Administrator MariuszBurgi Opublikowano 5 Września 2016 Administrator Opublikowano 5 Września 2016 Dobre wieści od Hondy Od blisko roku sporo mówiono (nieoficjalnie) od wycofaniu się Honda Motor EU z rynku Polskiego. Chodziło konkretnie o dział motocykli. Wszystko wskazywało, że dział moto Honda przejmie jakiś prywatny podmiot. Dziś otrzymałem maila z którego kluczowym jest ten tekst: [...]Dystrybucja motocykli marki Honda w Polsce pozostaje pod skrzydłami oddziału w Polsce. Honda nie planuje przekazania biznesu do prywatnego dystrybutora.[...] Tą pozytywną informacją chciałem się z Wami podzielić
Sympatycy krys70 Opublikowano 5 Września 2016 Sympatycy Opublikowano 5 Września 2016 Chociaż nie jeżdżę moto Hondy to ta wiadomość bardzo mnie cieszy Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
wojtek_pl Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Ale i tak słabo im to idzie. Integra jest do jazdy próbnej dostępna dopiero w Siedlacach. W Warszawie nie ma.
dr.big Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Pocieszenie nie dla mnie? Mi w mojej SP-2 w Hondzie w Szczecinie nie są w stanie wymienić simeringów w lagach przedniego zawieszenia... Bo podobno w całej PL nie ma w sieci Hondy klucza do ich wymiany... A więc ASO "zacna" ahoj ...
Sympatycy Urbi Opublikowano 9 Września 2016 Sympatycy Opublikowano 9 Września 2016 Dnia 6.09.2016 o 18:21, dr.big napisał: Pocieszenie nie dla mnie? Mi w mojej SP-2 w Hondzie w Szczecinie nie są w stanie wymienić simeringów w lagach przedniego zawieszenia... Bo podobno w całej PL nie ma w sieci Hondy klucza do ich wymiany... A więc ASO "zacna" ahoj ... Robert, cóż mogę powiedzieć... Chciałem dobrze, a wyszło ja zwykle... Niestety na pewne rzeczy nie mam wpływu, a szczególnie na wyposażenie innego działu-serwisu... Spuszczam głowę i posypuje popiołem. Wstyd mi za kolegów i firmę...
dr.big Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 Wojtku, przecież to CAŁKOWICIE nie Twoja wina, na razie moto stoi, w tygodniu dowiadywałem się w Hondzie Berlin . Nie jest źle, kapcie mi nie spadły ...
Sympatycy Urbi Opublikowano 10 Września 2016 Sympatycy Opublikowano 10 Września 2016 Wiem, że to nie moja wina, ja robię wszystko żeby zaspokoić wszelkie potrzeby i oczekiwania klientów naszego serwisu. Wstyd mi za kolegów z serwisu mechanicznego :/
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Września 2016 Autor Administrator Opublikowano 20 Września 2016 Przy okazji tematu, Honda uruchomiła nową globalną stronę internetową z zapowiedziami nowości zaplanowanych na rok 2017 ->>> HondaMotoGlobal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się