Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Tajna Sekta Tmaxa


Jakim Tmaxem jeździsz?  

48 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

Potwierdzam, miałem wcześniej Tmaxa 530 rocznik 2015 i nie było żadnego problemu. Super wyważony i nie czuć tej wagi 226kg. Dziś latam sprzętem o wadze 260 kg i także przy prędkości bliskiej 0 nie ma problemów. Gorzej  jest z przepychaniem go w ciasnym garażu. no ale cóż ...

  • 1 miesiąc temu...
  • Administrator
Opublikowano

Tajna Sekta ustrzelona przed chwilą w Miami FL
ff72b8126be46cb513efbd85dedf85ae.jpg

a1d0bcddbe6cc9e9ff01a5cd88207549.jpg

Opublikowano
  W dniu 7.10.2022 o 16:25, grzybek napisał(a):

Gorzej  jest z przepychaniem go w ciasnym garażu. no ale cóż ...

Rozwiń  

Zawsze jest jakieś rozwiązanie.

Koledze, który miał ciasny garaż na auto doradziłem, by kupił najnowsze Audi A8. Samo wjeżdża do garażu, więc problem rozwiązany.

A że nowe A8 kosztuje więcej, niż 200- 300 garaży blaszanych- to już inna bajka 😝

  • 1 rok później...
  • Sympatycy
Opublikowano

Cześć wszystkim w tym temacie.
Miałem okazję dzisiaj testować nowego T-maxa i króciutko napiszę o swoich wrażeniach.

Skuter bardzo mi się podoba wizualnie i dla tego naszła mnie chcica na zrobienie jazdy próbnej bo być może bym się przesiadł na coś nowszego mimo że Bawarce którą posiadam nie mam nic do zarzucenia. Poprostu lubię częste zmiany 🙂.

Obejrzałem mnóstwo filmów na YouTube, testów, przyspieszenia, co posiada i jakie są odczucia testujących i to skłoniło mnie do jazdy próbnej. 
Dostałem na testy nowego T-maxa z przebiegiem 4500 km.

Pierwsze wrażenie było takie że jest jakiś taki mniejszy niż na filmach. Po przymiarce odniosłem wrażenie że kanapa jest jakoś tak wysoko umiejscowiona w stosunku do przodu i tyłu skutera. W takim sensie że żeby spojrzeć na wyświetlacz musiałem łeb pochylić w dół 🙂( i jakoś tak cały przód był za nisko w stosunku do mojej pozycji)

Zacząłem bawić się na postoju menu, ustawieniami i przyciskami sterowania i tu muszę powiedzieć że naprawdę zrobili dobrą robotę. Czytelne i intuicyjne poruszanie się po menu ustawień za pomocą joysticka naprawdę na plus.
Potem odpalenie i delikatna jazda początkowa żeby wyczuć bestię 🙂 a za chwilę troszkę szybciej i bardziej dynamicznie. Skuter przyśpiesza niesamowicie dynamicznie a prowadzi się jak po sznurku. Bardzo mi się podobało do czasu aż zaczęły mi przeszkadzać wibracje od silnika przenoszone na cały skuter ( kanapa, kierownica i podesty pod nogami). Po 5 kilometrach dynamicznego przyspieszania w dłoniach czułem mrowienie i już przestało mi się podobać. Przy większej prędkości powyżej 120/140 km wiatr dał o sobie znać na nogach od kostki do kolan i na rękach od nadgarstków po ramiona. W łeb ( kask) nie wiało, było ok. Uważam że lusterka w nowym T-Maxie są za małe, dobrze widać i dobrze umiejscowione ale troszkę za małe. Siedząc na kanapie miałem wrażenie że nie siedzę całą pupą tylko jej środkiem ( od lewej i prawej strony mogłem swobodnie włożyć rękę, nie wiem może mam nietypową pupę 🤣).

Mimo że jestem nie wysoki nóg nie udało mi się w miarę wyprostować tak żeby było komfortowo ( dla mnie).

