tmielcarz Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Panowie, jak u Was działa wskaźnik paliwa ? U mnie już po 150km zaczął migać ostatni segment sugerujący, że zaraz skończy się paliwo (tankowałem do pełna). Jakoś mu nie wierzę i jeżdżę nadal. W tej chwili mam 210km i liczę na to, że do 250km dojeżdżę zanim skończy się paliwo. Ile robicie na jednym baku ? Komputer pokazuje mi średnie spalanie 4,4l/100km, ale jeszcze nie wiem czy mu wierzyć :).
Astonpiotr Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 Jeśli chodzi o wskaźnik paliwa to rzeczywiście jest niedopracowany. Mi zaczyna śmigać między 180-200 km, ale i tak spokojnie można dojechać do 250. Moje średnie spalanie to około 5 litrów. Najniżej zjechałem do 4,58.
Yarorot Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 U mnie tak samo, po przejechaniu 200km rozglądam się za stacją. Temat był już wałkowany w tym temacie
Klubowicze Piootr Opublikowano 25 Lipca 2018 Klubowicze Opublikowano 25 Lipca 2018 Dziękuje Yarorot za przypomnienie sprawy dotyczącej wskaźnika paliwa. Zachęcam nowych właścicieli do lektury niniejszego tematu tak mniej więcej od sierpnia-września 2017. ———————— Inny temat to nowość u Kymco - K-Booster do uruchamiania akumulatora, nawet tego kompletnie rozładowanego. Urządzenie jest wielkości smartfona i ma funkcje power bank. Kymco ostrzega przed używaniem innych, podobnych urządzeń będących na rynku. Kymco twierdzi, że w K-boosterze mają zastosowanie zabezpieczenia elektroniczne dostosowane do AK550. Dodatkowo oferowany jest zestaw przewodów. Koszty: K-Booster 104€, przewody k-booster 41€. 20% zniżki dla właścicieli AK550 zarejestrowanych w oficjalnym fan kubie modelu w Italii po okazaniu karty członkowskiej u dealerów biorących w promocji.
Paweł R. Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 W dniu 25.07.2018 o 08:54, Piootr napisał(a): Kymco ostrzega przed używaniem innych, podobnych urządzeń będących na rynku. Kymco twierdzi, że w K-boosterze mają zastosowanie zabezpieczenia elektroniczne dostosowane do AK550. Dodatkowo oferowany jest zestaw przewodów. Rozwiń Niby jakie mają to być szczególne zabezpieczenia "dostosowane do AK550" ? Trochę wciskanie kitu. Jumpstarter jak każdy inny, tylko jak za stosunkowo niską pojemność - raczej wysoka cena. Ja np. kupiłem taki i jestem z niego bardzo zadowolony: (również posiada zabezpieczenia przed zwarciem, zamianą biegunów, przeciążeniem itd): https://www.amazon.de/gp/product/B07214JLXJ/ref=oh_aui_detailpage_o02_s00?ie=UTF8&psc=1
dr.big Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 "Zabezpieczenia elektroniczne" hehehehe, ale tylko ze znaczkiem Kymco? Akumulator też posiada "elektroniczne zabezpieczenia Kymco" ? Ale przecież chyba na aliexpres sprzedają "oryginalne zabezpieczenia" za jedną dziesiątą ceny i pewnie nawet ze znaczkiem ... Nie dajmy się zwariować i właśnie dać wciskać sobie kitu ... Litości...
Klubowicze Piootr Opublikowano 25 Lipca 2018 Klubowicze Opublikowano 25 Lipca 2018 W dniu 25.07.2018 o 11:27, Paweł R. napisał(a): Niby jakie mają to być szczególne zabezpieczenia "dostosowane do AK550" ? Trochę wciskanie kitu. Też mi się tak wydaje. W dniu 25.07.2018 o 12:08, dr.big napisał(a): "Zabezpieczenia elektroniczne" hehehehe, ale tylko ze znaczkiem Kymco? Akumulator też posiada "elektroniczne zabezpieczenia Kymco" Nie dajmy się zwariować i właśnie dać wciskać sobie kitu. Bigu, z kronikarskiego obowiązku dałem informację. Kto będzie chciał to kupi „podróbkę” kto inny „oryginał”. Ja tak jak pisałem, poprzestanę na ... poinformowaniu wszystkich o takiej ofercie w niniejszym temacie
dr.big Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 Moim zdaniem to nie jest "kronikarski obowiązek", ale powielanie mitu. Gdzieś tam w ciepłych krajach "mocno leją wodę" na młyn reklamowy, a to nie znaczy, że jest sens bezkrytycznego kopiowania bez naszego komentarza . Podejrzewam, że tym "elektronicznym zabezpieczeniem" uśmiało się nie tylko Pawłowi R. i mi ...
