Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC750D RC89 MY2016


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cenę rocznika 2016 Honda wywaliła w kosmos, ale u Bogusławskiego można kupić MY2016 z górnym kufrem 45L ciut taniej.

Cennik aktualizowany regularnie: http://www.boguslaws...kpdf/cennik.pdf

DCT - dodali tryb S1, który jest pomiędzy D a (starym) S.

Mariusz - będzie test?

Opublikowano

No to nic specjalnego, jeśli tylko dodali pośredni tryb. Liczyłem na więcej, jeżdżę tylko na S i czasami jest mi "trochę mało" :)

Generalnie, to nie ma za wiele do poprawki w Integrze......jest wystarczająco dobra :) Przydałyby się jednak podnóżki (płozy jedynie z przodu), wtedy jazda po wertepach byłaby przyjemniejsza.

  • 1 miesiąc temu...
  • Administrator
Opublikowano

Właśnie przeprowadzamy pierwsze testy nowej Integry my2016. Nowe 3 poziomowe mapy trybu Sport były jednak potrzebne.

Led nocą

1765469d7fc0642bebbc292b60921e26.jpg

Nowe tacho

11dc7b5f25ae43db7a2f6fb0c08ed069.jpg

343204176818924ae251208961616cca.jpg

ad79ee665319463b061176e2d963bac9.jpg

93ce92d079faa841a1a7299944d83af3.jpg

Opublikowano

Da się tym pojeździć na Zlocie? Strasznie jestem ciekawy tych nowych map.

Opublikowano

Zegar troszeczkę stylistyką przypomina mi zegar Helixa :) i wcale to nie jest wada.

Opublikowano

No wyświetlacz jest inny - więcej informacji. Czekam niecierpliwie co Mariusz napisze po teście :)

Opublikowano

Właśnie przeprowadzamy pierwsze testy nowej Integry my2016. Nowe 3 poziomowe mapy trybu Sport były jednak potrzebne.

(...)

Bardzo potrzebne!!! O ile na "S" Integra kręciła za wysoko, często "zawieszając się" na obrotach i biegu bez przerzucenia na wyższy, o tyle na samym "D" jazda była mocno męcząca, a niskie obroty (oszczędność Pb) i drgania z nimi związane są mocno uciążliwe...

W nowym modelu szybko wybrałem sobie "S" na pierwszym poziome z trzech dostępnych i było naprawdę miło w porównaniu do "żonglowania" z "D" na "S" i spowrotem... Odczuwa się tu zdecyyyyydowaną poprawę...

To tyle jeśli chodzi o tą nowość :) ... Więcej wkrótce.

PS. Uważam, że te dodatkowe tryby pracy są świetnym dodatkiem i ewolucją Integry we właściwym kierunku. Ja jestem bardzo zadowolony.

Photo by Jaco

20160604_105259_zpspq3dglgs.jpg

  • Administrator
Opublikowano
Czekam niecierpliwie co Mariusz napisze po teście :)

Test (dual) w którym uwidocznimy różnice względem modeli sprzed liftu rozpoczynamy w pierwszej połowie lipca. Publikacja powinna wskoczyć pod koniec miesiąca na stronę główną.

Opublikowano

A na poczatku sierpnia - mysle, ze jest duza szansa na promocje ze strony Honda Polska.

Jak wstawialem link do cennika u Boguslawskiego w pierwszym poscie - wtedy nowa Integra z kufrem w komplecie kosztowala 37 k PLN...

Dla mnie zmiana kluczowa - dali cos pomiedzy D, a S - czego zawsze mi brakowalo, przynajmniej w jezdzie po miescie.

  • Administrator
Opublikowano

Tak, 3 poziomowy tryb Sport, światła led, nowy kociołek i zegar sa na plus ale to nie jedyne poprawki jakie wprowadzono w MY2016. Szczegóły nibawem :)

Opublikowano

No to czekamy.... ale Wam zazdroszczę tego testowania :(

Opublikowano

A może też coś schrzaniono?

Opublikowano

Podczas jazdy testowej - nie zauwazylem, zeby cos dzialalo gorzej, niz w poprzedniej wersji. Jechales testowka? Zauwazyles cos?

Opublikowano

PS:

a propo schrzanienia - mozna by tu przypisac rezygnacje z C-ABS w wielu modelach Hondy, w tym w Integrze od 750.

