AndrzejPK Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 może ja jakiś nieforemny jestem, natomiast przy ciasnych małych rondach oraz powolnych manewrach kiedy kierownica jest "używana" zauważyłem jej konflikt z moimi kolanami, próbowałem już układu - kolana zdecydowanie do środka, lub logicznie na zewnątrz - to drugie bardziej zdaje egzamin, natomiast pytam czy ktoś ma podobne doświadczenia? Odnośnik do komentarza
Rafał Janyszek Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 To po prostu za mała maszyna dla Ciebie. Gdy szukałem skuta dla siebie to miałem podobnie na nexusie 500 i Atlanticu 500. Mam 194 i najlepiej mi przypasował Spidermax.Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
AndrzejPK Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 tak też myślę, zastanawiam się czy są może kierownice akcesoryjne wyższe lub kanapy... nie jest to tragedia ale... tym bardziej szkoda bo majka zrobiona idealnie z gwarancja na 2 lata. Odnośnik do komentarza
wojtek_pl Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Zmień kierownicę na inną? Zdejmij plastikowe osłony kierownicy i ustaw ją inaczej ? Odnośnik do komentarza
AndrzejPK Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 3 godziny temu, wojtek_pl napisał: Zmień kierownicę na inną? Zdejmij plastikowe osłony kierownicy i ustaw ją inaczej ? Twój post wlał mi nieco optymizmu w serce, przyznam, że przygodę z majka mam niedługą, więc zabieram się za szukanie opcji regulacji... dzięki obawiam się, że tam jednak nie ma regulacji, ale może ktoś jeszcze się wypowie Odnośnik do komentarza
wojtek_pl Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Poprzeczna rura kierownicy jest przykręcona do pionowej osi. I tam można ją (poprzeczkę z uchwytami) zamocować inaczej - obrócić. Niewiele to pomoże ale można zamontować inną kierownicę tej samej średnicy za to bardziej wygiętą (wyższą). Oczywiście plastiki nie będą pasować. Odnośnik do komentarza
AndrzejPK Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Dzięki, rozbiorę i zobaczę natomiast właśnie biorąc pod uwagę plastiki pomyślałem, że "nie będzie można regulować" - raczej bez plastików = lipa... szukałem właśnie jakiś akcesoryjnych kierek ze zmodyfikowanymi osłonami, ale nic nie widzę... może samo lekkie obrócenie coś pomoże Odnośnik do komentarza
wojtek_pl Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Motocykle jeżdżą bez plastików i żyją... Nowa kiera wyjdzie chyba taniej niż zmiana pojazdu na pasujący. Odnośnik do komentarza
Wombat Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 są przedłużki do uchwytów kierownicy wiec zawsze jest szansa ją sobie podnieść JEŻELI zapas linek, rurek i kabli masz na tyle długi że zachowają swobodę ruchu. Oczywiście jeżeli nie to można i to zmodyfikować ale to już się robi rzeźba. Podniesioną kiere możesz osłonić gumową, uniwersalną osłoną na dole a górne zostawić fabryczne - zawsze to lepsze niż bebechy na wierzchu... ale akcesoryjnych kierownic się zasadniczo nie osłania w ramach walki z masą. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się