Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Lutego 2018 Administrator Opublikowano 6 Lutego 2018 C400X... wciąż nie ma oficjalnej daty rozpoczęcia sprzedaży (nieoficjalnie - wiosna 2018). Cena nadal nieznana co u nas może nie budzi większych emocji ale już np. Włosi zaczynają się zastanawiać, że ta opieszałość to nie przypadek i przywołują nieudane początki wprowadzanej kiedyś serii C650GT/600 Sport. Hiszpanie za to twierdzą w kilku materiałach (bazując na przeciekach od dealerów marki), że cena nie powinna znacząco odbiegać od X-maxa 400. Czekamy
smarciu Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 Porównanie GS do krowy - genialne! Ubawiło mnie :))))) Ładny, to ten C400X nie jest, dodatkowa armatura tego nie zmieni. A jeśli miałbym wybierać w podobnej cenie, to wybór byłby oczywisty (X-max)
dr.big Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 W mocnym skrócie: Ma to "tradycję", Gummikuh (gumowa krowa) były/są nazywane wcześniejsze dwucylindrowe boxery klasy R, a potocznie Kuh czyli krowa to wszystkie boxery BMW. Określenie bardzo rozpowszechnione w niemieckojęzycznych krajach . Dlatego ta grafika . I nie jest to w żadnym wypadku określenie obraźliwe, użytkownicy BMW używają go jako raczej określenia swoich maszyn "pieszotliwie"...
mojo Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 To który to Kymco pójdzie pod nalepki BMW? X-citing?
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 11 Lutego 2018 Klubowicze Opublikowano 11 Lutego 2018 No to se usiadłem. ...kanapa jak skrojona pode mnie
Klubowicze DaniL Opublikowano 11 Lutego 2018 Klubowicze Opublikowano 11 Lutego 2018 W PL jakieś teraz targi moto są? W DE.Najbliższe w Warszawie 2-4.03:http://motorcycleshow.pl/?gclid=CjwKCAiA8P_TBRA9EiwAJrpHM7EOj3YXCig5-NFP6Q-IpWvIjJmk8RUUhzBQ3-hhXzd2BMq-q17iPxoCreYQAvD_BwE
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 13 Lutego 2018 Administrator Opublikowano 13 Lutego 2018 Dnia 5.11.2017 o 21:21, SlawoyAMD napisał: BMW coraz częściej korzysta z produkcji Kymco... Akurat C400X to owoc fuzji z chińskim Loncin i w całości tam produkowany -> KLIK
Użytkownicy Długi 1973 Opublikowano 13 Lutego 2018 Użytkownicy Opublikowano 13 Lutego 2018 Ooo zaraz będzie larum, że ChinyPozdrawiamRadek
Geni Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Larum może nie, ale kolejki ustawiającej się w celu wymiany swoich sprzętów na ten niezmiernie ekskluzywny pojazd marki premium się nie spodziewam.
dr.big Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 I tak to marka z tradycjami rozmienia się cały czas na drobne. Mamona rządzi. PS. Kupujcie chiński skuter ze znaczkiem BMW ;). Ciekawe czy tak będą reklamowali ;)? Edit: BMW way of life ...
yossarian Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Mogę kupić chiński skuter ze znaczkiem BMW, ale za cenę chińskiego skutera, czyli Kymco lub Sym
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 13 Lutego 2018 Administrator Opublikowano 13 Lutego 2018 Wszystko rozbije się o jakość finalną vs cenę. Jeśli ta pierwsza będzie znośna (tak, brzmi dziwnie w przypadku BMW ) a druga na poziomie konkurencji to nie widzę powodów do dramatu, ot takie czasy
mojo Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Dnia 13.02.2018 o 12:00, yossarian napisał: Mogę kupić chiński skuter ze znaczkiem BMW, ale za cenę chińskiego skutera, czyli Kymco lub Sym O przepraszam Kymco podobno nie jest chińskie (dlatego kupiłem) Swoją drogą aż żal patrzeć jak Kymco nie wykorzystuje swojej szansy (przynajmniej w PL), Kawasaki, BMW wszystko ich produkty.
dr.big Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Nie na temat, ale niech będzie ... Kymco korzysta BARDZO w PL ze względu na cenę. Gdyby cena była w takich samych relacjach jak inni oferanci vs. Kymco w innych krajach UE, to w PL nikt by nawet nie gadał tyle o tym producencie, bo by nie było tych, aż tak widocznych, różnic cenowych. Moim zdaniem to głównie cena PL robi te skutery tak atrakcyjnymi. W innych krajach Europy jest ona dużo wyższa i wtedy "zainteresowanie" Kymco nagle maleje, a ludzie rozglądają się za inną alternatywą ... PS. Dlaczego w De Dacia biła rekordy sprzedażowe? Bo była taka wspaniała? Czy dlatego, że była dużo tańsza? Gdyby ceny były na poziomie PL, to wynik mógłby być inny . Ale temat jest złożony, a to tylko najważniejszy aspekt.
