Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Naklejki Grupy Wielkopolskiej


MISIEK

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam temat dotyczący zamówień na naklejki Grupy Wielkopolskiej Burgmanii.

Ale nie mamy ani producenta, ani pomysłu na naklejkę. Jaki rozmiar ?

Czy ma być drukowana na białym tle, czy też ma być cięta ploterem czy laserem (nie znam się na tym) ???

Te sprawy musimy jeszcze dogadać.

 

Zamówienia... producent... czy cięte tak drobne elementy nam wykonają ? Hmm... czy może się ktoś tym zająć ?

 

Burgmania_wielkopolska_2_prezentacja.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jaki rozmiar naklejki w cm 1 szt...?? Chyba najlepiej wydrukować ją na bezbarwnej folii i dookoła wyciąć ploterem.Mogę załatwic taka usługę

Muszę znać tylko wymiar 1szt plus minus

Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, SzymonSeptic napisał:

 Chyba najlepiej wydrukować ją na bezbarwnej folii i dookoła wyciąć ploterem.

O to mi chodziło.

Do czwartku wydrukuję kilka rozmiarów i ogadamy to sobie.

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, SzymonSeptic napisał:

Daj znać plus minus jaki wymiar bedzie ,10x10 ?? 5x5?? ,żebym wiedzial ile wejdzie na 1m kwadratowy

Jeśli masz możliwość to zrób próby w rozmiarach  5x5, 7.5x7.5, 10x10.

Ta najmniejsza może się okazać za mała dla tych drobnych elementów by był to transfer. 

Jest jeszcze opcja naklejki nadrukowanej na białym albo najlepiej na transparentnym podłożu.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jutro dam znać jak wygląda sprawa z naklejkami .Zrobiłem sobie przymiar i z proporcji wychodzi 7x8cm około,czy taki wymiar będzie OK??

Wydaje mi się że 10x10 za duży a 5x5 za mały.....

Odnośnik do komentarza

Szymon, o centymetr nie chodzi...

 

Hmmm... Tylko kto i jak  będzie wydłubywał te niepotrzebne części z herbu przy naklejce transferowej.?

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Misiek to ma być wydruk na folii transparentnej A nie cieta kolorowa folia ploterem.Także nic nie trzeba będzie dlubac