak mnie wygląda to na niesprawną pompę lub zacisk . Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Jeśli chciesz nadal korzystać z tego forum, uzupełnij poprawnie profil: termin ostateczny 24 godziny od tej wskazówki. Temat, do czasu wypełnienia profilu, zostaje zamknięty. Administracja Edit: Dziękujemy. Temat odblokowany.
keri Opublikowano 16 Maja 2018 Autor Opublikowano 16 Maja 2018 Właśnie zakupiłem pompę hamulcową, zobaczymy czy to pomoże,jeśli nie to zostanie remont zacisku :/ jeśli ktoś remontował taki zacisk proszę o wytyczne wskazówki itd. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Klubowicze kenobi Opublikowano 17 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 17 Maja 2018 Ręczny hamulec trzeba wyregulować śrubką imbus. Musi działać. U mnie po remoncie zacisków tylny miał podobne zachowanie mimo przetłoczenia płynu. Był bąbel powietrza w dolnym tłoczku (mimo odpowietrzenia po zalaniu układu płynem). Rada - "napompować" klamkę, spiąć trytytką, zostawić na parę godzin, odpowietrzyć. Mi po dwóch procedurach zeszły bąble powietrza i jest już dobrze. Na marginesie - jak wkręcasz tłok "ręczny" 2ramiona krzyża muszą być wzdłóżne z zaciskiem i występ klocka w tym ramieniu. Wzdłóż klocka ma być + nie x.
keri Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 Dzięki za poradę zaraz zejdę do garażu i tak zrobię. Jeśli chodzi o tłoczek od ręcznego to oczywiście jest w pozycji zgodnej z DTR czyli +. Jednak jak zaciągam linke ręcznego on się nie wysówa. Ciężka sprawa z tym tylnym zaciskiem.Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Klubowicze kenobi Opublikowano 17 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 17 Maja 2018 Zaciągnij lekko ręczny i po poluzowaniu nakrętki (kontry) ramienia linki wkręcaj powoli śrubkę imbusową aż zacznie łapać hamulec. Potem doreguluj śrubkę tak by po pełnym hamowaniu ręcznym skut trzymał się dość mocno, tylko bez przesady. Oczywiście jak jest poskładane jest jak należy. Na ramieniu jest wybita kropka i pokrywać się musi ze znaczkiem na śrubie pod nim.
keri Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 Co to za Anton oferuje części do skutera Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Klubowicze kenobi Opublikowano 17 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 17 Maja 2018 Nasz serdeczny Kolega z naszego regionu klubowego. Tylko chyba z modelu 250 jeżeli dobrze pamiętam.
keri Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 No to dobrze szkoda tylko że dopiero teraz się odezwał wydałem na części grubo ponad 1000 może było by coś taniej jutro odbieram graty z salonu i składam ten temat do kupy już do końca. Mam nadzieję że ten zacisk zadziała bo znów będzie bosówka parę dni zanim przyjdzie zestaw naprawczy do zacisku.Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
keri Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Opublikowano 21 Maja 2018 Jest problem Panie i Panowie nie potrafię odpowiedzieć tylnego zacisku dziś przyszła nowa pompa i jest to samo szybko naciskając klamką jestem w stanie nabić ciśnienie i zablokować koło jednak odpuszczając ją i ponownie chcąc zahamować nie ma efektu zacisk wydaje się ok pompa ok A i tak nie działa próbowałem ustawiać zacisk w różnych pozycjach i nic to nie daje ma ktoś pomysł Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 21 Maja 2018 Użytkownicy+ Opublikowano 21 Maja 2018 Nie wiem w jaki sposób robiłeś odpowietrzanie, ale może spróbuj starym "indiańskim" sposobem klamkę od tylnego hamulca zaciąg mocno (ale naprawdę mocno) trytytką i zostaw na całą noc. Rano sprawdź efekt.
