Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Jakim skuterem dwucylindrowym jeździsz? Cz.2


Jakim skuterem dwucylindrowym jeździsz?  

120 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakim skuterem dwucylindrowym jeździsz? Jest to część druga, bo doszło parę nowych modeli. Część pierwsza została zamknięta, do znalezienia poprzez wyszukiwarkę.

PS. Miłe będzie napisanie paru słów w tym temacie :) ...

  • Klubowicze
Opublikowano

Od 2011 Sw-t 600. Na dzisiaj licznik pokazuje ponad 92tyś. km  i ciągle rośnie. Przez najbliższe lata nie zamierzam sprzedawać. Dla mnie nie ma lepszego na trasy  (szczególnie że jeżdżę w dwie osoby więc i zdanie pasażera jest tu istotne -a mojej wygodniej na Hondzie niż na Burgmanie 650) Bez awarii, tani serwis. Dla mnie bomba :clap:

Opublikowano

Drugi sezon jeżdżę SW-600. W tym roku 7500 km i ciągle mam niedosyt. Przymierzałem się do różnych i w końcu kupiłem Hondę. Jest wygodna, zrywna, szybka i "nudna" jak ktoś pisał na forum. 

Opublikowano

Ja jeżdżę solo i dla mnie nie ma nic lepszego niż Tmax

Opublikowano

Dwa sezony T max a teraz SW 600 - dosyć krótko bo kupiona dopiero co :) Ale już wiem że to jest to czego było mi trzeba :) 

Opublikowano

X-ADV od dwóch miesięcy. Każdy ma prawo do swojego zdania, tak więc nie zgodzę się, że to Burgman jest najwygodniejszy w dalsze (i krótsze) trasy. Przynajmniej dla mnie. Ten motocykloskuter kupił mnie osiągami, wygodą i łatwością prowadzenia (w porównaniu do Burgmana, Hondy Integra i NC750x).

Opublikowano

Od kwietnia ganiam SW T 400 i jest to mój pierwszy skuter, wcześniej 16 lat śmigałem różnymi motocyklami. W tym sezonie zrobiłem niecałe 6 tyś , teraz Honda ma nakręcone prawie 9 tyś. Wygodna i dobrze w zakrętach się składa, co mnie cieszy najbardziej :) Przepłaciłem, więc szybko nie sprzedam ale docelowo 600tka mi się marzy.

pozdrawiam!

Opublikowano

42 tys.km i prawie siedem sezonów na SW-T 400.

A teraz 12 tys.km i prawie dwa sezony na Burgmanie 650.

W związku z faktem, że w naszej grupie dwie SW-T 400 zmieniły właścicieli, w tym moja była Honda wróciła do Poznania, miałem okazję przejechać się na obu. 

Po przejażdżce na Hondzie muszę niestety stwierdzić, że jest "toporna" w prowadzeniu a skręcanie przypomina walkę z kierownicą. 

Hmm... A pamiętam moje pierwsze metry na Burgmanie po przesiadce z Hondy - myślałem, że się przewrócę. 

Dziś wiem, że zdecydowanie lepiej się jeździ na Suzuki. 

  • Sympatycy
Opublikowano

Po kilku sezonach na innych skuterach w tym na Hondzie Integra. Na mega plus skrzynia DCT. Wiem, że każde następne moto będzie z tym rozwiązaniem - może X-ADV?

Opublikowano
1 godzinę temu, MISIEK napisał:

42 tys.km i prawie siedem sezonów na SW-T 400.

A teraz 12 tys.km i prawie dwa sezony na Burgmanie 650.

W związku z faktem, że w naszej grupie dwie SW-T 400 zmieniły właścicieli, w tym moja była Honda wróciła do Poznania, miałem okazję przejechać się na obu. 

Po przejażdżce na Hondzie muszę niestety stwierdzić, że jest "toporna" w prowadzeniu a skręcanie przypomina walkę z kierownicą. 

Hmm... A pamiętam moje pierwsze metry na Burgmanie po przesiadce z Hondy - myślałem, że się przewrócę. 

Dziś wiem, że zdecydowanie lepiej się jeździ na Suzuki. 

Misiek, może coś było nie tak z Twoją Hondą, bo przyznam, że nie wiem o czym piszesz :) moja skręca bez walki, opony zamknięte na dwie strony, a stopka centralna przeszlifowanie przynajmniej na długości 10 cm. Przy małych prędkościach też nie widzę problemu.

pozdrawiam :)

 

Opublikowano

Ja i żona wierni T-Maxowi. Lubię go za zwinność i możliwość łatwego manewrowania pomiędzy samochodami, a żona za wygodę. Jako pasażerce jeździ jej się wygodniej T-Maxem niż np. Burgmanem. Obecny T-Max jest już drugim, następny zapewne też będzie T-Max.

