Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Tajna Sekta Tmaxa


Jakim Tmaxem jeździsz?  

48 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sekta rośnie w siłę niebawem pojawi się nowy Tmax  już jest  zamówiony  w Olsztynie i pojedzie do naszego kolegi z  Gdańska  który to zmienia Forzę  750  na  najnowszego XP 🙂 

Opublikowano

Wywołany do tablicy z cala mocą potwierdzam i przebieram nóżkami 😉. Mam nadzieje, ze tym razem nowy zostanie ze mną na dłużej ...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

właśnie przyjechał...oj dłużyc się będzie ten długi weekend

 

WhatsApp Image 2022-04-28 at 10.51.58.jpeg

Opublikowano

Jakiś znajomy widok,  Yamaha Olsztyn  no to jutro go oblukam 

Opublikowano

Z pewną nieśmiałością zgłaszam swój akces do Tajnej Sekty Tmaxa 😉

 

1max.jpeg

  • Administrator
Opublikowano

Gratulacje ! Super 👍

Opublikowano

Fiu Fiu Gratulacje

  • Klubowicze
Opublikowano

Sprzęt jako przepustkę już masz. Gratulacje👍

  • Klubowicze
Opublikowano

Gratulacje.

Opublikowano

GRATULACJE 

  • Administrator
Opublikowano

No niezłe cacko 🧐

Niech wozi i daje radość 😎

Opublikowano

Gratulacje i szerokości 👍

Opublikowano

Super się prezentuje Jak zrobisz parę kilometrów Podziel się wrażeniami co jest na plus co na minus.👍

  • Klubowicze
Opublikowano

Gratuluje zakupu, niech śmiga. 😉

Opublikowano

Super. Gratulacje!

Opublikowano

Witaj w bandzie, gratulacje 

Opublikowano

Moja przygoda z J Costa.

Zamawiając skuter nabyłem również wariator akcesoryjny J Costa. Przy odbiorze pojazdu dealer zasugerował aby na początek pojeździć na fabrycznym a po czasie założyć akcesoryjny. Dość powiedzieć, że sezon minął  na fabrycznym wario.  Ten rok postanowiłem rozpocząć od wymiany wariatora.

Kiedy pytałem co się zadzieje po zmianie, informacja którą otrzymałem stanowiła, że będzie się działo wszystko na trochę  wyższych obrotach, ale moc będzie oddawana znacznie sprawniej...

Odebrałem sprzęt. Charakterystyka pracy napędu zmieniła się niesamowicie. Do 3 tyś obrotów w zasadzie nie działo się nic. Budził się leniwie po przekroczeniu tej granicy. Przy 4 tyś miałem wrażenie jazdy na 50 -tce,  silnik był  już wyraźnie głośny, ale przyspieszenie jak na 50 tce.  Ożywienie miało miejsce po przekroczeniu 5 tyś, a przy 5,5 tyś budziło się "zło", które bez problemu przemieszczało wskazówkę obrotomierza poza 7 tyś. "Zło" powodowało znacznie napięcie mięśni szyi, szerokie otwarcie oczu, zaciśnięcie palców na kierownicy i odruchowe spięcie pośladków. Chwila nieuwagi i zapalała się kontrolka TCS (bynajmniej nie tylko przy ruszaniu). To co się działo z elastycznością, nabieraniem prędkości wprawiało początkowo w strach i osłupienie, potem w fan ale finalnie w troskę o posiadanie prawa jazdy, bo bardzo trudno było poruszać się w granicach limitów prędkości. 

Reasumując, wytrzymałem tydzień. Strasznie brakowało mi elastyczności od dołu. Było za głośno, za szybko, zbyt gwałtownie. Wróciłem do fabrycznego wariatora.

A tak naprawdę to chyba się starzeję,  bo  jak to inaczej nazwać sytuację  jeśli bardziej boli strach przed utratą prawa jazdy, niż cieszy fan z naprawdę sprawnej jazdy:)

 

Opublikowano

Reasumując, wytrzymałem tydzień. Strasznie brakowało mi elastyczności od dołu.
 

To i tak długo wytrzymałeś
Miałem okazję przejechać może 500m na takim wariatorze i jak dla mnie totalne nieporozumienie.
Ja osobiście polecam wymienić same rolki na lżejsze ( od majesty 400 )
Opublikowano

Mały spot przy okazji odbioru i tak to dziś wyglądało ,   a  o resztę wrzeń poprosimy nowego właściciela . 

image1.jpeg

Screenshot_20220506-210019_Maps.jpg

  • Klubowicze
Opublikowano

No to Pawełku będziesz musiał opuścić Tajną Sektę- brak przepustki w postaci adekwatnego sprzętu😟. Ja tez to zrobiłem, ale pozostałem wiernym kibicem sekty.Krew T Maxa pozostaje na zawsze w krwioobiegu 😉.

Opublikowano

 

11 minut temu, grzybek napisał:

No to Pawełku będziesz musiał opuścić Tajną Sektę- brak przepustki w postaci adekwatnego sprzętu

Czarnego Kocura jeszcze nie sprzedałem i wcale mi nie śpieszno ze sprzedażą  he he  

Opublikowano

Dziękuje Paweł za dzisiejszą niezapowiedzianą wycieczke/docierke po mazurskich winklach. Za to, ze poświeciłeś swoj prywatny czas i pilotowałes mnie bocznymi drogami prawie pod dom...dozgonny szacun. Mam nadzieje, ze sie kiedys zrewanzuje.

Co do sprzetu jestem MEGA zadowolony i napiesze wiecej jak troche ochłone 😉

Zadowolona mina Kierownika wycieczki ponizej ! 

kierownik.jpeg

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Przyjemna lektura. Może brakuje trochę porównania z "konkurencją". Dla mnie TMAX to od dawna skuter marzeń, niestety cena odstrasza od jego zakupu. Ciekaw jestem też jak poradziłbym sobie z wagą w ciasnych korkach, gdzie jest mało miejsca między autami, duże dostawczaki, autobusy itd. Sam sprzęt jest raczej wąski, ale manewrowanie na prędkości w okolicy 0 może być wyzwaniem. Na Liberty wjeżdżam wszędzie, gdzie da się fizycznie wjechać. Na moto też - ale to lekki Duke 390.

  • Administrator
Opublikowano

Bez problemu T-Maxem manewrujesz między autami. Wiadomo ,ze to nie będzie to co na Liberty bo T-Max dłuższy i cięższy prawie dwukrotnie ale spokojnie możesz manewrowość do Duke porównać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...