Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Nowy skuter BMW 400ccm #C400X C400GT


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

C400X... wciąż nie ma oficjalnej daty rozpoczęcia sprzedaży (nieoficjalnie  - wiosna 2018). Cena nadal nieznana co u nas może nie budzi większych emocji ale już np. Włosi zaczynają się zastanawiać, że ta opieszałość to nie przypadek i przywołują nieudane początki wprowadzanej kiedyś serii C650GT/600 Sport.

Hiszpanie za to twierdzą w kilku materiałach (bazując na przeciekach od dealerów marki), że cena nie powinna znacząco odbiegać od X-maxa 400.

Czekamy !YES

Opublikowano

Porównanie GS do krowy - genialne! Ubawiło mnie :))))) 

Ładny, to ten C400X nie jest, dodatkowa armatura tego nie zmieni. A jeśli miałbym wybierać w podobnej cenie, to wybór byłby oczywisty (X-max) :)

Opublikowano

W mocnym skrócie: Ma to "tradycję", Gummikuh (gumowa krowa) były/są nazywane wcześniejsze dwucylindrowe boxery klasy R, a potocznie Kuh czyli krowa to wszystkie boxery BMW. Określenie bardzo rozpowszechnione w niemieckojęzycznych krajach :D . Dlatego ta grafika :) .

I nie jest to w żadnym wypadku określenie obraźliwe, użytkownicy BMW używają go jako raczej określenia swoich maszyn "pieszotliwie"...

Opublikowano

To taki mały GS :)

Opublikowano

To który to Kymco pójdzie pod nalepki BMW? X-citing?

  • Klubowicze
Opublikowano

No to se usiadłem. ...kanapa jak skrojona pode mnie

 

received_2012602342113649.jpeg

Opublikowano

W PL jakieś teraz targi moto są?

  • Administrator
Opublikowano
Dnia 5.11.2017 o 21:21, SlawoyAMD napisał:

BMW coraz częściej korzysta z produkcji Kymco...

Akurat C400X to owoc fuzji z chińskim Loncin i w całości tam produkowany -> KLIK

  • Użytkownicy
Opublikowano

Ooo zaraz będzie larum, że Chiny


Pozdrawiam
Radek

Opublikowano

Larum może nie, ale kolejki ustawiającej się w celu wymiany swoich sprzętów na ten niezmiernie ekskluzywny pojazd marki premium się nie spodziewam.

Opublikowano

I tak to marka z tradycjami rozmienia się cały czas na drobne.  Mamona rządzi.  

PS. Kupujcie chiński skuter ze znaczkiem BMW ;). Ciekawe czy tak będą reklamowali ;)? 

Edit: BMW way of life ;) ...

 

cfmotobmw.jpg

Opublikowano

Mogę kupić chiński skuter ze znaczkiem BMW, ale za cenę chińskiego skutera, czyli Kymco lub Sym :)

  • Administrator
Opublikowano

Wszystko rozbije się o jakość finalną vs cenę. Jeśli ta pierwsza będzie znośna (tak, brzmi dziwnie w przypadku BMW :huh:) a druga na poziomie konkurencji to nie widzę powodów do dramatu, ot takie czasy ;)

 

Opublikowano
Dnia 13.02.2018 o 12:00, yossarian napisał:

Mogę kupić chiński skuter ze znaczkiem BMW, ale za cenę chińskiego skutera, czyli Kymco lub Sym :)

O przepraszam Kymco podobno nie jest chińskie (dlatego kupiłem) :D

Swoją drogą aż żal patrzeć jak Kymco nie wykorzystuje swojej szansy (przynajmniej w PL), Kawasaki, BMW wszystko ich produkty.

Opublikowano

Nie na temat, ale niech będzie :) ... Kymco korzysta BARDZO w PL ze względu na cenę. Gdyby cena była w takich samych relacjach jak inni oferanci vs. Kymco w innych krajach UE, to w PL nikt by nawet nie gadał tyle o tym producencie, bo by nie było tych, aż tak widocznych, różnic cenowych. Moim zdaniem to głównie cena PL robi te skutery tak atrakcyjnymi. W innych krajach Europy jest ona dużo wyższa i wtedy "zainteresowanie" Kymco nagle maleje, a ludzie rozglądają się za inną alternatywą ;) ...

PS. Dlaczego w De Dacia biła rekordy sprzedażowe? Bo była taka wspaniała? Czy dlatego, że była dużo tańsza? Gdyby ceny były na poziomie PL, to wynik mógłby być inny :) . Ale temat jest złożony, a to tylko najważniejszy aspekt.

