Jarka700 Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 Witam w dziale "Galeria" nie moge zamiescic zdjec, bo jak zrozumialem niemam 50 postow.Jestem z Wilna, to jest moj pierwszy skuter, wczesniej smigalem 50cm kilka razy i zlapalem bakcyla :-) Prawo jazdy otrzymalem w lipcu tego roku, wiec duzo nie pojezdzilem w tym sezonie, ale kilka tysiecy zrobilem.Model skutera wybralem po przeczytaniu tego forum :-) W zimie planuje pomalowac i wszystko sprawdzic zeby na wiosne cieszyc sie jazda, tzn.wymienic wszystkie filtry i plyny, przednia opone, no i inne jakies rzeczy.Mam cieply garaz, jestem mechanikiem hobbysta, wiec wszystkie prace bede wykonywal sam :-) 1
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 12 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 12 Listopada 2017 Witaj na Forum. Zadowolenia z maszyny i do zobaczenia na szlaku .
1912michał Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 Witaj, Honda odwdzięczy się włożoną w nią pracą. Kolor zmieniasz czy zostawiasz srebrną?
Klubowicze Piootr Opublikowano 12 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 12 Listopada 2017 Witaj na forum. Fajnie będzie mieć burgmaniaka na Ukrainie. Może w końcu się wybiorę do Wilna ? Niech Honda wozi bezpiecznie i ku zadowoleniu kierownika
Klubowicze MAKI Opublikowano 12 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 12 Listopada 2017 30 minut temu, Piootr napisał: Witaj na forum. Fajnie będzie mieć burgmaniaka na Ukrainie. Może w końcu się wybiorę do Wilna ? Witaj Kolego Pozdrawiam z Mazur. Do Wilna (na Litwie ) mam 260 km. jak coś to kontakt z grupą W-M lub G-P . Kolega Piootr pewnie się pomylił z tą Ukrainą choć też ciekawy kraj.
Klubowicze pgizi Opublikowano 13 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 13 Listopada 2017 Witaj! Zawsze jednego śladu na drodze życzę i niech móc CVT będzie z Tobą Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka