Administrator MariuszBurgi Opublikowano 23 Września 2017 Administrator Opublikowano 23 Września 2017 Co w Hondzie X-ADV zostało jeszcze ze skutera? Sprawdzamy to...
alempicki Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 A Szyszko Wam pozwolił?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 24 Września 2017 Autor Administrator Opublikowano 24 Września 2017 X-ADV jako idealny "skuter" dla Bob'a Budowniczego Pierwsze wrażenia: On naprawdę daje radę w terenie... ale jeśli nasze oczekiwania są ciut wyższe niż >basic< to seryjne opony out!
Sympatycy Arecki Opublikowano 25 Września 2017 Sympatycy Opublikowano 25 Września 2017 Testy terenowe i szosowe zakończone, czas na mycie :-).Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
Geni Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 Zobaczymy, jaką macie definicję terenu ;).
Sympatycy Arecki Opublikowano 25 Września 2017 Sympatycy Opublikowano 25 Września 2017 Jak to jaką, bagna, torfowiska, kopalnie piasku itp. ;-). Czyli wszędzie tam gdzie da się przejechać SUV-em :-).Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
dr.big Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 Ja widzę zastanawiającą rzecz przy tych piaskach na błotniku, a mianowicie brak osłon na lagi... A jestem na to uczulony, bo już w GP800 musiałem obie wymieniać...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 25 Września 2017 Autor Administrator Opublikowano 25 Września 2017 Na odwróconych lagach ciężko o dobrą ochronę gładzi i uszczelniacza. Tmax na USD ma ten sam problem... Kieeeedyś lagi to miały ochronę... 37 minut temu, Geni napisał: Zobaczymy, jaką macie definicję terenu ;). Adekwatną do określenia Crossover Chociaż przyznam, ze miałem chęć wykąpać X-ADV
dr.big Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 Moto czysto drogowe (a takim chyba jest Tmax ) mają USD na wierzchu- wiadome, ale coś co pretenduje do terenu (w jakimś stopniu), powinno je mieć -> wystarczy spojrzeć na w miarę teraźniejsze endura np. KTM z USD... PS. Takie moje spostrzeżenie, jak zobaczyłem ten piasek i kamyczki walące po lagach w trakcie jazdy "w terenie" .
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 4 Października 2017 Klubowicze Opublikowano 4 Października 2017 Zawieszenie Upside-Down w dużym stopniu niweluje możliwość dostania się błota pod uszczelniacze jak ma to miejsce w tradycyjnym układzie...
Sympatycy Arecki Opublikowano 11 Października 2017 Sympatycy Opublikowano 11 Października 2017 Zaczynamy etap podsumowań spotkania z Hondą X-ADV, na początek zapraszam na film, najlepiej w HD: Honda X-ADV 2017 prezentacja i krótki test.
virus Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Brawo, fajny filmik. Próbowaliście jeździć w trudniejszym terenie? Innymi słowy na ile możecie sobie pozwolić nie swoim sprzętem?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Października 2017 Autor Administrator Opublikowano 11 Października 2017 Cały materiał na stronie głównej, zapraszam -> Test X-ADV 1
virus Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Świetnie się to czyta, jak zwykle widać Wasze zdroworozsądkowe podejście do tematu. Ale czy maxiskutery nie są zdroworozsądkowe? Drobna uwaga do a akapitu z masą i oponami: w kolejnym zdaniu jest pomylona ich kolejność. Rzeczywiście na stronie Hondy X-ADV jest w dziale adventure, za to w instrukcji użytkownika piszą o skuterze. Chyba czas wymyślić nową nazwę dla nowej klasy pojazdów, bo SUV motocyklowy chyba się nie przyjmie...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Października 2017 Autor Administrator Opublikowano 11 Października 2017 Godzinę temu, virus napisał: Innymi słowy na ile możecie sobie pozwolić nie swoim sprzętem? Generalnie na tyle na ile pozwalały seryjne opony a te, które były zamontowane w terenie radziły sobie słabo.
