Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Wiosna w lutym w Suzuki


Joasia70

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Wiosna w lutym

Sezon motocyklowy w Suzuki zaczyna się już w lutym! Suzuki Motor Poland i Shell Polska zapraszają do skorzystania ze specjalnej oferty „Wiosna w lutym”, dzięki której można uniknąć kolejek w serwisach, a także otrzymać atrakcyjne rabaty.

logo.jpgPlanując przygotowanie motocykla i quada do nowego sezonu, warto odwiedzić ASO Suzuki już w lutym. Tylko w tym miesiącu obowiązują atrakcyjne rabaty w wysokości 30% na oryginalne części zamienne oraz 15% rabatu na oryginalne akcesoria Suzuki.

Jeżeli nie masz możliwości przekazania pojazdu do serwisu w lutym, nic nie jest stracone. Wystarczy, że w lutym umówisz swoje Suzuki do serwisu, a do połowy marca będziesz mógł skorzystać z tej specjalnej oferty.

Dodatkowo, możesz liczyć na bezpłatny transport pojazdu do serwisu i z powrotem (w obszarze działania danego dealera); a gdy zlecisz wykonanie usługi w serwisie na kwotę min. 300 PLN brutto otrzymasz także dwa wyjątkowe kubki motocyklisty.

 

 

1.jpg 2.jpg

 

 

 

Serwis motocykla i quada jeszcze nigdy nie był tak łatwy!

Chętni do skorzystania z akcji serwisowej w Suzi-Moto Czechowice-Dziedzice ( dawniej Bielsko-Biała ) mogą się kontaktować bezpośrednio z Łukaszem tel. 513 129 258

Odnośnik do komentarza

Mój nowo zakupiony skuter Burgman 400 z 2011r właśnie tam wylądował i czeka na swój serwis. Mam go dostać gotowego w Czwartek. Ma mieć zrobiony przegląd według programu Suzuki na 24 tys. W moim przypadku poza standardowymi czynnościami tego przeglądu ma być zrobiona wymiana tarczy tył, klocki hamulcowe tył i przód, oleje, świeca, regulacja zaworów, wymiana ślizgów wariatora, wymiana opon, regulacja zaworów z wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów, wymiana rury gumowej dolotu, montaż podstawy kufra z instalacją elektryczną do kufra GIVI E 55l. Cena pewnie nie będzie niska, ale podjąłem decyzje by to zrobili fachowcy z serwisu, bo to mój pierwszy skuter i nie mam o nim pojęcia, nie  znam tego urządzenia w technicznym aspekcie a chciałbym bezpiecznie jeździć. Może kiedyś takie wymiany i podstawowe naprawy będę robił sobie sam, ale ten pierwszy raz powierzyłem fachowcom, jaki będzie tego efekt napisze tu później.

O kubkach nic nie wspominali, a za transport skutera muszę zapłacić :D

Odnośnik do komentarza

Witam po serwisie skutera w SUZI MOTO.

Skuter jest już po serwisie od tygodnia, jednak dopiero dziś mam czas to wszystko opisać i ze szczerym sercem polecić innym ten serwis.

Skuter został zabrany ode mnie z placu transportem SUZI MOTO. Oczywiście zdążyłem się załapać na promocję, co znacznie obniżyło koszty całej operacji serwisowej z ceną części eksploatacyjnych włącznie, co nie było też bez znaczenia przy końcowej kwocie do zapłaty ;). Skuter serwisowany wg programu Suzuki przy 24 tys przebiegu, czyli wszystkie ważne punkty skutera sprawdzone i ocenione wg standardów Suzuki. Dużą niespodzianką dla mnie było, że Pan Łukasz sprawdził czy mój skuter brał udział w akcji wymiany regulatora napięcia, okazało się, że jednak nie i dodatkowo "Gratis" Suzuki ten regulator wymieniło. Podczas przeglądu skutera stwierdzono do wymiany -  klocki przednie, klocki tylne, tylna tarcza hamulcowa, guma filtra, wszystkie filtry, wymiana uszczelki pod klawiaturą zaworów, regulacja zaworów, wymiana świecy, wymiana opon, wymiana łożysk przedniego koła, wymiana płynów, wymiana oleju, wymiana ślizgów wariatora, wymiana regulatora napięcia, wymiana kilku nowych kołków mocowania osłon, zamontowanie stelaża pod kufer centralny z elektryczną wiązką stopu w kufrze, itp drobne rzeczy, które trudno zapamiętać, a które znajdują się na fakturze ;). Ogólnie wszystkie te pieszczoty :), a raczej rozpieszczanie Burka w autoryzowanym salonie Suzuki kosztowały mnie 3.500zł / brutto, można powiedzieć - no niezłe STARTOWE :D. Cena może nie jest niska :unsure:, ale warta jest wydania tych pieniędzy dla pewności samego siebie, i własnego bezpieczeństwa, które moim skromnym zdaniem jest ważniejsze od pieniędzy. Skuter przygotowany na kolejne 24 tys km, co oczywiście zależy od warunków jego eksploatacji, następny serwis za 6 tys km, lub na kolejną wiosnę w Suzuki. Jeżeli chodzi o obsługę i profesjonalizm SUZI MOTO jestem bardzo zadowolony, Pan Łukasz wie co robi i dotrzymuje wyznaczonych wcześniej terminów, co dla niektórych jest bardzo ważne, bo czas to pieniądz ;). Z radości że tak sprawnie wszystko poszło i terminowo zamówiłem sobie nowy kufer centralny Givi Maxia E55 ze światłem STOP do nowego stelaża Givi. Teraz zastanawiam się nad szybą Givi z deflektorem i to by było na tyle w tym sezonie. Na koniec wszystkiego otrzymałem prezent o SUZI MOTO w postaci pokrowca na telefon, lub nawigację :rolleyes: , założono mi książkę serwisową z jednoczesnym wprowadzeniem skutera do bazy Suzuki, co moim zdaniem nie jest bez znaczenia w przypadku odsprzedaży skutera, bo wszystko jest teraz prowadzone przez autoryzowany serwis, wraz z wpisem wymienionych wszystkich części eksploatacyjnych. Otrzymałem też Assistance 12 miesięcy w programie sponsorowanym przez Suzuki, i Shell.

Szczerze polecam serwis SUZI MOTO

Pozdrawiam

Waldek

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...