Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda NC750D Integra MY2018


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Integra to skuter który, praktycznie rok do roku dostaje upgrade'y. Po zmianie wydechu, dodaniu wyboru map zapłonu, świateł LED, nowego wyświetlacza zegarów (wyświetla w negatywie), regulowanemu zawieszeniu od SHOWA i kilku innych... nadeszły zmiany na rok 2018.

Najważniejsza to powiększenie schowka pod kanapą. Teraz ma mieć 21 litrów i wreszcie łykać kaski "full-face"

Dodany zostanie system wyboru siły momentu obrotowego - HSTC oraz kontrola trakcji TCS

Dostępna ma być wersja z motorem 35 kW dedykowana dla osób z prawem jazdy A2

 

118739_2018_Integra.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
9 godzin temu, KriSSo napisał:

O[...] elektronicznym tempomacie coś wiadomo?

Yyy, a w tej klasie ktoś to oferuje?

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
5 minut temu, MariuszBurgi napisał:

Yyy, a w tej klasie ktoś to oferuje?

No pewnie, przecież Tmax posiada, to flagowy "skuter" Hondy też powinien posiadać taki gadżet :blink:. No ale dobrze, że chociaż kontrola trakcji się pojawi. Gdyby jeszcze dorzucili termometr, to chyba bym się skusił !OK

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Wersja DX za blisko 60 tysi.

Chodziło mi o ten sam przedział cenowy. Poza tym Integra '18 to "konstrukcyjnie" ten sam model co '12.

Plus za dodaną TCS.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Ja czekam, aż dodadzą atrapę baku, tak żeby było co scisnąć kolanami. To chyba jedyne, co mi brakuje w Integrze.

No... może jeszcze dodałbym z 10 kmph do Vmax.

Odnośnik do komentarza

Chciałbym zobaczyć ten schowek, bo wyglada mi na to, że jak to niektórzy producenci mając zwyczaju, że adaptują najniższym kosztem już istniejące rozwiązania, to być może schowek z XADV pojawi się w nowej Integrze. Jakby się nie dało tak od razu zrobić? Ile mogą kosztować w produkcji tempomat, termometr czy inna wtyczka zapalniczki? Szkoda, że od razu nie dodali zegarów z x-ADV... pewnie na tę innowację użytkownicy poczekają kolejne 2 lata. Widać, że marketing nie śpi w Hondzie :) Cieszy fakt, że ta platforma NC (New Concept) obroniła się na rynku i jest wciąż okraszana dodatkami, bajerami. Inwestycja musi się zwrócić :) Integrą w nowej wersji chętnie bym się przejechał wiosną. I porównał ją do Kymco CV :) Zapowiada się ciekawy rok modelowy.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Znalazłem fotkę pokazującą przedział bagażnika pod kanapą Integry 2018. Ma się nareszcie przydać do przechowywania więcej niż tylko rękawiczek.

 

htMNnS4RQ7GB6a9v+HxoPA.jpg

Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, Piootr napisał:

Znalazłem fotkę pokazującą przedział bagażnika pod kanapą Integry 2018. Ma się nareszcie przydać do przechowywania więcej niż tylko rękawiczek.

 

Taa... Rękawiczki i mała paczka chustek do nosa. I pomyśleć, że w moim Burgmanie pod kanapę mieści się trzyosobowy namiot, śpiwór, materac i jeszcze jest miejsce na drobiazgi.

Nazywanie Integry skuterem jest, moim zdaniem, mocno "na wyrost".  <_<

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Też tak do niedawna myślałem, ale u mnie największym "problemem" Integry było posiadanie łańcucha, a nie pasa napędowego. Teraz kiedy w Integrze będzie można także schować pełny kask i plusy "dodatnie": nowoczesna konstrukcja, ekonomika spalania, duże 17" koła, skrzynia DCT, oświetlenie LED przesłonią plusy "ujemne": napęd łańcuchem będę mógł bardziej przychylnym okiem spojrzeć na Integrę. A co mają powiedzieć użytkownicy Gilery GP800 tam też jest napęd realizowany za pomocą łańcucha. Czy to skutery ? Są w 100%.

Trzymajmy się tematu. NC750D 2018 zaczyna mi się coraz bardziej podobać !OK

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
8 minut temu, Piootr napisał:

Trzymajmy się tematu. NC750D 2018 zaczyna mi się coraz bardziej podobać !OK

PIotruś...dobry kierunek...i tak trzymaj...!OKK

Mnie też się podoba....:D

Odnośnik do komentarza

Powiększony schowek pod kanapą dla mnie nie jest żadnym argumentem a to z tego powodu, że aby tam wkładać kask na postoju (bo tak rozumiem jego funkcjonalność to trzeba mieć w nim miejsce, czyli nic tam nie można wozić, idąc tym tokiem rozumowania i tak trzeba mieć kufer na różnego rodzaju gadgety motocyklowe. Schowek w wersji poprzedniej wcale nie jest taki mały, ja tam wożę sporo rzeczy niezbędnych podczas podróży (nie będę wymieniał bo szkoda miejsca na forum) a kask zawsze ląduje w kufrze co potwierdza, że Integra jednak potrzebuje chociażby centralnego tak poprzednia wersja jak i 2018.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Nie tylko Integra ma taki "problem" bagażowy. Ja doświadczyłem tego z AK550, a wydawało mi się, że schowek pod kanapą taki duży, obfity, maxiskuterowy. Nic bardziej mylnego. Też przekonałem się, że aby włożyć na postoju kask to trzeba coś zrobić z klamotami, które już w schowku są. Bardzo pomogła przegroda z plexi, ale nie rozwiązała problemu. Kupiłem kufer centralny i problem znikł jak za dotykiem czarodziejskiej różdżki.

Ale wracając do tematu. Lepiej jest mieć taki mały schowek ( w modelu na rok 2018 ) niż go nie mieć. Dodatkowo Honda dołoży HSTC oraz ESP (TCS) i jestem przekonany, że ceny nie podwyższy. Ciekawe co będzie na rok 2019 :naughty:

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...