I to chyba wszystko co pamiętam. Troszkę się zawiodłem powiem szczerze 😕 ale proszę pamiętać że są to tylko moje odczucia i wrażenia. Generalnie skuter zapieprza jak ta lala i prowadzi się rewelacyjnie w zakrętach. Więc jeśli ktoś szuka dobrej, zwinnej zapierdalawki i nie będzie miał złych odczuć takich jak ja to polecam ten skuter. 
I na koniec cena 71900 tys wyjściowa za 69000 można wyrwać. Ale ja bym tyle nie dał za ten skuter. 
Aaa i jeszcze jedno ….. przy przebiegu 4500 pasek piszczał w tylnym kole przy przyspieszaniu 🙂
 

PS. Sorry za błędy, stylistykę i gramatykę ale pisałem na telefonie i na szybko żeby nie zapomnieć czym się chciałem podzielić 🙂

  • Klubowicze
Opublikowano

Czyli jednak bawarka? 

Ja też wysiadłem z T Maxa

  • Sympatycy
Opublikowano
  W dniu 6.04.2024 o 16:19, grzybek napisał(a):

Czyli jednak bawarka? 

Rozwiń  

Tak jak na razie nie widzę alternatywy 😕. Szkoda że rynek takich Maxi jest taki skromny 😕

Opublikowano

Rower elektryk bardzo dobry koszt 48 tys PLN  .To ten tmax w sumie niedrogi...

Opublikowano

T-maxa uważam za najlepiej skrojony maxi do miasta, do fanu, głupczenia, szybkie przeloty tu i tam, dojazdy do pracy, fryzjera, zakupy, galerii. Start z pod świateł, możliwość przepychania się miedzy puchami. No i oczywiście wygląd i gang silnika. Ja mam Leo Vince SBK ale Akrapowić powoduje u mnie ciary na ciele. Nie zamienię mojego Maxia na żaden inny squter to typowy miejski wojownik ( chociaż turystycznie też daje radę )

IMG_20230905_170146.jpg

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Czy napewno?

Opublikowano

kazdy chwali swoje dla mnie t-max ok

  • Użytkownicy
Opublikowano
  W dniu 3.09.2024 o 14:55, Sobier napisał(a):

Czy napewno?
 

Rozwiń  

Brzydki nie jest 😁

  • Użytkownicy
Opublikowano

Bo Tmax-ów nigdy nie było brzydkich . Wszystkie mają to coś 🛵 zgodnie z czasami w których były wypuszczane 🛵

  • Administrator
Opublikowano

Ja czekam na 30 lecie T-Maxa teraz 🤣

  • Klubowicze
Opublikowano

D......... nie urywa

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

  • Klubowicze
Opublikowano

Extra. Król maksiskuterów jest jeden👌

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 1.11.2024 o 03:18, Sobier napisał(a):

 

Rozwiń  

Materiał kręcony w Warszawie... 💪

  • Użytkownicy+
Opublikowano
  W dniu 1.11.2024 o 10:11, grzybek napisał(a):

Extra. Król maksiskuterów jest jeden👌

Rozwiń  

Burgman 650. Tutaj nic się nie zmieniło od 20 lat. 😁 Tmax jest fajny. Ale brak mu majestatu. 🙂 

Jednak ma zaletę. Cały czas "jest" 👌

  • Klubowicze
Opublikowano

Co ciekawe, w kwestii elektroniki, nowa Yamaha TMax dostała system cornering ABS, czyli taki, który uwzględnia to, czy skuter jedzie prosto, czy w zakręcie. System Brake Control wykorzystuje moduł bezwładnościowy i dopasowuje działanie hamulców do różnych prędkości, kątów pochylenia i warunków drogowych, aby zawsze optymalizować pracę układu hamulcowego. Kierowca może też wybierać spośród trybów D-Mode, które zmieniają charakterystykę pracy silnika czy czułość kontroli trakcji.  Jest też nowy ulepszony 7-calowy ekran TFT ma trzy tryby wyświetlania.Poprawiona została łączność za pośrednictwem aplikacji MyRide, umożliwiając  odtwarzanie muzyki, przeglądanie wiadomości SMS, odbieranie połączeń... Fajny wypas jest w wersji  Tech Max m.in. elektrycznie regulowaną szybę, podgrzewaną kierownicę i siedzisko, tempomat, regulowane tylne zawieszenie, podświetlane przyciski na kierownicy czy system monitorowania ciśnienia w oponach. I jak brać , to właśnie z takim wypasem. A co? żałować sobie??

