Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W Italii pierwsi użytkownicy skarżyli się właśnie na wadliwe wskazania poziomu paliwa. U siebie zaobserwowałem, że czerwony kwadracik miga jak jest jeszcze w zbiorniku 5-7 litrów benzyny. Nawet nie próbowałem jeździć aż zacznie "migać" sama literka. Na niektórych rynkach źle działający wskaźnik paliwa był/jest podstawą do wymiany całej "szafy". 
To taka przypadłoś Kymco w Downtawnie miałem podobnie, zresztą nie tylko ja.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • Klubowicze
Opublikowano

Yararot, staraj się unikać cytowania postów pod którymi bezpośrednio piszesz, a przechodząc do tematu to trzeba będzie jakoś „przywyknąć” do tego licznika, albo powalczyć z Kymco o wymianę jak by zaczął wkurzać.

 

Opublikowano

Sorry ale pisałem na szybko telefonem.
Da się z tym żyć ale jest to irytujące, w downtownie nie udało mi się zobaczyć kontrolki rezerwy, po dłuższej jeździe na migającym kwadraciku okazało się że zostało ok. 2 litrów paliwa w baku. Ciekawe przy jakiej ilości w ak zapali się rezerwa.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Krótkie pytanie: przegląd po 1000, gdzie w W-wie lub okolicy  najtaniej? 

Opublikowano

Witam pisze z  wielka radoscią bo wyglada na to ze moje  ak w koncu sie dotarło buczenie ustało już pisałem do motolandu ze dostałem najgorszego  z możliwych   a tu miłe zaskoczenie podczas wjazdu na serwis do kielc wszystko ustało czyli grzanie sie tarczy  i te buczenie  oby był to koniec niespodzianek  4300 km za plecami  

  • Klubowicze
Opublikowano
3 godziny temu, marcin 76 napisał:

Witam pisze z  wielka radoscią bo wyglada na to ze moje  ak w koncu sie dotarło buczenie ustało

Marcin, cieszę się wraz z tobą. AK550 to bardzo fajny Maxi !scooter

11 godzin temu, Paweł R. napisał:

Krótkie pytanie: przegląd po 1000, gdzie w W-wie lub okolicy  najtaniej? 

Po "tysiącu" ? Ja wiem o przeglądach po "300" km , a potem po 5 000 km. Usługa powinna kosztować wszędzie podobnie. Na całokształt ceny może rzutować koszt oleju. Ja używam Motul V300 więc jest ... drogo.

Opublikowano
6 godzin temu, Piootr napisał:

Po "tysiącu" ? Ja wiem o przeglądach po "300" km , a potem po 5 000.

A skąd pomysł, że po 300?

Ze wszystkich zapisów w instrukcji obsługi wynika, że pierwszy przegląd i wymiana oleju są wykonywane po 1000km.

20180407_055037.jpg

20180407_054927.jpg

Opublikowano

Paweł jest przegląd po 300 w downtownie też miałem wymiana oleju regulacje.



Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 minuty temu, Yarorot napisał:

Paweł jest przegląd po 300 (...)
 

Z jakiego dokumentu/zapisu to wynika???

Opublikowano

Nie mam już downtowna, ale w książce z przeglądami miałem miejsce na przegląd 0 później był drugi przegląd właśnie po tych 300 km, a na następnej stronie zaczynały się przeglądy od 1000. Nie przejmuj się na tego przeglądy też nie zrobiłem połączyli go z przeglądem przy 1000. Po prostu sprzedający nie poinformował mnie. Za to gość który robił przegląd przy 1000 mnie uświadomił.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
14 minut temu, Yarorot napisał:

Nie mam już downtowna, ale w książce z przeglądami miałem miejsce na przegląd 0 później był drugi przegląd właśnie po tych 300 km (...)
 

Ok, ale downtown to już stara konstrukcja. Nawet w ramach tego samego modelu producent często zmienia przebiegi międzyserwisowe a tu mamy zupełnie inny sprzęt. Zajrzałem również do książki serwisowej i tu też żadnej informacji o 300km nie znalazłem...

Opublikowano
1 godzinę temu, Yarorot napisał:

Paweł jest przegląd po 300 w downtownie też miałem wymiana oleju regulacje.

 

W NewDowntown'ie pierwszy przegląd też jest po 1000km

  • Klubowicze
Opublikowano

Ja przy wydaniu miałem powiedziane, żeby przyjechać po 300 km. Prawdopodobnie tak też mam w książeczce gwarancyjnej. Ustaliłem też z serwisem, że będę pomiędzy 500 a 700 km na serwis olejowy i tak zrobiłem. Dziś sprawdzę dokładnie w gwarancji i potwierdzę.
Może też być tak, że Kymco Motorland wydrukowało nowy wzór książeczek gwarancyjnych i dlatego te rozbieżności.

  • Administrator
Opublikowano
3 godziny temu, Paweł R. napisał:

20180407_054927.jpg

Ciekawy zapis. Ja tam kojarzę, że olej w/g "starej szkoły" winno się sprawdzać przed każdą jazdą. Oczywiście mało kto tak czyni ale co 5 tyś sprawdzanie??

Znalazłem taki rekord w sieci. "Check every 500 km, change every 6000 km" -> KLIK

Ps. Kymco w maualu ESP mówi o pierwszej wymianie oleju po 1 tkm. a kolejnych co 10 tkm... natomiast OIL SERVICE na zegarach odpali komunikat co 5 tkm sygnalizując konieczność sprawdzenia stanu.

Opublikowano
29 minut temu, MariuszBurgi napisał:

Ciekawy zapis. Ja tam kojarzę, że olej w/g "starej szkoły" winno się sprawdzać przed każdą jazdą. Oczywiście mało kto tak czyni ale co 5 tyś sprawdzanie??

