marcin 76 Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 Ok dzieki za podpowiedź raczej zrezygnuje z tego pomysłu tym bardziej że może być później problem z gwarancją odnośnie takich ingerencji w instalacji
Klubowicze Piootr Opublikowano 20 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 20 Maja 2018 Smarciu, jeśli to nie fake, to oddam swój ostatni "zaskórniak" i kupię tą (tę) Termę. Dźwięk i wygląd bezcenny, za wszystko inne zapłacę MasterCard. Czekam ...
Yarorot Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Następny używany AK na sprzedaż zaciekawiło mnie wyposażenie 3 lusterko i 58l kufer w opisie http://allegro.pl/kymco-ak550-kamera-cofania-jedyny-taki-na-allegro-i7356260038.html#thumb/1
RONIN Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Kufer to Givi V47, może z tym zewnętrznym bagażnikiem ma razem 58 litrów , tyle lusterek, że człowiek nie ma czasu patrzeć na drogę.
Astonpiotr Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 To trzecie lusterko moim zdaniem wygląda tragicznie....
Klubowicze Piootr Opublikowano 22 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 22 Maja 2018 Przeczytajcie dokładnie pełny opis aukcji. Osoba, która sprzedaje AK550 zwyczajnie dokonała zakupu „oczami” nie zrobiwszy uprzednio choćby krótkiej jazdy demo. Prawdopodobnie nie odpowiada mu pozycja za sterami, bo jest ona nieco inna niż na większości maxi. Tu jesteśmy lekko nachyleni dokładnie tak jak na TMaxie. Ludzie, którzy mają jakakolwiek dysfunkcję w kręgosłupie nie powinni brać tych modeli pod uwagę przy zakupie. Na końcu wspomnianego ogłoszenia napisane jest, że chętnie wymieni AK na używanego AN650 kupionego w PL salon i od pierwszego właściciela. ******************************************** U mnie dziś servizio po 5000 km. Wymiana standardzik: olej Motul V300 oraz filtry oleju i powietrza plus czyszczenie metalowego filtra siatkowego.
Astonpiotr Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 A to już w serwisie nie robi się wymiany łoleju na 5k?
smarciu Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Właśnie dziś w Krakowie przymierzałem się do pięknego brązowego AK550 i miałem bardzo podobne wrażenie, jak na Tmax, jeśli chodzi o pozycje za sterami. Kierownica jest dziwnie nisko i przesunięta jakby do przodu. Przez co pozycja z wyprostowanymi niemal nogami jest mega niewygodna dla mnie. A już na pewno nie dla mojego biednego kręgosłupa. Krzesełkowa jest Ok, od pasa w dół, bo niewiele zmienia w kwestii pochylenia tułowia do przodu. Ponieważ Tmax odpadł z rejestru po jeździe próbnej po 20 min. z powodu nasilającego się bólu kręgosłupa w części piersiowej, to myślę, że podobny AK550, też nie zda tego testu, oczywiście tylko w moim przypadku (176cm). Innym może taka pozycja pasować. Trzeba spróbować i tyle. Z innych uwag to cienka gąbka na siedzeniu, cieniutkie plastiki miejscami, ale to szczegóły. Szkoda, bo sprzęt zacny i warty uwagi, w dobrej cenie z bajerami, 2x15 cali, dwa cylindry, zaawansowana elektronika i zawieszenie...
Sysgone Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Smarciu, masz zdecydowanie źle ustawioną kierownicę, należy ją mocno podciągnąć do góry, żeby linia ramion i dłoni była prosta. W tym momencie mocno odginasz dłonie do góry - to się musi skończyć mrowieniem rąk i ogólnym zmęczeniem. Jak podciągniesz kierownicę, to przy okazji zbliży się ona do Ciebie, a to spowoduje zmniejszenie naprężenia przedramion i pewnie zmieni się pozycja.
