Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Gdzie jest król?


zygmek68

Rekomendowane odpowiedzi

Zacząłem rozglądać się za burgmanem 650 L3,a tu  w tym momencie na portalu Otomoto oraz allegro jest jedna sztuka z roku 2012.O co chodzi? Inne marki można wybierać nawet wg. koloru.Dlaczego jest taka sytuacja,i to nie od dzisiaj.Ogłoszenia w tym temacie przeglądam od kilku tygodni i sytuacja wygląda podobnie.

Odnośnik do komentarza

Po pierwsze koniec sezonu i handlarze przestali sprowadzać bo i tak sprzedadzą dopiero na wiosnę przyszłego roku i nie opłaca im się zamrażać gotówki.

Po drugie L3 to młody sprzęt i mało kto sprzedaje praktycznie nowy motor z dużą utratą wartości.

Po trzecie to, zdaje się, dobry sprzęt :D a takiego nie sprzedaje się tylko trzyma i jeździ. :)

Po czwarte, mało nie kosztuje to i kupujących nowe nie jest zbyt dużo a tym samym i sprzedających.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, kammat napisał:
11 godzin temu, wojtek_pl napisał:
4 godziny temu, kammat napisał:

nowego Króla w nowym sezonie 2017?

A to ma być nowy model?

Będzie nowy model?

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, dr.big napisał:

Na mobile.de pełno ich...

Pełno? w tym momencie jest 150 BMW oraz ponad 50 Honda Integra. Burgmanów jest 38. Staram się pojąć dlaczego tak jest .Ponoć nikt nie sprzedaje dobrego sprzętu za pół ceny w miarę  nowego. Duża ilość ofert BMW i Hondy zastanawia,czyżby to nie był sprzęt z którego właściciele nie są zadowoleni? A może Burgman nie jest oferowany  ze względu na małą sprzedaż nowego modelu? 

 

Odnośnik do komentarza

W skrócie: 150 BMW jest dlatego, że każde ASO jest zobowiązane brać testówki i "błąkają" się one później w ogłoszeniach czasem latami. Pisałem już o tym fakcie na forum :) . Integr jest w miarę dużo, bo "zaciekawiły" publiczność, która teraz je po pierwszym "zauroczeniu" sprzedaje. Nasycenie skuterami BMW nie jest nasyceniem rynku C600 i 650GT, ale zwykłym przesyceniem i to od czasu jego pojawienia się w sprzedaży.

Burgmanów AN650 czy np. Tmaxów jest normalna ilość, tyle ile ich wymaga nie za duży rynek w de, czyli bez przesytu. I stąd te różnice :) . Nie jest to żadna przesada z mojej strony, czy "oczernianie" jakiegoś produktu. Tak po prostu na tym rynku jest.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
11 godzin temu, zygmek68 napisał:

Staram się pojąć dlaczego tak jest .

Problem złożony i zależny od wielu czynników.

Przede wszystkim panuje pogląd, nie tylko w PL, że jeśli sprzedawać 2oo to tylko na wiosnę lub w lecie. Jesień to najgorsza pora na uzyskanie dobrej ceny. Wiedzą o tym zarówno prywatne osoby jak i importerzy używek z EU.

Kolejna sprawa to raczej słabe wyniki sprzedaży AN 650 od L3 w górę. W PL to wręcz śladowa a to wiadomo odbija się na ofercie używek.

We Włoszech w 2015 roku Suzuki sprzedało AN650 L5 - 589 szt. a Honda 2235 szt modelu NC750D Integra... Faktem jest, że BMW osiągnęło bardzo słaby wynik jak na IT...C650GT to tylko 176 szt na cały kraj, gdzie BMW od zawsze jest tam lubiane a skutery uwielbiane.

 

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...