Szagal Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Dzięki panowie za kompleksowe informacje. Swoją drogą może honda coś wreszcie ulepszy i wypuści nowe SW-T. Bo mnie się nie chce wierzyć że honda w ofercie nie będzie miało takiego krążownika i konkurenta dla burgera 650. Chyba ze opuszczają ten segment i skupią się na Integrze i X-ADV, bo w końcu po co bić o klienta jak można celować i inna grupę gdzie nie ma/jest mniejsza konkurencja. Zobaczymy co czas przyniesie
Gość Robert JAPAN Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 napewno odpuszczą bo inaczej by na tegorocznych targach coś pokazali. Widocznie sprzedaż była tak mała że uznali że nie ma co pakować kasy w nowy projekt swt. tym bardziej że i tak ten model był dostępny tylko w kilku krajach od jakiegoś czasu to o czymś świadczy
MISIEK Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 2 godziny temu, Szagal napisał: Dzięki panowie za kompleksowe informacje. Swoją drogą może honda coś wreszcie ulepszy i wypuści nowe SW-T. Bo mnie się nie chce wierzyć że honda w ofercie nie będzie miało takiego krążownika i konkurenta dla burgera 650. Chyba ze opuszczają ten segment i skupią się na Integrze i X-ADV, bo w końcu po co bić o klienta jak można celować i inna grupę gdzie nie ma/jest mniejsza konkurencja. Zobaczymy co czas przyniesie Myślę, że nie wypuszczą nic nowego. Skupią się na Integrze, X-ADV, NC, CTX... Kilka różnych jednośladów, a na wielu tych samych podzespołach. Choćby historia silnika 750 wzięła się z CTX700... Wracając do tematu. EURO-4 ma też swój minus -zginie zapewne kilka % mocy. W dużej pojemności może nie będzie to zauważalne, ale w mniejszych pewnie już tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się