  • Klubowicze
Opublikowano
11 godzin temu, MISIEK napisał:

Po przejażdżce na Hondzie muszę niestety stwierdzić, że jest "toporna" w prowadzeniu a skręcanie przypomina walkę z kierownicą. 

???????????????????????????

9 godzin temu, Yazinz napisał:

Misiek, może coś było nie tak z Twoją Hondą, bo przyznam, że nie wiem o czym piszesz :) moja skręca bez walki, opony zamknięte na dwie strony, a stopka centralna przeszlifowanie przynajmniej na długości 10 cm. Przy małych prędkościach też nie widzę problemu.

Myślę tak samo jak Yazinz.

Opublikowano

Obie Hondy są jak najbardziej w porządku! Jeździłem na Hondzie i jeżdżę na Burgmanie. Chciałem tylko opisać pierwsze wrażenia po przesiadce z jednego na drugi i odwrotnie. Tylko tyle... Dziś wiem, że Burgman prowadzi się o niebo lepiej niż Honda. 

A wracając do tematu to na obecną chwilę zupełnie inaczej wygląda ankieta, w porównaniu z tą z 2014 roku. Będę z ciekawością śledził temat i przede wszystkim wyniki ankiety. 

Opublikowano

Ja tam się nie znam, ale może w Hondzie było po prostu wyrobione łożysko główki ramy?

Opublikowano

Było 6 sezonów na Hondzie Silver Wing 600.teraz 3 sezon na SW-T400,nowy sezon chyba powrót na 600 SW/SW-T

  • Klubowicze
Opublikowano
14 godzin temu, MISIEK napisał:

...Dziś wiem, że zdecydowanie lepiej się jeździ na Suzuki... 

ależ to trafnie napisane.

Opublikowano

Ja na T-maxa przesiadlem się X-maxa. Jeżdżę w pojedynkę, więc od początku nie zakładałem Burgamana. 

Ostatecznie zastanawiałem się tylko nad wyborem pomiędzy T-maxem a Integrą. 

Po pierwszym sezonie T-max jest super jak dla mnie.

Co będzie w kolejnych sezonach??..... Zobaczymy.

 

Opublikowano
20 godzin temu, MISIEK napisał:

Po przejażdżce na Hondzie muszę niestety stwierdzić, że jest "toporna" w prowadzeniu a skręcanie przypomina walkę z kierownicą. 

Misiek ,zepsułeś mi całą radość z zakupu !!! Siedzę w kącie i płaczę !!! Nasuwa się pytanie : jak wytrzymałeś kilka sezonów na takim kiepskim sprzęcie?

A tak na serio ,w tydzień 270 km ,i jestem zadowolony !!!

  • Sympatycy
Opublikowano

Brawo TY, brawo JA !OKK

Opublikowano

Ja wcześniej tylko 125cm jeśli chodzi o skuter. Od maja 2017 jeżdżę sw-t600 i z każdym km doceniam. Może nudny dizajn, ale jak to jeździ. Kruzing to czysta przyjemność. Pasażer (syn 11lat) też zdecydowanie zadowolony. Na dzień dzisiejszy nie mam zamiaru zmieniać.

Opublikowano

Jeżdziłem FJS 400 dwa sezony tj ok 12000 km solo ok z plecakiem już gorzej teraz koniec drugiego sezonu na B 650  dynamika prowadzenie wyważenie  bez porównania Jestem za Suzi bo Król jest tylko jeden i takie tam pierdu pierdu :wub:

Opublikowano

Pierwsze kroki na skuterze , to Burgman 400 . Trochę za mało na jazdę z plecaczkiem . Teraz  jest B 650 i Frajda z jazdy niesamowita , jak to na "królewskim" sprzęcie :D

Opublikowano

KriSSo kazał mi kupić za co mu dziękuje, skuterek szyty na mnie:whistling:

  • Klubowicze
Opublikowano

Widzę, że właściciele Hondy 400/600 wygłaszają tu peany pochwalne i spróbuj się im przeciwstawić  :bangin:. Potwierdzam jako kilkuletni użytkownik, Honda jest wygodna do połykania kilometrów, ale słabo się nią pokonuje ostre zakręty i agrafki. Wiem co mówię, bo sam jako uczestnik dwóch wypraw w Alpy nie raz krew mnie zalewała z zazdrości jak kolegom na zwinniejszych sprzętach zakręty same nawijały się na koła. Honda jest przewidywalna, niezawodna, klasyczna, ale jak dla mnie ... nudna. Jak bym jej nie rozbił to bym ją napewno po powrocie z Alp w 2016 sprzedał. 

Opublikowano

Panowie, co Wy z tymi zakrętami, jakie problemy z agrafkami??? 16 lat ganiałem na turystykach, sportach i teraz SW T.... Naprawdę nie widzę problemów z ostrymi, ciasnymi, szybkimi zakrętami? Nie zależy mi na chwaleniu swego, serio! 

Obiecuję nie zajmować już zdania w tej kwestii :)

pozdrawiam Wszystkich.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...