Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 7 Listopada 2017 Administrator Opublikowano 7 Listopada 2017 Integra to skuter który, praktycznie rok do roku dostaje upgrade'y. Po zmianie wydechu, dodaniu wyboru map zapłonu, świateł LED, nowego wyświetlacza zegarów (wyświetla w negatywie), regulowanemu zawieszeniu od SHOWA i kilku innych... nadeszły zmiany na rok 2018. Najważniejsza to powiększenie schowka pod kanapą. Teraz ma mieć 21 litrów i wreszcie łykać kaski "full-face" Dodany zostanie system wyboru siły momentu obrotowego - HSTC oraz kontrola trakcji TCS Dostępna ma być wersja z motorem 35 kW dedykowana dla osób z prawem jazdy A2
yossarian Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 ...a litera D oznacza, że silnik jest zasilany ,tak lubianym w kraju nad Wisłą, olejem z frytkownicy
EndriuBis Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 40 minut temu, MariuszBurgi napisał: Tu miały być jakieś zdjęcia ? Bo ja tylko "skrzydełka" widzę
Sympatycy KriSSo Opublikowano 7 Listopada 2017 Sympatycy Opublikowano 7 Listopada 2017 A o termometrze i np elektronicznym tempomacie coś wiadomo?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Administrator Opublikowano 7 Listopada 2017 9 godzin temu, KriSSo napisał: O[...] elektronicznym tempomacie coś wiadomo? Yyy, a w tej klasie ktoś to oferuje?
Sympatycy KriSSo Opublikowano 7 Listopada 2017 Sympatycy Opublikowano 7 Listopada 2017 5 minut temu, MariuszBurgi napisał: Yyy, a w tej klasie ktoś to oferuje? No pewnie, przecież Tmax posiada, to flagowy "skuter" Hondy też powinien posiadać taki gadżet . No ale dobrze, że chociaż kontrola trakcji się pojawi. Gdyby jeszcze dorzucili termometr, to chyba bym się skusił
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Administrator Opublikowano 7 Listopada 2017 Wersja DX za blisko 60 tysi. Chodziło mi o ten sam przedział cenowy. Poza tym Integra '18 to "konstrukcyjnie" ten sam model co '12. Plus za dodaną TCS.
romano77 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Moim zdaniem kontrola trakcji przy tej mocy jest zbędna ,mydlenie ludziom oczu. Mimo to uważam że to pożądane moto.
Sympatycy irasko Opublikowano 7 Listopada 2017 Sympatycy Opublikowano 7 Listopada 2017 2 godziny temu, romano77 napisał: Mimo to uważam że to pożądane moto. ...potwierdzam i cieszą mnie zmiany w modelu.
Klubowicze Jack Opublikowano 8 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 8 Listopada 2017 Ja czekam, aż dodadzą atrapę baku, tak żeby było co scisnąć kolanami. To chyba jedyne, co mi brakuje w Integrze. No... może jeszcze dodałbym z 10 kmph do Vmax.
smarciu Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 Chciałbym zobaczyć ten schowek, bo wyglada mi na to, że jak to niektórzy producenci mając zwyczaju, że adaptują najniższym kosztem już istniejące rozwiązania, to być może schowek z XADV pojawi się w nowej Integrze. Jakby się nie dało tak od razu zrobić? Ile mogą kosztować w produkcji tempomat, termometr czy inna wtyczka zapalniczki? Szkoda, że od razu nie dodali zegarów z x-ADV... pewnie na tę innowację użytkownicy poczekają kolejne 2 lata. Widać, że marketing nie śpi w Hondzie Cieszy fakt, że ta platforma NC (New Concept) obroniła się na rynku i jest wciąż okraszana dodatkami, bajerami. Inwestycja musi się zwrócić Integrą w nowej wersji chętnie bym się przejechał wiosną. I porównał ją do Kymco CV Zapowiada się ciekawy rok modelowy.
Klubowicze Piootr Opublikowano 21 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 21 Listopada 2017 Znalazłem fotkę pokazującą przedział bagażnika pod kanapą Integry 2018. Ma się nareszcie przydać do przechowywania więcej niż tylko rękawiczek.
wojtek_pl Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 14 godzin temu, Piootr napisał: Znalazłem fotkę pokazującą przedział bagażnika pod kanapą Integry 2018. Ma się nareszcie przydać do przechowywania więcej niż tylko rękawiczek. Taa... Rękawiczki i mała paczka chustek do nosa. I pomyśleć, że w moim Burgmanie pod kanapę mieści się trzyosobowy namiot, śpiwór, materac i jeszcze jest miejsce na drobiazgi. Nazywanie Integry skuterem jest, moim zdaniem, mocno "na wyrost".
