Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pierwsze kilometry za mną, a na razie szybkie fotograficzne porównanie AK i Xcitinga. Na zdjęciu tego nie widać, ale jak się bezpośrednio porównuje te modele to Xciting wydaje się większy :).

P.S. Jako, że nowa zabawka odebrana to jestem skłonny do obniżenia ceny za Xcitinga, żeby mi nie zajmował miejsca w garażu. Jeżeli ktoś jest chętny to zapraszam.

IMG_6647.thumb.jpg.ad3edb21cba0966fc89f366b557f9759.jpg

IMG_6638.thumb.jpg.6d588f5eff735fca1881532d41af3a95.jpg

Opublikowano
To jeszcze jedno pytanie: Jakie sa intrwały przegladowe i co one obejmuja w Akaczu?
Tu masz74275bf4abec4e600dfddb1350d86271.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • Sympatycy
Opublikowano
14 godzin temu, arturo-bb napisał:

Biorąc pod uwagę że sprzęt jest u ludzi od dopiero paru miesięcy to wątpię,

 

Żonie teraz będzie ciężko dogodzić bo SW-T mimo pewnych wad jest mega wygodna , szczególnie dla pasażera.

Taki np. wypasiony T-max to się może schować ,tak samo Integra czy właśnie Ak.

Artur trudno się z tobą nie zgodzić. Nie pozostaje mi nic innego jak dalej kombinować i przeprowadzać zajęcia polityczne z żoną !placz1

Pytanie do Użytkowników. Czy istnieje możliwość regulacji kierownicy (podniesienia)? Pozycja w SW-T jest bardzo dobra. Gość w salonie totalnie pływał i nie potrafił mi udzielić odpowiedzi.

  • Klubowicze
Opublikowano

W zestawieniu które pokazał Yarorot  ostatnia pozycja to "pas napędowy " i jego wymiana co 20 tyś. Rozumiem że chodzi nie o pasek wariatora a  o ten pas na tylnym kole więc pytanie : jaka cena ?

  • Klubowicze
Opublikowano
... a  o ten pas na tylnym kole więc pytanie : jaka cena ?

Tak, o ten pas chodzi. Słyszałem, że ma być drogo.
Czy istnieje możliwość regulacji kierownicy (podniesienia)? Pozycja w SW-T jest bardzo dobra. Gość w salonie totalnie pływał i nie potrafił mi udzielić odpowiedzi.

Ja jakiś statystyczny jestem i pozycja za sterami mi pasuje. Widzę, że jak kupisz to jakieś drastyczne zmiany w sprzęcie byś robił. Czy to warto ? AK550 ma nieco inną charakterystykę i w mojej opinii jest raczej tylko dla kierowcy. Dlaczego nie poszukasz używanej SW-T600 jak wszystko do niej porównujesz ? Będzie bardziej miękki i wygodniejszy dla pasażerki. Masz regulacje zawiechy i bardzo wyprostowaną pozycję. Dodatkowo jest to skuter niższy więc dla niektórych dodatkowy atut.
  • Sympatycy
Opublikowano

Niestety znaleźć używane SW-T600 z pewnych rąk, kupione w kraju graniczy z cudem. Jeśli by taka się znalazła to bym się nie zastanawiał przez sekundę. Moja pszczółka była kupiona od pierwszego właściciela z minimalnym przebiegiem lecz na podróżowanie w dwie osoby plus sakwy boczne (lokówka i suszarka) jest mało komfortowe. Brakuje mocy.

  • Klubowicze
Opublikowano

Była jeszcze niedawno do sprzedania na naszym forum z Krakowa. Z pewnych rąk . Trzeba było brać.

  • Sympatycy
Opublikowano

Teraz to po ptokach. Będę szukał, może się uda. Jak by ktoś coś to bym był zobowiązany. Z mojej pszczółki jestem mega zadowolony.

  • Administrator
Opublikowano
3 godziny temu, arturo-bb napisał:

W zestawieniu które pokazał Yarorot  ostatnia pozycja to "pas napędowy " i jego wymiana co 20 tyś. Rozumiem że chodzi nie o pasek wariatora a  o ten pas na tylnym kole więc pytanie : jaka cena ?

1820 pln.

Opublikowano

1820 pln.

:jawdrop:

2 godziny temu, arturo-bb napisał:

Była jeszcze niedawno do sprzedania na naszym forum z Krakowa. Z pewnych rąk . Trzeba było brać.

Jak byla jak jeszce jest: https://www.otomoto.pl/oferta/honda-fjs-swt-600-jedyna-taka-polska-doposazona-ID6AoJf2.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

  • Klubowicze
Opublikowano

 

6 minut temu, MariuszBurgi napisał:

1820 pln.