keri Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 Nie wiem w jaki sposób robiłeś odpowietrzanie, ale może spróbuj starym "indiańskim" sposobem klamkę od tylnego hamulca zaciąg mocno (ale naprawdę mocno) trytytką i zostaw na całą noc. Rano sprawdź efekt. Próbowałem ale nie na całą noc dzisiaj tak zrobię choć wątpię że to się powiedzie.Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Hipolit Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 keri kup kawałek cienkiego wężyka i dużą strzykawkę. Jeden koniec wężyka na strzykawkę, a drugi na odpowietrznik. Odkręcasz dekielek w zbiorniczku z płynem, odpowiedni do zacisku, który robisz. Zaciągasz strzykawką do momentu, aż przestaną iść pęcherzyki powietrza z płynem. Co jakiś czas sprawdzasz, czy w zbiorniczku jest płyn i uzupełniasz, żeby nie zapowietrzyć bardziej. Ja odpowietrzyłem tym sposobem hamulce w Forzy. Długo to zajęło. Problematyczna była mała pojemność strzykawki, ale dałem radę. Czasem wydawało mi się, że już koniec, a tu za chwilę znów pojawiały się pęcherzyki.
keri Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 keri kup kawałek cienkiego wężyka i dużą strzykawkę. Jeden koniec wężyka na strzykawkę, a drugi na odpowietrznik. Odkręcasz dekielek w zbiorniczku z płynem, odpowiedni do zacisku, który robisz. Zaciągasz strzykawką do momentu, aż przestaną iść pęcherzyki powietrza z płynem. Co jakiś czas sprawdzasz, czy w zbiorniczku jest płyn i uzupełniasz, żeby nie zapowietrzyć bardziej. Ja odpowietrzyłem tym sposobem hamulce w Forzy. Długo to zajęło. Problematyczna była mała pojemność strzykawki, ale dałem radę. Czasem wydawało mi się, że już koniec, a tu za chwilę znów pojawiały się pęcherzyki. W sumie nic mi nie zostało jak spróbować. Przez zacisk przetłoczyłem już ponad 1l płynu różnymi sposobami Ale od tej strony jeszcze nie próbowałem dzięki za podpowiedź spróbuje na pewno Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka keri kup kawałek cienkiego wężyka i dużą strzykawkę. Jeden koniec wężyka na strzykawkę, a drugi na odpowietrznik. Odkręcasz dekielek w zbiorniczku z płynem, odpowiedni do zacisku, który robisz. Zaciągasz strzykawką do momentu, aż przestaną iść pęcherzyki powietrza z płynem. Co jakiś czas sprawdzasz, czy w zbiorniczku jest płyn i uzupełniasz, żeby nie zapowietrzyć bardziej. Ja odpowietrzyłem tym sposobem hamulce w Forzy. Długo to zajęło. Problematyczna była mała pojemność strzykawki, ale dałem radę. Czasem wydawało mi się, że już koniec, a tu za chwilę znów pojawiały się pęcherzyki. W sumie nic mi nie zostało jak spróbować. Przez zacisk przetłoczyłem już ponad 1l płynu różnymi sposobami Ale od tej strony jeszcze nie próbowałem dzięki za podpowiedź spróbuje na pewno Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Hipolit Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Można też pod ciśnieniem wtłaczać płyn, ale do tego trzeba mieć sprzęt. Ciągnąc przez wężyk efekt jest praktycznie ten sam. Tu na forum ten sposób chyba też był opisywany.
keri Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Opublikowano 25 Maja 2018 Witam Panowie dziękuję wszystkim którzy pomogli merytorycznie burek już ogarnięty i nawiniete ponad 100km. Z zaciskiem była kwestia zapieczonego czpienia z chamulca ręcznego przez ten drobny szczegół nie chciał się odpowietrzyc. Teraz wydaje mi się że jeździ perfekcyjnie. Wiadomo jak to w jednocylindrowcu zawsze coś się czeska Ale nie jest źle;) Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się