  • Użytkownicy
Opublikowano
  W dniu 1.11.2024 o 17:15, EndriuBis napisał(a):

Burgman 650. Tutaj nic się nie zmieniło od 20 lat. 😁 Tmax jest fajny. Ale brak mu majestatu. 🙂 

Jednak ma zaletę. Cały czas "jest" 👌

Rozwiń  

Andrzejku może mu tam czegoś brakuje , lecz ma jedną wielką zaletę „ się nie psuje „ 😀🛵

Opublikowano

Jak używasz Yamahy to masz ubaw po pachy. Tmax przerasta moje możliwości kierowcy ale 400 też daje rade w xmax. 

  • Klubowicze
Opublikowano
  W dniu 1.11.2024 o 10:21, 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 napisał(a):

Materiał kręcony w Warszawie... 💪

Rozwiń  

Super klip 😀

Chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje cennikowo w opcji TechMax. Macie informacje cenowe bo na stronach Yamahy PL tylko "wyłudzanie" danych kontaktowych.

Zrzut ekranu 2024-11-4 o 18.09.05.png

Zrzut ekranu 2024-11-4 o 18.09.44.png

Opublikowano

Jak ktoś wcześniej napisał, T-max ciągle istnieje i jest dopieszczany. To chyba ostatni przedstawiciel gatunku. O przepraszam jest jeszcze Forza i Xadv. No cóż.... Król jest tylko jeden.

 Jeden niezaprzeczalny fakt.... Tmax jest tak dopracowaną konstrukcją że przez kilkanaście lat eksploatacji, serwis ograniczał się do wymiany oleju, klocków , filtrów i opon i regulacji zaworów ( niech ktos znajdzie T-maxa z uszkodzonym silnikiem albo uszkodzony silnik). Dzisiejsze pojazdy  napakowane jakimiś technogównami, które w przyszłosci na pewno będą sprawiały problemy ale sama mechanika to kwintesencja myśli inżynierskiej. Póki co gdybym mógł przesiąść się na inny maxi, X-adv Hondy ale tylko dla tego że to coś innego od Yamahy, no i mi sie po prostu podoba, choć przejażdżka  Xadv nie wywołała u mnie och i ach.

  • Klubowicze
Opublikowano
  W dniu 5.11.2024 o 07:32, cris76 napisał(a):

Jak ktoś wcześniej napisał, T-max ciągle istnieje i jest dopieszczany. To chyba ostatni przedstawiciel gatunku. O przepraszam jest jeszcze Forza i Xadv. No cóż.... Król jest tylko jeden.

 Jeden niezaprzeczalny fakt.... Tmax jest tak dopracowaną konstrukcją że przez kilkanaście lat eksploatacji, serwis ograniczał się do wymiany oleju, klocków , filtrów i opon i regulacji zaworów ( niech ktos znajdzie T-maxa z uszkodzonym silnikiem albo uszkodzony silnik). Dzisiejsze pojazdy  napakowane jakimiś technogównami, które w przyszłosci na pewno będą sprawiały problemy ale sama mechanika to kwintesencja myśli inżynierskiej. Póki co gdybym mógł przesiąść się na inny maxi, X-adv Hondy ale tylko dla tego że to coś innego od Yamahy, no i mi sie po prostu podoba, choć przejażdżka  Xadv nie wywołała u mnie och i ach.

Rozwiń  

To wszystko cała prawda o tej konstrukcji T maxa.Nigdy mnie niczym nie zaskoczył, ani mechanicznie, ani  żadnych ekscesów elektroniki. Po prostu no problem.  Nie tylko ja sam -jak wyżej wspominałem - król jest jeden!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...