kmodzele Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Mam te same przemyślenia co Virus, Wojtek 2105 i QS1. No jasne, że Klubowi Testerzy robią to społecznie, że poświęcają swój czas, że nie mają stajni skuterów do porównań, że nie są profesjonalistami w zakresie ocen 2oo i że robią przeważnie świetną robotę w ramach oczywistych ograniczeń. I to co piszemy, to nie jest krytyka, tylko takie głośny pomruk niedosytu. Wszedł nowy model; więc pierwsze co chciałoby się poczytać, to porównanie nowego do poprzedniego. A porównań brak. Za to mamy ciągłe odwoływanie się do DT125 ("chcecie wiedzieć jak jest w DT300 , to se poczytajcie o DT125"). Gdyby to chodziło o jakiś model niepopularny, to potraktowanie go po macoszemu nie raziłoby. Ale zapewne, po publikacji testu nowego DT300 na Burgmanii.net, w całej Polsce kilkadziesiąt osób zamruczało z niedosytu. Ja wzdechnąłem. Jeden z najpopularniejszych skutów zasłużył na ciut więcej niż odwoływanie się do recenzji mniejszego brata. No to mam przechlapane. :-)
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 3 Października 2016 Autor Administrator Opublikowano 3 Października 2016 My też Was uwielbiamy Bezpośrednie odniesienie NDT350 do NDT125 ma o tyle sens, że poprzednio (chwilę wcześniejsza publikacja) zostało poruszone w zasadzie wszystko co się tyczy >New Downtowna<. Dodatkowo udało się nam go porównać z innym, konkurencyjnym modelem "125"... a jakoś tego nikt nie zauważył i nie napisał nic pozytywnego. Przeprowadziliśmy taki test jako jedyni w PL i chyba jedni z nielicznych na świecie. Dla przypomnienia-> New Downtown 125 vs Forza 125 Różnice 125 vs 350i są tylko w napędzie. Po co powtarzać to, co zostało już napisane o karoserii czy hamulcach? Dlatego skupiliśmy się na samych różnicach wynikających z większego motoru. Uzupełniłem także opis Smoka o swoje odczucia odnośnie różnic DT300 vs NDT350-> KLIK Więcej dopiszę jak ktoś użyczy do testu swojego prywatnego DT300 bo importer nie posiada już takowego w parku prasowym...... ale z góry uprzedzam: podczas testów robimy burnout, wheelie, stoppie i inne popisy na szosie BTW, spotkałem się już z opinią, że testy Burgmanii są niekiedy zbyt krytyczne... i faktycznie w odniesieniu do innych, podobnych materiałów zamieszczanych w sieci można odnieść takie wrażenie... tyle, że nasze publikacje nie są i nigdy nie były kryptoreklamą tylko obiektywną oceną danego modelu. Niestety, musicie jakoś z tym żyć 1
izdebski12 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Przedstawiam prezentacje Kymco New DownTowna 350i, kręconą z perspektywy Kymco Downtowna 300i: https://www.youtube.com/watch?v=x2yzgwGdceo
Tomjoz Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Oglądałem na targach New downtown i powiem szczerze,że spodziewałem się bardziej pozytywnej oceny. Odnoszę wrażenie jak by new był wykonany z jakościowo gorszych materiałów. (taka zabawka) Wydaję mi się mniejszy od starej wersji i bardziej delikatniejszy po prostu taki jakiś odchudzony. Tak jak by próbowali zaoszczędzić na kosztach produkcji. A że został odchudzony to chyba prawda skoro jest dużo lżejszy co zauważyłem wsiadając na niego. Co do kanapy no to plus. Bardziej się w nią (wpada) raczej wygodniejsza,pewniej się siedzi.
Yarorot Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 A kusił mnie New ale jednak wybór padł na starszą wersje
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 19 Października 2020 Autor Administrator Opublikowano 19 Października 2020 Typ coś bredzi ale w miarę w temacie 😉 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się