Kamil Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Widząc poniższą informację jakoś jestem spokojniejszy o zaplecze FJŚ. Strasznie kibicuję całej ekipie i czekam aż w końcu ruszy się ustawa o motoambulansach. Odnośnik do komentarza
Gość Robert JAPAN Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 tenere 1200? Odnośnik do komentarza
Kamil Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Piszesz Pan Tenere1200? Tak z ciekawości, czy tak duża pojemność może skutecznie walczyć w korkach? Nie miałem przyjemności takim przebijać się przez miasto. Da radę? Wydaje mi się, że średnie pojemności są bardziej optymalne... Czy się mylę? EDYT: jakby co to już wiadomo co otrzymali Odnośnik do komentarza
Gość Robert JAPAN Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Po mieście będzie cieżko choćby ze względu na wage około 260kg takiego pojazdu. ale to tylko suche fakty bo nie miałem okazji się przejechać tym motocyklem. A teraz wiadomo że to Tracer 700 - bardzo przyjazny motorek - lekki i w miarę niski -ja mam 172cm i daję rady choć cała stopa nie jest na ziemi. Mocy ma tyle że po mieście w zupełności wystarczy - 75KM i 68Nm dostępnych już od bardzo niski obrotów. Do tego nie przeraża spalaniem maksymalnie odkręcając 7l/100, normalna jazda około 5 Napewno jest to rozsądny motocykl który nie będzie rujnował budżetu fundacji. Odnośnik do komentarza
Kamil Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 O! Panie. Wyczerpałeś temat W moim kolejnym pytaniu miałem poruszyć tą 7setkę Faktem jest, że moim zdaniem 1200 na miasto, jakakolwiek miałaby to być to, byłaby za ciężka. Mam nadzieję, że będzie im dobrze służyła i obym nie miał okazji tego sprawdzać. Odnośnik do komentarza
markali Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Nie przesadzajcie! Pojemność? Nie. Nie zawsze idzie w parze z wielkością i środkiem ciężkości. Ale zgodzę się że Tenere 1200 jest szeroka! Cięższe motocykle i o większej pojemności robią w PL za motoambulanse. Najwięcej jest Hond ST 1300. Zapewne z uwagi na konstrukcję ponieważ boczne kufry są tak wkomponowane że dużo nie odstają od motocykla. Jest wał a to zdecydowanie ułatwia i przyśpiesza obsługę oraz serwis. https://pl.wikipedia.org/wiki/Motoambulans Szkoda że nie robią już deauville 700 - moim zdaniem to super kandydat na motoambulans. Boczne kufry są integralną częścią nadwozia. Są ze sobą częściowo połączone tworząc fajną przestrzeń bagażową. Pali mniej od st a jest i v i wał. To jeśli chodzi o typowy motocykl. Myślę że odpowiednio doposażony skuter też by się sprawdził. Ba - nawet jestem pewny Na poniższej stronie widać po prawej stronie motoambulans kymco. http://www.motogen.pl/MotoAmbulans-pojazd-ktory-wiezie-zycie,22240.html Odnośnik do komentarza
Kamil Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Nie do końca jestem obeznany i dlatego też dopytuję o pojemność. Na filmiku jest droga z Piaseczna do Centrum Onkologii,Tam zawsze jest zapchane, jak jedzie karetka to ludzie głupieją... kierowca motoambulansa - nie mam pytań! Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Fundacja korzystała z Yamahy XT660Z Tenere. Jednocylindrowa, 48 koni mechanicznych mocy. Jak widac w mieście wystarczy do całkiem sprawnego przemieszczania się. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 48 KM w mieście w zupełności wystarczy... tym bardziej przy spadku masy i wzroście poręczności. Ważniejsze od mocy są umiejętności kierowcy motoambulansu. Odnośnik do komentarza
Kamil Opublikowano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Geni - a widzisz, FJŚ otrzymali właśnie Tracera 700, czyli jednostkę dwucylindrową i prawie 75konną. Czyli większą o której piszesz. Ciekawy tu jest stosunek masy do mocy: Tracer 700 ma 196kg/74KM, natomiast XT660Z to 206/46, gdzie im bliżej jednego (1) tym lepiej. Mamy tu odpowiednio ok 2.68 i 4.48, jednak nie ukrywam, że nie wiem jak tu jest ze zwrotnością. Tak przy okazji to jakoś wydaje mi się, że pojemności w mieście powyżej 1000 są słabo wykorzystywane. Czy się mylę? Odnośnik do komentarza
markali Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Godzinę temu, Radek90 napisał: Myślę, że moment obrotowy i zakres w jakim osiąga maksimum, gra tutaj kluczową rolę. Zgadzam się całkowicie! Duży moment obrotowy = elastyczność, + 4 cylindry: wbijasz trzeci bieg na starcie i jedziesz do końca jak skuterem. Do tego silniki o większej pojemności - te mniej wysilone oczywiście - są bardzo trwałe. Odnośnik do komentarza
Kamil Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Uzupełniając informację to właśnie pojawiła się śliczności Brakuje tylko hasła: "Widzisz? Przepuść!" Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się