Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja za rocznik 2018 dostałem cenę 34.500, więc chyba całkiem przyzwoitą. Pojazd oczywiście fabrycznie nowy, z zerowym przebiegiem.

Opublikowano

Zagadać zawsze można - ja też coś tam w końcu utargowałem ( ale nie ukrywam  drobniaki )  ...miałem propozycję na ten z 2017 roku z oficjalnym rabatem 1000 pln + dodatkowy spory rabat  od dealera ...ale mi podobał się brązowy i jakoś tak wolę z obecnego roku -mniej chorób wieku dziecięcego.

Opublikowano
Dnia 4.07.2018 o 20:08, Makrotek napisał:

Czy do schowka zmieszczę laptopa 17 w torbie?

 

Nie zmieścisz, torba na 15" nie wchodzi.

20180709_113345.jpg

Opublikowano
6 minut temu, Yarorot napisał:

Nie zmieścisz, torba na 15" nie wchodzi.

20180709_113345.jpg

No to mnie zmartwiles... Albo mnie Burgman za bardzo rozpiescil w tym temacie... Tak czy siak Top case w takim przypadku obowiązkowy.

Opublikowano

Zależy jaka torba i jaki laptop. Macbook 15” w torbie wchodzi razem z kaskiem (przy czym jest to kask otwarty ze zdemontowaną przednią szybą - muszę przetestować czy z założoną szybą, ale w odpowiedni sposób otwartą też da radę wsadzić laptopa). Bardzo nie chcę psuć ładnej linii skutera montując topcase, a często jednak wożę laptopa i kask dla pasażera, więc kombinuję jak mogę. 

  • Klubowicze
Opublikowano
47 minut temu, Makrotek napisał:

mnie Burgman za bardzo rozpiescil w tym temacie...

Burgman 400 w twojej wersji ( K7-L6) ma jeden z największych jeśli nie NAJWIĘKSZY bagażnik pod sidłem.

Opublikowano

Schowek pod siedzeniem w AK nie jest za duży, więc trzeba kombinować. Na szczęście mam kuferek no i w razie czego torba Givi ;)

Opublikowano
4 godziny temu, arturo-bb napisał:

Burgman 400 w twojej wersji ( K7-L6) ma jeden z największych jeśli nie NAJWIĘKSZY bagażnik pod sidłem.

Tak zdaje sobie z tego sprawe natomiast wożę codziennie torbę z laptopem i minimum wymagań dla schowka to żeby ta torbę tam upakować. Z drugiej strony to też wyższość skutera nad moto dla mnie- pakownosc bez dodatkowych kufrów.

Opublikowano

Droga bestia :blink: 

image.png

Opublikowano

U przyjaciół w Tajwanie pojawił się taki kit :) cena 599$

 

S_8238480494438_1024x1024.jpg

S_8238480618267_1024x1024.jpg

S_8238480762898_1024x1024.jpg

  • Klubowicze
Opublikowano

Na razie w to nie wchodzę. Jak będę chciał łańcuch to sprzedam AK i kupię Integrę.

Gość Robert JAPAN
Opublikowano

Tylko po co ktoś by miał stosować łańcuch? zalet nie widzę a jedynie same wady, niech się mądrzejszy wypowie co i jak

  • Klubowicze
Opublikowano

Koszty , koszty , koszty

Pasek wymiana co 20 tyś.km i cena 1800zł

A tak raz kupisz zestaw i potem łańcuch co 40 tyś ( przy odpowiednim traktowaniu ) za jakieś 600 zł.

 

  • Sympatycy
Opublikowano
Godzinę temu, arturo-bb napisał:

potem łańcuch co 40 tyś ( przy odpowiednim traktowaniu )

optymistycznie baardzo ale nie niemożliwe.... ale po co się męczyć??? :)  co 30k wymiana i tyle.... przy koszcie paska łańcuch to pryszcz a i jeszcze jeden plus dodatni widzę można się pokusić o kombinację z liczbą zębów na zębatkach.....oczywiście wszystko to jeśli chcemy używać +60k km inaczej tego jakoś nie widzę.....