Z tym sprawdzaniem co 5kkm to oczywisty błąd, jestem przekonany, że w "oryginale" bylo 500.

Opublikowano

Dołączam fotki uchwytu na telefon, przez szybę lepszych fotek nie da się zrobić. Mocowanie jest do dolnych otworów górnego położenia szyby, teraz końcówki uchwytu są pod wspornikiem szyby, jak szyba jest w dolnym położeniu to końcówki mają swoje śruby. Ażurowe łapki trzymające telefon z boków to przeróbka , bo w oryginał nie dało się tego telefonu zapiąć. Widok telefonu z mapą jest z pozycji kierującego w czasie jazdy.

P1040661.JPG

P1040672.JPG

P1040673.JPG

P1040667.JPG

P1040669.JPG

Opublikowano

Dzięki za foty, dają dużo lepszy pogląd niż te od producenta. Tylko ten patent z gumką przy zegarach wygląda nieco dziwnie...

  • Klubowicze
Opublikowano

Niestety po obejrzeniu fotek takie rozwiązanie mi się nie podoba. Zostaję przy swoim X-Grip od RamMount. Może to nie jest perfekcyjne, ale robi robotę. Jak zobaczę ten uchwyt na żywo być może zmienię zdanie.

Opublikowano

Szyzu a ten uchwyt nie zasłania środkowego wyświetlacza?

Opublikowano
12 godzin temu, Paweł R. napisał:

Dzięki za foty, dają dużo lepszy pogląd niż te od producenta. Tylko ten patent z gumką przy zegarach wygląda nieco dziwnie...

To jest blaszka w koszulce z tworzywa aby nie kaleczyć plastików kokpitu. Jest na śrubki od góry z możliwością regulacji co chroni przed wibracją i usztywnia całość. Jest to mały element od spodu i normalnie prawie tego nie widać.

9 minut temu, Yarorot napisał:

Szyzu a ten uchwyt nie zasłania środkowego wyświetlacza?

Te dwie foty tego patentu z telefonem i bez zrobione z pozycji kierującego, więc widać że nie zasłaniają.

Opublikowano

A wystarczyłoby carplay wgrać fabrycznie na środkowy wyświetlacz i obeszłoby się bez kombinacji... 

Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/zmqY7NNV

Może się komuś przyda, do przeróbki. Oryginalnie montowana rączka pod lusterko, działa skutecznie. Może pod jakiś inny punkt konstrukcyjny się uda? 

Opublikowano

Zamontowałem dzisiaj szybę PUIG V-tech Touring, wrażenia:

- szybki i wygodny montaż (10 minut)

- taką osłonę powinna dawać szyba fabryczna - jest super

- idealna wysokość - drogę obserwuję ponad szybą a jednocześnie można się za nią skutecznie schować na szybszych odcinkach

- ładnie wygląda

Cena: 520 zł na PUIG.pl

 

20180410_180031.jpg

  • Klubowicze
Opublikowano

No niezły „żagiel” zainstalowałes ;),a ja w przeciwną stronę. Na dniach montuję krótką przyciemnianą szybkę do miasta. Taką jaką kupiłeś wybrałbym na trasy, ale w kolorze lekko przyciemnianym. Chetnie poznam twoją opinię o szybie po kilkumiesięcznym użytkowaniu. Podlinkuj gdzie szybę kupiłeś i pokaż się w końcu na spocie.

Opublikowano

1. ten żagiel nie robi na AK najmniejszego wrażenia, przynajmniej nic co dałoby się zauważyć

2. zdjęcie  może tego oddaje ale to jest właśnie szyba przyciemniana

3. jest niestety jedna wada - nie da się złożyć lusterek

4. info gdzie kupiona jest wyżej

Teraz, Paweł R. napisał:

2. zdjęcie  może tego oddaje ale to jest właśnie szyba przyciemniana

Może tu lepiej widać:

20180410_202755.jpg

Dnia 6.04.2018 o 08:34, Yarorot napisał:

Da się z tym żyć ale jest to irytujące, w downtownie nie udało mi się zobaczyć kontrolki rezerwy, po dłuższej jeździe na migającym kwadraciku okazało się że zostało ok. 2 litrów paliwa w baku. Ciekawe przy jakiej ilości w ak zapali się rezerwa.

Podjechałem wczoraj na stację jakieś 20 km po tym, jak zaczął migać ostatni, czerwony segment wskaźnika poziomu paliwa. Udało się wlać dokładnie 10l (pod korek).

  • Klubowicze
Opublikowano
17 godzin temu, Paweł R. napisał:

Podjechałem wczoraj na stację jakieś 20 km po tym, jak zaczął migać ostatni, czerwony segment wskaźnika poziomu paliwa. Udało się wlać dokładnie 10l (pod korek).

Mam dokładnie tak samo. Teraz mam zamiar "poczekać" aż zacznie migać literka "E". Wtedy to może być naprawdę rezerwa. Ja wyszedłem z założenia, że tankuję co 200 km i w zasadzie kontrolka jest tylko ozdobą.

Dziś postanowiłem założyć „małą czarną”. Troszkę dla sprawdzenia jak radzi sobie z wiatrem i trochę aby zobaczyć jak będzie wyglądał Akacz w takim configu AK500. Efekt na zdjęciach. Ocenę pozostawiam Wam. Mi się podoba, przy ostrzejszych przyspieszeniach miejskich ochrona przed wiatrem jest więcej niż dobra, a z powodu ogólnej wartości artystycznej będzie mi trudno ją zdemontować.
245883dd22f4a25344902bfb2a157624.jpg
6aebcd071fa9400e6981a73ba3a712f9.jpg
972eb3332daa267f82ea4eda9f9a1382.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...