Skocz do zawartości
Forum Burgmania

90kkm w SilverWing 600


Gość Michał Kupczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Michał Kupczyk

Witam wszystkich.

Czy ktokolwiek z szanownego grona uzytkowal Silvera o przebiegu ok 90 tys kilometrow?

Czego moge sie spodziewac po sprzecie z takim przebiegiem? Jaki klopoty/usterki ? Nie moge byc pewien jak byl poprzednio uzytkowany. Podobno ma nowe sprzeglo i lozyska kierownicy

pozdrawiam

Michal

Odnośnik do komentarza
Gość Michał Kupczyk
co oni w tej Szkocji nie potrafi? kręcić liczników, jak dziadek mogł tyle przejechać ?

Taaaak, dziadek !scooter

I przyslal prawnuka, bo sam nie rusza sie od 3 lat z lozka :D

Tak wiem : przebieg niezwykly i w Polsce niespotykany. Sam przejechalem moja Majesty 125 jakies 36kkm, i wszystko gra i buczy. I mialbym firmie Yamaha za zle gdyby cos sie zwalilo bo uwazam ze to jeszcze stanowczo zbyt wczesnie.

Ale 90kkm to juz mam wrazenie ze ocieramy sie o polowe maksymalnego przebiegu. Myle sie?

--

pozdrawiam

Michal

Odnośnik do komentarza

Michale po takim sprzęcie możesz się spodziewać wszystkiego dobrego !YES

Jak przejechał tyle to już będzie jeĽdził dalej po prostu z przyzwyczajenia !tut

A to że ewentualnie będzie pobierał 1-2 ltr. oleju na 1000 km, to mozna dziadkowi wybaczyć. !wchair !bicz

Jaja sobie robię, ale takie pytania mnie nieco bawi?, nawet jakby miał 5000 km to nie można udzielić odpowiedzi !!!

Jest to co prawda Honda, która nie na darmo ma sprzęty ?rednio cięższe od konkurencji o ok. 10-20 %. Które to kg daj? nieco większ? trwało?ć(dlatego też jeżdżę Hond? :D ) , ale przy tym przebiegu to trzeba by sprzęt dokładnie pomierzyć, a najlepiej rozebrać na czynniki pierwsze i zweryfikować.

Z drugiej str. w silverach nie stosowano żadnych ekstra zapięć, po za silnikiem. Reszta jest prosta jak w jakiej? lambretcie, więc nawet jak co? by padło, to można to łatwo naprawić. Podaż rozbitków i czę?ci z nich też jest spora więc jak cena nie przekracza 100 GP to można się pobawić, ale jakby była na poziomie 1000 GP to chyba, że dostałby? gwarancję na 2 lata :D

Pozdrawiam

RobB. :D

Odnośnik do komentarza
Gość Michał Kupczyk
Michale po takim sprzęcie możesz się spodziewać wszystkiego dobrego  !YES

Jak przejechał tyle to już będzie jeĽdził dalej po prostu z przyzwyczajenia !tut

A to że ewentualnie będzie pobierał 1-2 ltr. oleju na 1000 km, to mozna dziadkowi wybaczyć. !wchair  :D

Jaja sobie robię, ale takie pytania mnie nieco bawi?, nawet jakby miał 5000 km to nie można udzielić odpowiedzi !

Pozdrawiam

RobB.  :D

Tak Bobie- trochę sobie jaja robisz :D . A temat powazny. !bicz

Jakis czas temu Dr.Big, pisal z wielkim HALO o Majesty 250 ktora przejechala 100kkm, po czym wymieniono tylko pier?cienie - bo reszta byla w tolerancjach dopuszczonych przez producenta.

I byl to przebieg wart wspomnienia. To taka standardowa Majesty 250 konczy sie kiedy? po 70-80kkm?

A moze nie koncza sie tylko przy standardowym uzywaniu maja wtedy 8-10 lat i wedruja na zlom z powodu moralnego zestarzenia, nie fizycznej niezdolnosci?

Na pewno istnieje granica przebiegu do ktorej mozna mowic o 'trzymaniu poziomu' a po ktorej sprzet obniza loty. Zreszta konstruktor ma wytyczne co do max przebiegu. Widzialem dane dla Mazdy 323 1.8 ktora kiedys mialem szczescie posiadac.

Oficjalne zdanie ze strony mazdy: "Samochod zostal zbudowany majac na mysli 10 letni okres uzytkowania"- przeklada sie to wg mnie na zalozony przebieg rzedu 350kkm.

I chcialbym sie dowiedziec jak to sie ma do skuterow o wyzszej pojemnosci.

Moze ktos wie? Moze Dr.Big zna jakas gromadke 'jezdzonych' Silverow?

--

pozdrawiam

Michal

Odnośnik do komentarza

Niedlugo bedzie test o Silverku, ja co prawda nim tyle nie przejechalem i test bedzie bardziej "ogolnikowy", ale zawsze to cos :rolleyes: ...