Klubowicze Piootr Opublikowano 22 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 22 Listopada 2017 Też tak do niedawna myślałem, ale u mnie największym "problemem" Integry było posiadanie łańcucha, a nie pasa napędowego. Teraz kiedy w Integrze będzie można także schować pełny kask i plusy "dodatnie": nowoczesna konstrukcja, ekonomika spalania, duże 17" koła, skrzynia DCT, oświetlenie LED przesłonią plusy "ujemne": napęd łańcuchem będę mógł bardziej przychylnym okiem spojrzeć na Integrę. A co mają powiedzieć użytkownicy Gilery GP800 tam też jest napęd realizowany za pomocą łańcucha. Czy to skutery ? Są w 100%. Trzymajmy się tematu. NC750D 2018 zaczyna mi się coraz bardziej podobać
Sympatycy irasko Opublikowano 22 Listopada 2017 Sympatycy Opublikowano 22 Listopada 2017 8 minut temu, Piootr napisał: Trzymajmy się tematu. NC750D 2018 zaczyna mi się coraz bardziej podobać PIotruś...dobry kierunek...i tak trzymaj... Mnie też się podoba....
Klubowicze Piootr Opublikowano 22 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 22 Listopada 2017 Irku, zawsze trzeba mieć alternatywne rozwiązanie. Na najbliższe sezony mam już swojego faworyta AK550
Zenek99 Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 Moim zdaniem powinni dołożyć drugą tarczę z przodu. Hamowanie awaryjne wymaga użycia dużej siły.
Rogierro Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 Powiększony schowek pod kanapą dla mnie nie jest żadnym argumentem a to z tego powodu, że aby tam wkładać kask na postoju (bo tak rozumiem jego funkcjonalność to trzeba mieć w nim miejsce, czyli nic tam nie można wozić, idąc tym tokiem rozumowania i tak trzeba mieć kufer na różnego rodzaju gadgety motocyklowe. Schowek w wersji poprzedniej wcale nie jest taki mały, ja tam wożę sporo rzeczy niezbędnych podczas podróży (nie będę wymieniał bo szkoda miejsca na forum) a kask zawsze ląduje w kufrze co potwierdza, że Integra jednak potrzebuje chociażby centralnego tak poprzednia wersja jak i 2018.
Klubowicze Piootr Opublikowano 23 Listopada 2017 Klubowicze Opublikowano 23 Listopada 2017 Nie tylko Integra ma taki "problem" bagażowy. Ja doświadczyłem tego z AK550, a wydawało mi się, że schowek pod kanapą taki duży, obfity, maxiskuterowy. Nic bardziej mylnego. Też przekonałem się, że aby włożyć na postoju kask to trzeba coś zrobić z klamotami, które już w schowku są. Bardzo pomogła przegroda z plexi, ale nie rozwiązała problemu. Kupiłem kufer centralny i problem znikł jak za dotykiem czarodziejskiej różdżki. Ale wracając do tematu. Lepiej jest mieć taki mały schowek ( w modelu na rok 2018 ) niż go nie mieć. Dodatkowo Honda dołoży HSTC oraz ESP (TCS) i jestem przekonany, że ceny nie podwyższy. Ciekawe co będzie na rok 2019
smarciu Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Proponuję napęd paskiem na 2019 rok modelowy...
wojtek_pl Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Dnia 3.12.2017 o 15:48, smarciu napisał: Proponuję napęd paskiem na 2019 rok modelowy...
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 5 Grudnia 2017 Klubowicze Opublikowano 5 Grudnia 2017 Integra 2019?
Grzech Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 No i ma napęd pasem. Czy w jakiejś Hondzie znajdziemy napęd pasem, bo jakoś nic mi do głowy nie przychodzi?
Sympatycy pawel883 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Sympatycy Opublikowano 5 Grudnia 2017 Sorry za OT. HD dawno dawno temu robił maxi http://4.bp.blogspot.com/_i_AovfzNXgQ/STWtJz2Z2AI/AAAAAAAAd0E/BBtL55wmXQE/s1600-h/Harley-Davidson_Topper.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się