Skocz do zawartości
Forum Burgmania

konflikt z kierownica przy wzroście 186 - majesty 400


AndrzejPK

Rekomendowane odpowiedzi

może ja jakiś nieforemny jestem, natomiast przy ciasnych małych rondach oraz powolnych manewrach kiedy kierownica jest "używana" zauważyłem jej konflikt z moimi kolanami, próbowałem już układu - kolana zdecydowanie do środka, lub logicznie na zewnątrz - to drugie bardziej zdaje egzamin, natomiast pytam czy ktoś ma podobne doświadczenia?

Odnośnik do komentarza

To po prostu za mała maszyna dla Ciebie. Gdy szukałem skuta dla siebie to miałem podobnie na nexusie 500 i Atlanticu 500. Mam 194 i najlepiej mi przypasował Spidermax.

Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

tak też myślę, zastanawiam się czy są może kierownice akcesoryjne wyższe lub kanapy... nie jest to tragedia ale... tym bardziej szkoda bo majka zrobiona idealnie z gwarancja na 2 lata.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, wojtek_pl napisał:

Zmień kierownicę na inną? Zdejmij plastikowe osłony kierownicy i ustaw ją inaczej ?

Twój post wlał mi nieco optymizmu w serce, przyznam, że przygodę z majka mam niedługą, więc zabieram się za szukanie opcji regulacji... dzięki

obawiam się, że tam jednak nie ma regulacji, ale może ktoś jeszcze się wypowie

Odnośnik do komentarza

Poprzeczna rura kierownicy jest przykręcona do pionowej osi. I tam można ją (poprzeczkę z uchwytami) zamocować inaczej - obrócić. Niewiele to pomoże ale można zamontować inną kierownicę tej samej średnicy za to bardziej wygiętą (wyższą). Oczywiście plastiki nie będą pasować.

Odnośnik do komentarza

Dzięki, rozbiorę i zobaczę natomiast właśnie biorąc pod uwagę plastiki pomyślałem, że "nie będzie można regulować" - raczej bez plastików = lipa... szukałem właśnie jakiś akcesoryjnych kierek ze zmodyfikowanymi osłonami, ale nic nie widzę... może samo lekkie obrócenie coś pomoże

Odnośnik do komentarza

są przedłużki do uchwytów kierownicy wiec zawsze jest szansa ją sobie podnieść JEŻELI zapas linek, rurek i kabli masz na tyle długi że zachowają swobodę ruchu. Oczywiście jeżeli nie to można i to zmodyfikować ale to już się robi rzeźba.

Podniesioną kiere możesz osłonić gumową, uniwersalną osłoną na dole a górne zostawić fabryczne - zawsze to lepsze niż bebechy na wierzchu... ale akcesoryjnych kierownic się zasadniczo nie osłania w ramach walki z masą.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...