Sysgone Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 W dniu 25.07.2018 o 14:56, dr.big napisał(a): Podejrzewam, że tym "elektronicznym zabezpieczeniem" uśmiało się nie tylko Pawłowi R. i mi ... Rozwiń A już cena przewodu to kosmos Za tyle, to można całe urządzenie kupić a nie kawałek miedzi w tworzywie ;-)
Sobier Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 W dniu 25.07.2018 o 08:54, Piootr napisał(a): Dziękuje Yarorot za przypomnienie sprawy dotyczącej wskaźnika paliwa. Zachęcam nowych właścicieli do lektury niniejszego tematu tak mniej więcej od sierpnia-września 2017. ———————— Inny temat to nowość u Kymco - K-Booster do uruchamiania akumulatora, nawet tego kompletnie rozładowanego. Urządzenie jest wielkości smartfona i ma funkcje power bank. Kymco ostrzega przed używaniem innych, podobnych urządzeń będących na rynku. Kymco twierdzi, że w K-boosterze mają zastosowanie zabezpieczenia elektroniczne dostosowane do AK550. Dodatkowo oferowany jest zestaw przewodów. Rozwiń Niezły kicior z tym zabezpieczeniem, a może ktoś się wystraszy i kupi? Tak sobie to pewnie wymyślili
Geni Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Jadą chłopaki na maksa, ale to nie jest postępowanie charakterystyczne wyłącznie dla Kymco. Może ktoś ma chęć wrzucić na grzbiet koszulę z logo HD - jedyne 560 złotych: https://hd.katowice.pl/pl/p/KOSZULA-GENUINE-OIL-CAN-PLAID-SHIRT/9254 A koszula przecież taka sama, jak te, które można spokojnie za stówkę ogarnąć ;).
dr.big Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Tak, z cenami to wiadomo, że każdy gadżet "obrandowany" jest dużo droższy i mnie to nie dziwi ... Mi chodziło o stwierdzenie "zabezpieczenie elektroniczne dostosowane do AK" w powerbanku... KymcoMan Wam mówi- kupujcie powerbanki tylko dedykowane . Bo nieoryginalne zrobią wieeeelkie spustoszenie w instalacji pojazdu AK550 .
Geni Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Tak zrobią, szczególnie z powodu braku firmowego znaczka, bo techniecznie to się tak różni, jak młotek firmy A od młotka firmy B.
Belmond Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 Witajcie, do tej pory tylko czytam, ale się wtrącę, bo ten booster to pewnie nawet obok kymco nie leżał, a ma tylko naklejkę na sobie. Ciekawe, czy kymco o tym wie.. Tu można np. kupić z inną naklejką https://www.batterycontroller.co.uk/collections/avviatori/products/k1200-air
Klubowicze Piootr Opublikowano 27 Lipca 2018 Klubowicze Opublikowano 27 Lipca 2018 W dniu 25.07.2018 o 14:56, dr.big napisał(a): Moim zdaniem to nie jest "kronikarski obowiązek", ale powielanie mitu. Gdzieś tam w ciepłych krajach "mocno leją wodę" na młyn reklamowy, a to nie znaczy, że jest sens bezkrytycznego kopiowania bez naszego komentarza . Podejrzewam, że tym "elektronicznym zabezpieczeniem" uśmiało się nie tylko Pawłowi R. i mi ... Wychodzi na to, że nie warto tu o czymkolwiek związanym z AK550 informować. Statystyczny Polak i tak wie co dobre, co się opłaca, a za co nie warto przepłacać i co najważniejsze, co warto kupić. Tylko czy ten wątek nie jest „dedykowany” temu modelowi Maxiskutera ? No chyba, że ma służyć jego krytyce ? No to prośba do Admina o zmianę nazwy wątku. Znów powtarza się sytuacja z przed kilkunastu dni. Znów powyżej wypowiedzieli się najbardziej zainteresowani tematem „posiadacze” AK550.