No tak, ale jak tłumaczyć włoski zwrot " CINGHIA TRANSMISSIONE - 160,38 EURO." Ja nie znam języka włoskiego, ale wujek google podpowiada, że to znaczy pas napędowy. Trochę by było słabo jak by aż takie różnice w cenach były !guns

  • Administrator
Opublikowano
22 minuty temu, Piootr napisał:

No tak, ale jak tłumaczyć włoski zwrot " CINGHIA TRANSMISSIONE - 160,38 EURO." 

To pas CVT. PL cena to 596 pln.

  • Klubowicze
Opublikowano

No nic, zobaczymy jak nasz rodzimy importer "potraktuje" użytkowników AK. Włosi dostali fajne, zafixowane ceny na serwis podstawowy 129 E i rozszerzony 329 E. Czekamy na Motorland.

Opublikowano
On 6/6/2018 at 9:00 PM, Yarorot said:

A jednak miałem rację z przeglądem przy 300km ;)

20180606_203408.jpg

Zwróć uwagę, że w ciągu 300km masz wykonać przegląd "zerowy", a nie pierwszy przegląd. Przegląd "zerowy" masz już zapewne zrobiony przez dealera przy przebiego 0km - sprawdź w karcie gwarancyjnej. Pierwszy przegląd jest po 1000km.

Opublikowano

Jazda próbna zaliczona. Wrażenia jakbys siedział na pocisku. W moim przypadku potrzeba w moim dodatkowo 2-3 cm żeby pewnie oprzeć stopy na ziemi. Ale inaczej niż w przypadku T-maxa nie czuje się niepewnie... Może masa, może wyważenie , ale jest naprawdę nieźle co zaskakuje. Pozycja wygodna, nogi mogłem wyciągnąć i na miejsce nie mogę narzekać. To samo jeśli chodzi o schowki-pod kanapę laptop powinien wejść bez problemu. Ochrona przed wiatrem jeśli chodzi o nogi ok ale po ramionach wieje trochę. Szyba mogłaby być jednak szersza... Zawieszenie super , myślę  że robotę też robią 15  calowe kola. Heble - rewelacja. Z minusow -lusterka budzą moje obawy jak się sprawdzają w korkach...Szeroka kanapa i krótkie podnóżki moga przeszkadzać pasażerowi. Obsługa wyświetlacza mało intuicyjna a przyciski sprawiają wrażenie tandetnych... Ciekawe jak beda się zużywać...

Mam o czym myśleć teraz ...

Pytanie do tych co kupili już Akacza: ile procent udalo Wam się zejść z ceny? Wiem że marża sprzedawcy jest nieduża więc chciałbym wiedzieć o ile moża ewentualnie negocjować aby kupujący i sprzedajacy byli zadowoleni. Zakup na osobę prywatną niestety. 

P.S. Dowiedziałem się przy okazji że już ktoś zaliczył szlifa na AK jako że zamawiany był komplet plastików.

  • Klubowicze
Opublikowano
Zwróć uwagę, że w ciągu 300km masz wykonać przegląd "zerowy", a nie pierwszy przegląd. Przegląd "zerowy" masz już zapewne zrobiony przez dealera przy przebiego 0km - sprawdź w karcie gwarancyjnej. Pierwszy przegląd jest po 1000km.

Czyli dobrze „rozumowałem” zlecając pierwszy przegląd olejowy po 700 km. 300 km to by była istna rozrzutność. Zresztą MotorLand sam mi to zasugerował.

 

Pytanie do tych co kupili już Akacza: ile procent udalo Wam się zejść z ceny?

Na jakiś gest handlowy zawsze trzeba liczyć. Nie myśl, że będzie to w dwucyfrowym procencie. Ja tej informacji nie udzielę zasłaniając się tajemnicą handlową. Zobacz jaka jest cena w Europie zachodniej, a jaka u nas. Chłopaki z MotorLand zrobili kawał fajnej roboty oferując mam AK550 w dobrej cenie.

Obsługa wyświetlacza mało intuicyjna a przyciski sprawiają wrażenie tandetnych... Ciekawe jak beda się zużywać...

Do obsługi wyświetlacza bardzo szybko się przyzwyczaisz. Easy.

Przyciski u mnie po 7000 km nie noszą żadnych znamion zużycia. Może nie są finezyjne wykonane, ale robią swoją robotę, a przecież o to chodzi.

Ochrona przed wiatrem jeśli chodzi o nogi ok ale po ramionach wieje trochę. Szyba mogłaby być jednak szersza...