mojo Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 DT 350 Polska 20500,00 Czechy 22200,00 DE 22100,00 Ceny tzw "katalogowe" Czy to takie mega różnice? Słabo ogarnięte marketingowo. Następne maxi o podobnych parametrach oscylują w granicach 28-30 tys więc te niecałe 2 tys nie robią raczej różnicy.
dr.big Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Czyli ceny AK w innych krajach to ewenement w portfolio Kymco, bo, przyznam się, na nie spoglądałem .
mojo Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Faktycznie AK w Polsce najtaniej bo 36 tys podczas gdy Czechy, Niemcy ok 41 tys a w Hiszpanii nawet blisko 43 tys. Za to SuperDink 350 czyli DT350 w Hiszpanii praktycznie tyle co w PL bo jakieś 20800,00. Nie wiem tylko na ile można się targować w jakim kraju. AK w Polsce widzę że nawet promocje na rocznik 2017 zrobili na 34900 czyli w ogóle super. Inna sprawa że ktoś gdzieś pisał że do Polski podobno przyszło tylko 10 szt AK więc dziwne że wszystkiego "na pniu" nie sprzedali. Może u nas na te najmocniejsze skutery w ogóle rynku nie ma?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 5 Marca 2018 Administrator Opublikowano 5 Marca 2018 Mam 2 info bezpośrednio ze źródła... złą i dobrą 1. Nie ma realnej szansy aby C400X trafił do salonów wcześniej niż we wrześniu br. O powodach oficjalnie się nie mówi a tych nieoficjalnych nie ma co powielać. Dla nas oznacza to, że niestety - BMW C400X nie zobaczymy na 14 Zlocie Maxi Skuterów . Zobaczymy za to najprawdopodobniej elektryka C- Evolution. 2. BMW PL bardzo by chciała i wiele wskazuje na to, że w naszym kraju skuter ten będzie widniał w konfiguratorze z ceną.... 29.990 PLN. Patrząc na to przez pryzmat ostatnich ruchów marki i wprowadzanie motocykli takich jak GS 310... a także faktu, że C400X produkowany jest poza UE - powyższa cena detaliczna jest bardzo prawdopodobna.
yossarian Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 1 godzinę temu, MariuszBurgi napisał: Mam 2 info bezpośrednio ze źródła... złą i dobrą (...) 2. BMW PL bardzo by chciała i wiele wskazuje na to, że w naszym kraju skuter ten będzie widniał w konfiguratorze z ceną.... 29.990 PLN. Patrząc na to przez pryzmat ostatnich ruchów marki i wprowadzanie motocykli takich jak GS 310... a także faktu, że C400X produkowany jest poza UE - powyższa cena detaliczna jest bardzo prawdopodobna. Żeby tylko koszty obsługi serwisowej były na znośnym poziomie, a nie jak w przypadku C650 - Będziesz Miał Wydatki
Gość Robert JAPAN Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Cenowo dosyć znośnie, kto bedzie brał 400 to ma dosyć duży wybór, aż dziwota że burek droższy. Na tani serwis za bardzo nie ma coliczyć marka premium to od tak sobie z cen nie zejdą
dr.big Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 7 godzin temu, MariuszBurgi napisał: (...)Zobaczymy za to najprawdopodobniej elektryka C- Evolution. (...) Ja osobiście trzymam za to kciuki, bo C Evolution interesuje mnie dużo bardziej od C400X. Najlepiej jakby oba były . PS. A nie wiem, czy mój następny skuter, to będzie nadal spalinka...
smarciu Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 3 godziny temu, dr.big napisał: Ja osobiście trzymam za to kciuki, bo C Evolution interesuje mnie dużo bardziej od C400X. Najlepiej jakby oba były . PS. A nie wiem, czy mój następny skuter, to będzie nadal spalinka... Czy ja dobrze czytam, że rozważasz elektryka? Też jestem fanem elektryków, a odkąd pojawiły się e-skutery z zasięgiem 300km, to już w ogóle coraz więcej sensu to nabiera. Jedynie ceny jeszcze nie osiągnęły poziomu akceptowalnego dla Kowalskiego z pasją. Ale kto wie, może w miarę wzrostu zainteresowania i dostępności infrastruktury na wszystkich połączonych w jedną sieć Orlenach i Lotosach... Ech takie tam marzenia...
Klubowicze Piootr Opublikowano 5 Marca 2018 Klubowicze Opublikowano 5 Marca 2018 Na jesteni przymierzałem się nawet do takiego ładnego C Evolution. Niestety przegrałem z ceną. Chętnie bym go kupił i nie ma znaczenia, że mam mały zasięg. Elektryki to przyszłość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się