Geddy Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 W dniu 27.07.2018 o 07:52, Piootr napisał(a): Wychodzi na to, że nie warto tu o czymkolwiek związanym z AK550 informować. Statystyczny Polak i tak wie co dobre, co się opłaca, a za co nie warto przepłacać i co najważniejsze, co warto kupić. Tylko czy ten wątek nie jest „dedykowany” temu modelowi Maxiskutera ? No chyba, że ma służyć jego krytyce ? No to prośba do Admina o zmianę nazwy wątku. Znów powtarza się sytuacja z przed kilkunastu dni. Znów powyżej wypowiedzieli się najbardziej zainteresowani tematem „posiadacze” AK550. Rozwiń Brawo popieram w 100%.Ja tez nie mogę zrozumieć tego zacietrzewienia co niektórych forumowiczów.Przesież Ak 550 to wspaniała i zaawansowana technologicznie maszyna,a większość postów użytkowników tego moto jest od razu negowana i wyśmiewana,po prostu żal typowe polaczki...
dr.big Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 W dniu 27.07.2018 o 07:52, Piootr napisał(a): (...)o czymkolwiek związanym z AK550 informować(...) Rozwiń Piotrze, ale też zdroworozsądkowo filtrować, wtedy człowiek nie "naraża się" na "komentarze". Przecież nie robię tego złośliwie, a za innych nie odpowiadam ... No ale sam przyznaj, że określenie "elektroniczne zabezpieczenie" dla zwykłego powerbanku wymagało reakcji ... Można przesadzać w jedną i w drugą stronę i pewnie każdy ma swoje "racje" . Mniej "zacietrzewienia i obrażalstwa" postuluję , bo ja mogę się zdrowo pośmiać też z mojego "akrapovica z aliexpres" czy opon made in PRC. Bez robienia afery. Mówi to Wasz KymcoMan.
Klubowicze Piootr Opublikowano 27 Lipca 2018 Klubowicze Opublikowano 27 Lipca 2018 W dniu 27.07.2018 o 09:36, dr.big napisał(a): Piotrze, ale też zdroworozsądkowo filtrować, wtedy człowiek nie "naraża się" na "komentarze". Przecież nie robię tego złośliwie, a za innych nie odpowiadam ... Pełna zgoda Robert, ciekawi mnie tylko, dlaczego te połajanki zwykle rozpoczynają te same osoby. Bardzo ciekawe ? Jaki mają w tym cel przecież nie jeżdżą AK tylko markami premium. Niczego nie sugeruję
dr.big Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 Nie wiem, ja wychodzę z założenia, że "akcja rodzi reakcję". Sposób "przekazu" . Ok, żeby więcej nie "psuć krwi" użytkownikom AK, wycofuję się z tematu. I nie jest to żaden foch, ale działanie pokierowane jedynie rozsądkiem z dozą "doświadczeń DonQuijota" ...
Klubowicze Piootr Opublikowano 27 Lipca 2018 Klubowicze Opublikowano 27 Lipca 2018 W ofercie firmy DNA Filters pojawiła się propozycja aftermarketowego filtra powietrza do AK550. Producent obiecuje skuteczność filtrowania na poziomie 98-99 procent przy jednoczesnym większym przepływie powietrza o ponad 10%. Koszt 98$ plus wysyłka. Wszelkie dodatkowe info na www.e-dnafilters.com
Sympatycy SlawoyAMD Opublikowano 27 Lipca 2018 Sympatycy Opublikowano 27 Lipca 2018 W dniu 27.07.2018 o 12:12, Piootr napisał(a): Koszt 98$ plus wysyłka... Rozwiń A ile kosztuje seryjny filtr lub jego zamiennik, jeśli już są, bo domyślam się, że w ofercie HifloFiltro jeszcze go raczej nie ma? Prawie sto baksów trochę przeraża. Ja myślałem, że do Hondy jest drogo, ale tu pojechali... Do Kymco MyRoad 700i płaciłem za oryginał 49 PLN -> Link dla zainteresowanych
Klubowicze Piootr Opublikowano 27 Lipca 2018 Klubowicze Opublikowano 27 Lipca 2018 W dniu 27.07.2018 o 12:36, SlawoyAMD napisał(a): A ile kosztuje seryjny filtr lub jego zamiennik, jeśli już są, bo domyślam się, że w ofercie HifloFiltro jeszcze go raczej nie ma? Prawie sto baksów trochę przeraża. Ja myślałem, że do Hondy jest drogo, ale tu pojechali... Do Kymco MyRoad 700i płaciłem za oryginał 49 PLN -> Link dla zainteresowanych Sławku, ale to jest taki filtr jak np. K&N. Kupujesz w zasadzie raz, a potem tylko myjesz i psikasz specjalnym olejem. Dlatego drogo.