Opublikowano

DT 350

Polska 20500,00

Czechy 22200,00

DE 22100,00

Ceny tzw "katalogowe"

Czy to takie mega różnice?

Słabo ogarnięte marketingowo.

Następne maxi o podobnych parametrach oscylują w granicach 28-30 tys więc te niecałe 2 tys nie robią raczej różnicy.

 

Opublikowano

Czyli ceny AK w innych krajach to ewenement w portfolio Kymco, bo, przyznam się, na nie spoglądałem :) .

Opublikowano

Faktycznie AK w Polsce najtaniej bo 36 tys podczas gdy Czechy, Niemcy ok 41 tys a w Hiszpanii nawet blisko 43 tys. Za to SuperDink 350 czyli DT350 w Hiszpanii praktycznie tyle co w PL bo jakieś 20800,00.

Nie wiem tylko na ile można się targować w jakim kraju.

AK w Polsce widzę że nawet promocje na rocznik 2017 zrobili na 34900 czyli w ogóle super. Inna sprawa że ktoś gdzieś pisał że do Polski podobno przyszło tylko 10 szt AK więc dziwne że wszystkiego "na pniu" nie sprzedali. Może u nas na te najmocniejsze skutery w ogóle rynku nie ma?

  • 3 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

Mam 2 info bezpośrednio ze źródła... złą i dobrą ;)

1. Nie ma realnej szansy aby C400X trafił do salonów wcześniej niż we wrześniu br. O powodach oficjalnie się nie mówi a tych nieoficjalnych nie ma co powielać. Dla nas oznacza to, że niestety - BMW C400X nie zobaczymy na 14 Zlocie Maxi Skuterów . Zobaczymy za to najprawdopodobniej elektryka C- Evolution.

2. BMW PL bardzo by chciała i wiele wskazuje na to, że w naszym kraju skuter ten będzie widniał w konfiguratorze z ceną.... 29.990 PLN. Patrząc na to przez pryzmat ostatnich ruchów marki i wprowadzanie motocykli takich jak GS 310... a także faktu, że C400X produkowany jest poza UE - powyższa cena detaliczna jest bardzo prawdopodobna.

Opublikowano
1 godzinę temu, MariuszBurgi napisał:

Mam 2 info bezpośrednio ze źródła... złą i dobrą ;)

(...)

2. BMW PL bardzo by chciała i wiele wskazuje na to, że w naszym kraju skuter ten będzie widniał w konfiguratorze z ceną.... 29.990 PLN. Patrząc na to przez pryzmat ostatnich ruchów marki i wprowadzanie motocykli takich jak GS 310... a także faktu, że C400X produkowany jest poza UE - powyższa cena detaliczna jest bardzo prawdopodobna.

Żeby tylko koszty obsługi serwisowej były na znośnym poziomie, a nie jak w przypadku C650 - Będziesz Miał Wydatki :)

Gość Robert JAPAN
Opublikowano

Cenowo dosyć znośnie, kto bedzie brał 400 to ma dosyć duży wybór, aż dziwota że burek droższy. Na tani serwis za bardzo nie ma coliczyć marka premium to od tak sobie z cen nie zejdą

Opublikowano
7 godzin temu, MariuszBurgi napisał:

(...)Zobaczymy za to najprawdopodobniej elektryka C- Evolution. (...)

Ja osobiście trzymam za to kciuki, bo C Evolution interesuje mnie dużo bardziej od C400X. Najlepiej jakby oba były !OKK.

PS. A nie wiem, czy mój następny skuter, to będzie nadal spalinka...

Opublikowano
3 godziny temu, dr.big napisał:

Ja osobiście trzymam za to kciuki, bo C Evolution interesuje mnie dużo bardziej od C400X. Najlepiej jakby oba były !OKK.

PS. A nie wiem, czy mój następny skuter, to będzie nadal spalinka...

Czy ja dobrze czytam, że rozważasz elektryka? :) 

Też jestem fanem elektryków, a odkąd pojawiły się e-skutery z zasięgiem 300km, to już w ogóle coraz więcej sensu to nabiera. Jedynie ceny jeszcze nie osiągnęły poziomu akceptowalnego dla Kowalskiego z pasją. Ale kto wie, może w miarę wzrostu zainteresowania i dostępności infrastruktury na wszystkich połączonych w jedną sieć Orlenach i Lotosach... Ech takie tam marzenia...

  • Klubowicze
Opublikowano

Na jesteni przymierzałem się nawet do takiego ładnego C Evolution. Niestety przegrałem z ceną. Chętnie bym go kupił i nie ma znaczenia, że mam mały zasięg. Elektryki to przyszłość.

 

 

n1bF04RrT8WmwtnctcrQTQ.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...