Opublikowano

To zależy, mi połączone hamulce w żadnym jedośladzie nigdy nie odpowiadały. Z jednym wyjątkiem: LT1200, ale to inny ciężar moto + potrzebne wspomaganie hamulców. Hamowanie tej rozpędzonej gruchy z 200 km/h dwoma palcami na klamce.

W Integrze brak tego to, moim zdaniem, wielki plus. Każdy wybiera sobie odpowiednie dozowanie przód/tył w zależności od sytuacji.

Opublikowano

A'propos hamulców w Integrze - na początku pojedyncza i niewielka tarczka z przodu nie budziła mojego zaufania.....i po przesiadce z Xcitinga 400, który ma hamulce-żylety tym bardziej byłem b.ostrożny w czasie jazdy.... ale szybko zmieniłem zdanie, spokojnie daje radę.

C-ABS niepotrzebny, też wolę rozdzielone na przód i tył. W końcu to ja decyduję, jak będę hamował.

Bardziej przydatne byłyby jakieś podnóżki u końca płóz - czasami trzeba stanąć, żeby pokonać przeszkodę i wtedy są niezastąpione.

Opublikowano

Ja też jestem zwolennikiem C-ABSu w codziennym użytkowaniu ułatwia życie i moim zdaniem ma wpływ na drogę hamowania, czas reakcji i co za tym idzie bezpieczeństwo. W nowym modelu podoba mi się przednia lampa, jestem ciekaw czy znacząco poprawia widoczność. Przyznam się że jadąc moim egzemplarzem na światłach drogowych mam wrażenie że obszar przed samym moto jest praktycznie niedoświetlony, zastanawiałem się nawet na dołożeniem halogenów ale.....dałem sobie spokój. Koszt w salonie przedniego reflektora w technologi LED do Integry 2016 to 1630 PLN netto. Gdyby różnica w widoczności była znacząca i sama lampa pasowała do poprzedniego modelu, może warto byłoby się nad tym zastanowić .

cheng13, kwestia podnóżek jest do rozwiązania, kupiłem i sprawdzają się znakomicie, jeśli chodzi o rozmiar przedniej tarczy to moim zdaniem jest naprawdę spora może dlatego że jedna.

  • 3 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

Z małym opóźnieniem ruszamy mocniej z testem Integry RC89 MY2016.

fca1e72330c4f9d59db07e67caf376b6.jpg

e205386a40a79366a688b32916b7f3b6.jpg

eaf80458a41d5b44d39f03e0546600d3.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

Raport dnia i taki przebieg

3ac78396f0f74ee1db71eaad71ad06c7.jpg

  • Sympatycy
Opublikowano

Ile pozostało do końca testu?

  • Administrator
Opublikowano

Kończymy w weekend bo w kolejce kolejne furmanki.

Mamy sporo spostrzeżeń odnośnie NC po 3 lifcie ale o tym wszystkim niebawem na stronie głównej w dual teście.

Opublikowano

Czekam niecierpliwie bo jestem ciekawy czy warto wydać te kilka tysięcy więcej za model po lifcie.

Opublikowano

Dzieki :)

Artur, wyjales z tego malego schowka wkladki? To powieksza go troche, a nie stanowi dyskomfortu.

Na dluzsze trasy - polecam leciutko nadmuchana poduszke AirHawk, bardzo duzo daje - pisze to jako ex-uzytkownik mega wygodnego AN400 :)

Bylem ciekawy oswietlenia (bo wprowadzenie 3 trybow S juz testowalem, super, szkoda, ze tak pozno).

Cena u Boguslawskiego wg dzisiejszego kursu: 38 450 PLN za nowa Integre z oryginalnym kufrem, a jak pisalem, jeszcze ze 2 mies. temu bylo troche ponad 37k.

PS:

co Wy z ta zmiana trybu na postoju??? Ja jezdzilem chyba tym samym egzemplarzem testowym, bez problemu zmienialem tryby w trakcie jazdy.

  • Klubowicze
Opublikowano

Jerry_R nie wiem o jakich wkładkach piszesz - ja nie widziałem tutaj wkładek :(

Ustawienie trybów S1 S2 i S3 zależy od zakładanego stylu jazdy - wybierasz jeden z nich i masz w trakcie jazdy do dyspozycji D i wybrany tryb S plus dodatkowo możesz narzucić sekwencję.

To o czym nie opisałem w teście, to niesamowite hamulce - trzeba z nimi bardzo delikatnie - są jak przysłowiowa brzytwa, mimo 1 tarczy z przodu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...