Klubowicze Piootr Opublikowano 23 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 23 Maja 2018 22 godziny temu, Astonpiotr napisał: A to już w serwisie nie robi się wymiany łoleju na 5k? Właśnie robiłem przegląd po 5000 km. Pierwszy, olejowy był po 700 km. 6 czerwca pierwsze spotkanie AK 550 Club Italia. Szkoda, że to tak daleko.
benski Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 Dnia 22.05.2018 o 21:22, Sysgone napisał: Smarciu, masz zdecydowanie źle ustawioną kierownicę, należy ją mocno podciągnąć do góry, żeby linia ramion i dłoni była prosta. W tym momencie mocno odginasz dłonie do góry - to się musi skończyć mrowieniem rąk i ogólnym zmęczeniem. Jak podciągniesz kierownicę, to przy okazji zbliży się ona do Ciebie, a to spowoduje zmniejszenie naprężenia przedramion i pewnie zmieni się pozycja. To znaczy, że kierownicę w AK można sobie regulować góra -dół? Dobrze zrozumiałem?
Sysgone Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 Zdziwiłbym się, gdyby się nie dało, w końcu różni ludzie kupują te sprzęty. Skoro w T-Maksie się da, a jak wiadomo Kymko skopiowało T-Maksa, to zapewne i regulacja jest taka sama - trzeba ściągnąć plastik i popatrzeć. Tak to wygląda w T-Maksie:
Sobier Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 2 godziny temu, Piootr napisał: Właśnie robiłem przegląd po 5000 km. Pierwszy, olejowy był po 700 km. 6 czerwca pierwsze spotkanie AK 550 Club Italia. Szkoda, że to tak daleko. Bez przesady wcale nie jest tak daleko wystarczy chcieć
Sysgone Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 3 minuty temu, Sobier napisał: Bez przesady wcale nie jest tak daleko wystarczy chcieć Ciekawostka - trasa "po prostej" jest raptem 26km dłuższa od garbu przez DE? Ciekawe, czy to przekłamanie rozwinięcia mapy na płaskiej powierzchni, czy google jakoś źle policzyło? Ze screenu wynikałoby, że powinno być sporo więcej.
Klubowicze Piootr Opublikowano 23 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 23 Maja 2018 28 minut temu, Sobier napisał: Bez przesady wcale nie jest tak daleko wystarczy chcieć Maćku, lawetką to bym się może przejechał, zresztą terminy się prawie pokrywają z Burgmanią . Skuterek to tylko do lokalnych przejażdżek mi teraz służy , a nie do wielokilometrowych zagranicznych wojaży. Na razie przynajmniej Informację zamieściłem z kronikarskiego obowiązku. Spotkanie jest tylko dla Klubowiczów AK Club Italia.
Sysgone Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 A z ciekawości - ilu członków liczy ich klub? Tam to pewnie w setkach jest?
Klubowicze Piootr Opublikowano 23 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 23 Maja 2018 Mają bardzo restrykcyjne warunki przyjęcia do Klubu. Trzeba się zarejestrować podając VIN pojazdu i pełne dane właściciela. Z tego co się orientuję, bo mam tam znajomka/ziomka/Polaka na stałe tam mieszkającego, na około 1000 sztuk sprzedanych AK550 w Italii, w klubie jest może 200 użytkowników. Włosi nie chcą podawać pełnych danych. Klub współfinansowany jest przez Kymco Italia. Impreza może być fajna.
Sobier Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 8 godzin temu, Piootr napisał: Spotkanie jest tylko dla Klubowiczów AK Club Italia. Samoluby
Astonpiotr Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 Panowie czy któryś z Was testował już krótką szybę?
Klubowicze Piootr Opublikowano 24 Maja 2018 Klubowicze Opublikowano 24 Maja 2018 Panowie czy któryś z Was testował już krótką szybę? Tak, na kilka dni założyłem krótką ciemną od GIVI. Na miasto w gorące dni może być, ale w jakąkolwiek trasę dla mnie nie do przyjęcia. Wygląd: Milion Dolarów.
smarciu Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 Bajerancko wyglada czarny Akacz/Aker na tej krótkiej czarnej szybce
dziadzia Opublikowano 26 Maja 2018 Opublikowano 26 Maja 2018 Dnia 25.05.2018 o 00:36, Piootr napisał: Wygląd: Milion Dolarów. Piotrze jak dla mnie czy miałeś długą turystyczną czy krótszą szybę jeden czort, i tak i tak z tymi dodatkami fluo to nie milion dolarów, to dwa miliony !!! Nie wspomnę już o kasku w tym słusznym kolorze, mega!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się