Opublikowano

Zegarami się nie jeździ, ja pofatygowałem się zobaczyć i X-adv i T-maxa i wybrałem AK, no akurat w Xadv zegary są rewelacyjne tylko gdzie podział się wskaźnik temperatury? nie wspominając już o dołożeniu w 2018r. paru rzeczy czyli podwyższyli obroty, dołożyli tryb G, i kontrolę  momentu obrotowego. To trochę nie w porządku w stosunku do pierwszych klientów. A żeby nie było mam 2 samochody z pod znaku Hondy ( i tu też nie było idealnie oby dwa po ostatnim możliwym lifcie), ale X-adv dla mnie odpadł w ostatecznej konfrontacji. Brałem go pod uwagę ale wygrał AK i nie tylko ze względu na cenę, nie żałuję z tej krótkiej perspektywy czasu nie zmieniam zdania, bo mam frajdę jak na niego wsiadam i odpalam to dźwięk... zresztą nie słyszałeś to musisz kiedyś posłuchać bo jest niesamowity. A wierz mi Kymco idzie w dobrym kierunku, bo walczą o klienta z górnej półki, i widać że zaczyna im to wychodzić. Tak jak kiedyś Hyundai i Kia teraz nie ustępują Hondzie czy Toyocie. Każdy kupuje to co mu pasuje ocenić AK będzie można za jakiś czas tak samo X-adv to są nowe konstrukcje na rynku choć silnik w hondzie już jakiś czas jest na rynku.

Opublikowano

"Zegarami się nie jeździ....." - jeździ się całym skuterem, a więc i zegary biorą w tym udział :). Zaczyna się robic dysputa trochę o wyższości świąt nad świętami...Każdy kupuje to na co ma ochote i na co go stać. Jeden patrzy przez pryzmat praktyczności, drugi wyglądu a jeszcze trzeci pieniędzy. I właśnie dlatego mamy wybór na rynku i właśnie dlatego jesteśmy różnorodną grupą :). Osobiście uważam że różnorodność jest dobra. 

A że Piotr glotyfikuje swój moto? Znaczy że jest zadowolony ze swojego wyboru a to chyba dobrze. Oby kazdy po zakupie moto był z niego zadowolony.

A żeby nie było offtopa mam pytanie dot. AKacza - czy informacje o temperaturze sa wyświetalne niezależnie na zegarach (z czujnika w moto), czy tylko ze smartfona po sparowaniu na srodkowym wyświetlaczu?

  • Klubowicze
Opublikowano

A żeby nie było offtopa mam pytanie dot. AKacza - czy informacje o temperaturze sa wyświetalne niezależnie na zegarach (z czujnika w moto), czy tylko ze smartfona po sparowaniu na srodkowym wyświetlaczu?

Producent uznał, że w tych czasach większość użytkowników AK550 posiada i używa smartfon oraz, że połączy go z maksiskuterem. Temperatura otoczenia jest odczytywana z aplikacji pogodowej na smartfonie. Zaletą tego jest to, że oprócz temperatury aktualnej podawana jest też prognoza na najbliższe godziny.
Temperatura cieczy chłodzącej pokazywana jest w prawym górnym rogu prawego wyświetlacza.
  • Klubowicze
Opublikowano

Proponuję krótki film pokazujący AK550 bez plastików, kanapy i szyby

Opublikowano

Moje AK przejechało 1 000 km i umówiony jestem już na przegląd .

Kilka kolejnych moich uwag dla potencjalnych klientów : do stacyjki i lusterek człowiek się po prostu przyzwyczaja -choć szerokość lusterek jednak w korkach przeszkadza.

Nawigacja naprawdę daje radę i chwała KYMCO za to całe Noodoe bo nie trzeba ze smartfonem na wierzchu jeżdzić.

Osłona od wiatru nadal twierdzę ,że taka sobie ale te 130 km/h da się jechać -szybciej popróbuję po pierwszej wymianie oleju ,jakoś nie miałem serca aby odkręcać do końca narazie .

Ogólnie czym dłużej jeżdżę AK tym bardziej jestem z niego zadowolony.

Powyższa dyskusja o wyższości XADV nad AK przypomina mi dyskusje o wyższości Świat Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkanocy ......to są jednak INNE skutery -innych klas , dla mnie niekoniecznie porównywalne .

 

Ponawiam pytanie o stelaż do kufra  i kufer : czy naprawdę  muszę go aż na Tajwanie zamawiać ? 

 

Opublikowano

Stelaż oryginalny tylko na Tajwanie wątpie żeby coś się zmieniło. Ewentualnie rurkowy Givi albo Shad. Co do kufra to Givi lub Shad tak samo jak stelaż rurkowy zamówisz w Polsce.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Klubowicze
Opublikowano
Ponawiam pytanie o stelaż do kufra  i kufer : czy naprawdę  muszę go aż na Tajwanie zamawiać ? 