Co do tych 90 tkm, sam znam ze slyszenia i opowiesci przebiegi SW rzedu 100 tkm, na wiecej trzeba chyba poczekac ... zreszta malo kto jezdzi az do padniecia, sa to przykaldy marginalne.

90 tkm, przebieg zacny, powiedzialbym ze zalezy od uzytkownika, jeden da rade zrobic 80 tkm a drugi 200 tkm bez remontu...

A co do reszty... chodzi Ci o pojazd uzytkowy, o cene, czy jedno z drugim ... Czasami nie warto oszczedzac, chociaz z mojego punktu widzenia jestem za kupnem, bedziemy mieli na forum "beta testera" ktory szybko przekroczy 100tkm na SW !bicz .

EDIT: Dochodzi tu jeszcze aspekt drog po ktorych jezdzil, pare kilometrow trasy np. Strykow - Lowicz odpowiada chyba ok. 1500 km na trasie Berlin- Hannover- Berlin... Zakladajac, ze jedzie sie 110km/h !wchair .

Odnośnik do komentarza

Kurcze tylko nie Bobie :rolleyes: boby s? w nosie !YES

No ale co to Michale zmienia, że co? tam producent sobie założył, rynek i praktyka weryfikuja założenia.

Mazda na któr? się powołujesz owszem w wersji benzynowej jeĽdzi po 300 ty?. km do remontu silnika, ale diesel rzadko który dotrwał 140 ty?. km.

Za to skrzynie wytrzymywały w jednych i drugich po 300-400 ty?. km, a sprzęgła tylko 200 ty?.

no i kup sobie teraz tak? mazdę z przebiegiem 200 ty?. i z nadzieja że obliczona jest na 350 ty?. km. no to jeszcze pojeżdzisz nia spokojnie z 5-6 lat.

tu padaj? amorki 1000 zł, sprzęgiełko 2000 zł. A za chwilę okaże się że poprzedni wła?ciciel nie zmieniał oleju jak trzeba i zaczyna brać olej w ilo?ciach spożywczych.

St?d moja uwaga o cenie ryzyka. 100 GP można wyrzucić, a jak wydasz 1000 i władujesz się w koszty no to tylko płacz i zgrzytanie zębów.

Pocieszaj?ce w tym egzemplarzu jest o że ma potwierdzone 90 ty?. km, czyli jak kto? na nim tyle przejechał to pewnie nie był oszołomem, albo jest to niezły egzemplarz.

Ten sam na naszym rynku byłby wystawiony z odkręconym zegarem o jakie? 50 ty?. !bicz

I prawdy o realnej wytrzymało?ci by? nie doszedł.

W każdym razie ten egzemplarz jest jednym o ile nie jedynym z takim przebiegiem.

Podobne silniki Hondy np. w Transalpie NTV 650 czy Deauvillu przejeżdżaj? do generalki do 150 ty?. km. Co nie znaczy że w między czasie wła?ciciel nic nie wyda.

A wyda na amorki, sprzęgło, łańcuszek rozrz?du, jakie? łożyska.

Silver na szczę?cie sprzęgło ma typowe skuterowe, zamiast skrzyni do?ć tani variator, zawieszenie jak w WSK-ach więc jest sprzętem do regeneracji "własnymi ręcami".

Chcesz sprawdzić jak długo pojeżdż? silvery to kup. Z ciekawo?ci? będę ?ledził efekty !wchair

pozdrawiam

RobB. B)

Osobi?cie B650 czy 400 z takim przebiegiem bym nie kupił za żadne pieni?dze, ale Silvera czy Tmaxa, jak tanio to pewnie tak !tut

Odnośnik do komentarza

dlatego by moc oceniać dane sprzety, chce jak przekrocze 50 k ( na razie mam 47 ) przebiegu w?tek pod tytułem "Klub 50k ". Gdzie będ? wpisywały sie osoby, które przejechały jednym skuterem co najmniej 50 tys . Czy to od 0 do 50 tys czy np. od 5 do 55. Wtedy te osoby które naprawde chca wiedzieć cos o danym sprzecie beda wiedziały z kim sie kontaktować.

ps. a jak do klubu kiedy? dołaczy jeden z modeli Kymco to zrobimy mega balangę na 50 k osób !wchair

Odnośnik do komentarza

Pewien człowiek sprowadzaj?cy motocykle mówił mi jak sprowadził B650 z realnym przebiegiem około 100tys.

Skuter jeĽdził normalnie i jedynym efektem dziwnym były ponadprzeciętne chałasy na luzie (znane wszystkim).

Sprzęt jeĽdzi już rok i nic się nie dzieje..

Ceny przyznam ,że nie znam..

Mój pewnie tyle nie osi?gnie ale pozbywać się nie zamierzam... więc.., choć do klubu 50k jeszcze troszkę..

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...