Skocz do zawartości
Forum Burgmania

2001 Honda Silverwing Litwa


Jarka700

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

w dziale "Galeria" nie moge zamiescic zdjec, bo jak zrozumialem niemam 50 postow.Jestem z Wilna, to jest moj pierwszy skuter, wczesniej smigalem 50cm kilka razy i zlapalem bakcyla :-) Prawo jazdy otrzymalem w lipcu tego roku, wiec duzo nie pojezdzilem w tym sezonie, ale kilka tysiecy zrobilem.Model skutera wybralem po przeczytaniu tego forum :-) W zimie planuje pomalowac i wszystko sprawdzic zeby na wiosne cieszyc sie jazda, tzn.wymienic wszystkie filtry i plyny, przednia opone, no i inne jakies rzeczy.Mam cieply garaz, jestem mechanikiem hobbysta, wiec wszystkie prace bede wykonywal sam :-)

20170806_163114.jpg

20170806_185035.jpg

20170924_143353.jpg

20170924_142124.jpg

20171019_163713.jpg

20171019_190315.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Witaj na forum. Fajnie będzie mieć burgmaniaka na Ukrainie. Może w końcu się wybiorę do Wilna ?

Niech Honda wozi bezpiecznie i ku zadowoleniu kierownika !OK

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
30 minut temu, Piootr napisał:

Witaj na forum. Fajnie będzie mieć burgmaniaka na Ukrainie. Może w końcu się wybiorę do Wilna ?

 

Witaj Kolego 

Pozdrawiam z Mazur.  Do Wilna (na  Litwie ) mam 260 km. jak coś to kontakt z grupą W-M lub G-P .

Kolega Piootr pewnie się pomylił z tą Ukrainą choć też ciekawy kraj.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Witaj! Zawsze jednego śladu na drodze życzę i niech móc CVT będzie z Tobą ;)

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Powitać na naszym forum kolegę z LT !OK

Ps. Twój język polski jest bardzo dobry :whistling:

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Kolega Piootr pewnie się pomylił z tą Ukrainą choć też ciekawy kraj.

Jak to mówią „Nie pij Piotrek”, oczywiście Litwa. Tam tez nie byłem i muszę nadrobić.


Pozdrawiam Piootr
Odnośnik do komentarza