Sympatycy SlawoyAMD Opublikowano 27 Lipca 2018 Sympatycy Opublikowano 27 Lipca 2018 W dniu 27.07.2018 o 12:42, Piootr napisał(a): Sławku, ale to jest taki filtr jak np. K&N. Kupujesz w zasadzie raz, a potem tylko myjesz i psikasz specjalnym olejem. Dlatego drogo. Rozwiń Aaaa... No ale i tak z ciekawości zapytam jeszcze raz o koszty seryjnych filtrów lub zamienników, bo może kiedyś... Ja już nigdy nie powiem, że czegoś nie kupię, bo MR 700 mi się swojego czasu nie podobał, a go kupiłem, a Integra wywarła na mnie ujemne wrażenie chrupaniem biegów, a teraz nią jeżdżę, więc "nigdy, nie mów nigdy" ...
Makrotek Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 Po kilku dniach jazdy mogę dodać parę uwag od siebie odnośnie AK550. Jako że przed Akaczem jeździłem B400 siłą rzeczy będę się do tego modelu odwoływał czasami. Zacznę od wyglądu do którego na początku nie byłem do końca przekonany, jednak z czasem zaczął mi się podobać. Kiedy finalnie przekonałem się do sylwetki AK550 zacząłem brać ten model pod rozwagę :). Co jest fajne to „kompaktowość” Kymco w stosunku do B400. Pomimo większej masy ma się wrażenie, że jest bardziej poręczny przy manewrowaniu na parkingu. Niestety kosztem wyglądu została potraktowana ochrona przed wiatrem. To że wieje po ramionach i kasku wiedziałem i mogę zrzucić na za małą szybę, ale to że wieje po łydkach to duży minus. Dla mnie ważne jest aby mieć suche spodnie podczas deszczu i jest to jedna z wyższości skutera nad motocyklem. Zobaczymy jak będzie przy opadach/po opadach – może nie tak źle. Mam nadzieje jednak że producent wypuści jakieś deflektory w przyszłości. Zawieszenie jest twarde i nie ma co porównywać do Burgmana bo to inna klasa pojazdu. Co do pakowności, której się obawiałem nie jest najgorzej. Oczywiście bez porównania do B400, ale laptop 15 w torbie (nawet wypchanej po brzegi) wchodzi. Dla mnie to minimum – resztę załatwi top case. Tak naprawdę schowek pod kanapą jest spory ale mało foremny, co ogranicza ładowność w przypadku sztywnych przedmiotów. Co do zegarów to ja nie mam problemów ze słabą widocznością w słońcu – chyba rzeczywiście zostało to poprawione w modelu 2018. Natomiast pewna logika dot. wyświetlanych informacji jest dla mnie niezrozumiała i będę musiał nauczyć się z nią żyć. Zacznę od temperatury zewnętrznej która nie jest wyświetlana z czujnika w skuterze tylko z info ze smartfona. W telefonie jest to co jest przewidywane, a czujnik fizyczny pokazuje dokładna wartość jaka jest tu i teraz. I tak np. dzisiaj rano na ekranie skutera miałem 22 stopnie, kiedy w rzeczywistości było 26. Zakładam że czujnik wycieli księgowi jak przyszło do cost reduction projektu… Kolejny punkt to średnie spalanie które jest pokazywane tylko jak przełączymy na wskazania na Trip A – czemu nie mam pomysłu. Za to chwilowe możemy w każdym Tripie… Nawigacja – super sprawa. Natomiast dwie kwestie mnie irytują. Już dwukrotnie nawigacja mi się „zawiesiła”, oraz baza adresowa. Często nie ma punktów które raczej być powinny jak np. W-wa Prosta 69 czyli w zasadzie centrum… Mam nadzieję że te problemy będą rozwiązane w przyszłości w miarę kolejnych aktualizacji. Dokucza także brak zegarka na bocznych wyświetlaczach. Jak masz wskazania nawigacji na środkowym – nie masz zegarka :(. W czasie jazdy przełączając wskazania na wyświetlaczach zdarzało mi się włączyć światła awaryjne, dlatego uważam, że umiejscowienie tego przełącznika w ten sposób jest co najmniej nietrafione. Bałem się trochę lusterek, jako że takie ich rozmieszczenie sugerowało trudności w przeciskaniu się między autami. I tu miłe zaskoczenie – jest dobrze. Również to co widać w lustrach nie budzi zastrzeżeń, jedynie wypracowanie optymalnego ustawienia zajęło troszkę czasu :). Podsumowując, skuter - jak zapewne każdy – ma swoje zady i walety. Natomiast chodzi o to żeby wady nie przesłoniły zalet :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się