Tu się zgodzę. Jak jesteś na to wrażliwy to trzeba dokupić szybę turystyczną i po sprawie.

Opublikowano

Makrotek pod jakim wzgledem czułeś się nie pewnie na T-maxie w porównaniu do Kymkacza???¥

  • Klubowicze
Opublikowano

Prawdopodobnie wystąpił problem z komfortowym i bezpiecznym dosięganiem stopami o podłoże. W najnowszym TMaxie kanapa jest nad wymiar szeroka, a dodatkowo sama wysokość kanapy względem ziemi jest wyższa niż w AK550. Tak było i mnie i dlatego TMax odpadł w przedbiegach. Tu może być podobnie, ale niech się wypowie zapytany.

 

Opublikowano

ok. Dlatego dopytuje bo mam liche 170 cm wzrostu i na SJ09 nie czuję dyskomfortu mimo że piętami nie siegam podłoża. Wszystko rekompensuje dopracowana do perfekcji posłuszność T-maxa w czasie jazdy. W końcu kupujemy sprzęty do śmigania a nie do podpierania na postoju. To tylko moja opinia.

  • Klubowicze
Opublikowano
8 godzin temu, Johny7205 napisał:

Dlatego dopytuje bo mam liche 170 cm wzrostu i na SJ09 nie czuję dyskomfortu mimo że piętami nie siegam podłoża. 

Mam tyle samo i na nowym Tmaxie właśnie czułem się niepewnie a na Ak akceptowalnie. 

 

8 godzin temu, Johny7205 napisał:

W końcu kupujemy sprzęty do śmigania a nie do podpierania na postoju. 

Ale jak jeździsz dużo z pasażerem i musisz się 100 razy dziennie zatrzymywać na skrzyżowaniu to ten aspekt staje się tak samo istotny jak właściwości jezdne.

Opublikowano

Masz rację. Nie wziąłem pod uwagę pasażera bo rzadko jeżdżę w dublecie.

Czyli w najnowszym T-maxie kanapa jest wyżej niż w poprzedniku i w dodatku szersza z przodu??

Jeśli tak to AK będzie najlepszy dla "średniego" wzrostu kierowników.

Opublikowano
20 godzin temu, Johny7205 napisał:

Makrotek pod jakim wzgledem czułeś się nie pewnie na T-maxie w porównaniu do Kymkacza???¥

W Tmaxie podpieralem się tylko jedna noga co powodowało niepewność i wrazenie że mogę się przewrócić jak będzie jakaś koleina... Takie subiektywne odczucie. Jazda była w korku i sporo świateł po drodze także zatrzymywać się trzeba było często. W AK pomimo że nie stałem obiema stopami w pełni na podłożu czułem się duzo pewniej i nie towarzyszyło mi uczucie że moto może się przechylić na którąś stronę. 

 

 

  • Administrator
Opublikowano

Takie niecodzienne spotkanie w Trokach na LT gdzie spiknęły się dwa AK'acze. Góra z górą się nie zejdzie a człek z człowiekiem zawsze... i wszędzie !OK

Pozdro Astonpiotr, miło było poznać !OK

Bonus foto z Ambasadorem modelu ;)

IMG_20180707_155851.thumb.jpg.3eab8342402a51eb51b7da90c9939231.jpg

 

Ps. Piootr... kilka razy w czasie drogi na LT zbliżałem się do Ciebie z boku... i taka ciekawostka: U Ciebie 77 km/h to u mnie na NC było 71 km/h. Wykonanych kilka prób pomiaru. Wychodzi, że tajwański "bonus speed" niemały whist

Opublikowano
Dnia 7.07.2018 o 23:00, Makrotek napisał:

Pytanie do tych co kupili już Akacza: ile procent udalo Wam się zejść z ceny? Wiem że marża sprzedawcy jest nieduża więc chciałbym wiedzieć o ile moża ewentualnie negocjować aby kupujący i sprzedajacy byli zadowoleni. Zakup na osobę prywatną niestety. 

Szukaj modelu z roku 2017 to ci zejdą z ceny i to być może znacznie ( w połowie czerwca jak ja kupowałem jeszcze był ) - jeśli zdecydujesz się na rocznik 2018 BARDZO ciężko o jakikolwiek rabat ....ogólnie 900 km już mam przejechane i nadal polecam ten skuter..

Dnia 7.07.2018 o 23:00, Makrotek napisał:

 

 

Opublikowano
8 minutes ago, ERYK said:

 jeśli zdecydujesz się na rocznik 2018 BARDZO ciężko o jakikolwiek rabat 

 

Polecam kupującemu jednak zagadać w salonie, bo zupełnie się nie zgadzam z powyższym stwierdzeniem. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...