Eryk, wszystko było "przerabiane" przeze mnie w tym wątku. Tak się złożyło, że ja jako pierwszy doposażałem AK550 w akcesoria. Kymco Polska - MotorLand nie jest zainteresowane sprowadzaniem OEM-owych akcesoriów. Rozmawiałem z nimi na ten temat i wynika, że ten biznes im się nie opłaca. Mówili, że muszą zamówić spore ilości, koszt transportu ogromny, a towar drogi i nie wierzą, że uda im się go sprzedać. We Włoszech, Kymco Italia oferuje oryginalne akcesoria, w tym stelaż pod kufer centralny. Cena niestety wyższa, bo ponad 200 Euro. Do tego trzeba doliczyć przesyłkę. Jeśli chcesz ten stelaż to dlaczego nie chcesz zamówić go na Tajwanie ? Cena 199 USD plus przesyłka. Sklep sprawdzony, uczciwy, sam parokrotnie zamawiałem. Dobra rada. Zamów tylko sam stelaż i nic więcej, bo istnieje ryzyko, że Ci go w PL oclą. Ja żadnych dodatkowych opłat nie płaciłem, ale koledzy z forum, którzy zbiorczo zamówili dwa stelaże płacili opłaty celne.

Jeśli nie chcesz oryginalnego stelaża to proponuję zastanowić się nad propozycją modularnego rozwiązania. W tym przypadku można rozbudować jeszcze o stelaże pod sakwy boczne. Jak ktoś planuje dalszy wyjazd to chyba jest idealne rozwiązanie.

http://www.shad.es/en/shad-world/products/fittings/2017/c12mar11mod695mot4587/

 

a_shad8108.jpg.e82e07760017a20a3501e391179826bf.jpg

a_shad8110.jpg.5c429ae72b1ea0947c817f20aa574947.jpg

a_shad8103-3.jpg.21ef774d720fa9785d00ef1d98cb3f8f.jpg

a_shad8104-2.jpg.02961f74062ec835cbaf55e670e33e46.jpg

 

Opublikowano

Fajny pomysł z tymi kuframi bocznymi, jednak w takich momentach, aż się prosi przeliczenie DMC, bo może się okazać, że miejsce będzie, ale na wożenie w nim powietrza. Widziałem już skutery załadowane, jak TIR co raczej nie sprzyja ani trakcji, ani bezpieczeństwu, a w konsekwencji pod znakiem zapytania stawia sens instalowania tego akcesorium. Sprytne pakowanie się, nie dublowanie ciuchów, czasami wystarczy, żeby się ogarnąć w 50L/osobę. A wtedy nie tracimy nic z przyjemności jazdy, zużycie paliwa mniejsze, dłużej wytrzymują opony, wygodniej na autostradowych przelotach, łatwiej się przecisnąć w korku, etc. W końcu nawet najdłuższa wycieczka składa się z 3-4 dniowych etapów :) 

 

Opublikowano

Na tym filmiku wycieczka w 2 osoby i konfiguracji 3 kufrowej.

  • Klubowicze
Opublikowano

Koledzy z Włoskiego forum AK550 informują, że od pewnego czasu Kymco zwiększyło promień działania klucza elektronicznego hands free do około 7 metrów. Ryzykownym jest oddalić się od skutera na mniej więcej taką odległość nie wyłączywszy zapłonu. Na przykład zapłacić za paliwo czy podejść po ulubioną kawę. W przypadku gdy nie wyłączymy systemu przyciskiem w każdej chwili niepożądany „gość” może zająć się naszym AK550. Pamietajmy o bezwzględnym wyłączeniu stacyjki przed oddaleniem się od skutera. Książka serwisowa nadal mówi o zasięgu działania „kluczyka” do max 80 cm. Bądźmy czujni.

  • Klubowicze
Opublikowano
Ciekawe z tym bezkluczykiem. Robił ktoś testy jak daleko można odejść żeby ktoś nie odpalił maszyny?

 

Trzeba będzie przetestować i sprawdzić informacje od Włochów. Dodam tylko, że był to jednorazowy wpis, jeszcze nie potwierdzony  Dziś w Warszawie tak mocno deszczowa pogoda, że aż nie chce mi się iść do garażu. Jak to było już wielokrotnie opisywane ( odnośnie innych moto/skuterów ) wyposażonych w system keyless, AK550 działa w analogiczny sposób. Jak wiemy w pewnym położeniu przełącznik AK550 pozwala wyłączyć zapłon i tym samym oświetlenie zewnętrzne i dashboard, ale nie wyłącza możliwości ponownego uruchomienia skutera poprzez przekręcenie sterownika w pozycję "zapłon" - oczywiście jak jest w zasięgu kluczyka/pilota. Potwierdzeniem całkowitego wyłączenia jest sygnalizacja podświetleniem w kolorze czerwonym.

9133bd49673bbb022d86138d70a9d51d.jpg

 

Dlatego, jak pisałem wyżej istotnym jest, aby zawsze gdy się od AK550 oddalamy bezwzględnie używać przycisku OFF.

 

8c36db3e1ce2a6c8376470f5f37d2f8e.jpg

 

Jutro spróbuje przetestować i dopiszę CDN.

 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...