virus Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 1 minutę temu, MariuszBurgi napisał: Generalnie na tyle na ile pozwalały seryjne opony a te, które były zamontowane w terenie radziły sobie słabo. Mam takie same odczucia. Z uwagi na jeszcze słabe obeznanie ze sprzętem z pewnością nie pozwoliłem sobie nawet zbliżyć się do granic jego możliwości w terenie, ale jak na razie po wszystkich polnych drogach, kałużach i błocie, po których jechałem przejechałbym również poprzednim Downtownem. Jednakże na pewno nie tak wygodnie. Pytanie tylko, czy montowanie do X-ADV-a opon terenowych oraz katowanie go po polach maj jakiś sens? Czy przeciętny Kowalski bierze swoją BMW X5 z xdrive-m do przepraw przez błota i głębokie kałuże? Chyba podobnie jak w z SUVami, nie po to je kupujemy, żeby je katować w terenie, tylko, że są bardziej uniwersalnymi samochodami, dobrze sprawdzającymi się w mieście i pozwalającymi dojechać na przysłowiową "działkę", bez ryzyka urwania czegoś pod spodem.
GrzechoCnik Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Pod siodełkiem mieści się szczękowiec - to duży plus w stosunku do Integry, a mi się marzy, żeby się mieścił jeszcze laptop. Kierownica szersza niż normalne skuterowe, czyli bardziej trzeba przy jeździe w miejskich korkach uważać.
Drek Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Co jest z tą kierownicą? Idzie nad lusterkami puszek czy równo z nimi? Mam w Tracerze szeroką kierownicę i uważam to za wielką zaletę. Wygodne ułożenie rąk. Odciążenie rąk w czasie jazdy. Same zalety. Manewrowość i szybka reakcja na zmianę toru jazdy. Siedziałem na zlocie na X-ADV i miałem wrażenie podobnej wysokości. Czyli idzie nad lusterkami. Czyli jest super. Zobaczę czy jest w Poznaniu testówka i pośmigam. Ma być pogoda w przyszłym tygodniu. Myślałem o Ak ale coś czuję mięte to tego modelu. Jeździłem Integrą 3 sezony i wiem, że to jest super silnik i skrzynia.
virus Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Kierownica przechodzi ponad lusterkami większości osobówek (nie wszystkich), ale już nie minivanów, suvów i dostawczaków, a tego jest sporo na ulicach. Przy przeciskaniu się w korku poza dbaniem o szerokość dochodzi jeszcze kontrola drugiego wymiaru, czyli wysokości nad lusterkiem, a tutaj handbary nie ułatwiają. Z pewnością w zwykłym 10 cm węższym maxi było to bardziej komfortowe, ale i teraz tragedii nie ma. Można się do tego przyzwyczaić i nie odczuwam tego jako wielką wadę.
QS1 Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Jak, a raczej czym, mierzyliscie czas 0-100km/h? Na zagranicznych stronach podawali (zmierzone) 4,8s.. ciekawi mnie również odniesienie do osiągów Tmaxa, a raczej różnice.. ps Jeśli chodzi o szeroką kierownicę, to mnie na mieście kompletnie nie przeszkadza, jako ze umieszczona „ponad lusterkami”..
Sympatycy Arecki Opublikowano 11 Października 2017 Sympatycy Opublikowano 11 Października 2017 Jak dla mnie szerokość kierownicy w X-ADV była bardziej zaletą niż kłopotem. W mieście szybko można się do niej przyzwyczaić, natomiast po za miastem, szczególnie na mniej utwardzonych drogach, tak szerokość jak i wysokość kierownicy ułatwiają kontrolowanie motocykla. Jeżeli chodzi o przyspieszenie do 100, to osobiście nie robiłem precyzyjnego pomiaru, ale zauważyłem że z gazem na starcie lepiej obchodzić się łagodnie bo inaczej łatwo zerwać przyczepność, przynajmniej gdy jest ślisko, to w połączeniu ze sprawnie działająca skrzynią biegów sprawia, że przyspieszenie do setki może być na niezłym poziomie, przynajmniej takie miałem odczucie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
virus Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 45 minut temu, QS1 napisał: ciekawi mnie również odniesienie do osiągów Tmaxa, a raczej różnice.. T-Max ma pojemność 530, X-ADV 750, wynik jest łatwy do przewidzenia. Na poniższym filmie jest porównanie z Integrą A tutaj Integra i X-ADV W kwestii możliwości terenowych trafiłem jeszcze na taki filmik pokazujący m.in. jak go testowali w wodzie. BTW już wiem dlaczego podnóżki nie są standardowym wyposażeniem. Azjaci jeżdżą w terenie stojąc na płozach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się