Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też było to pierwszym, co przyszło mi do głowy... Kymco jeszcze musi się "wykazać", a BMW "osiadło już na laurach" i zbiera "żniwo" ;) ...

  • Klubowicze
Opublikowano

Nie co się rozckliwiać nad tym czy to Brembo, ByBRE, czy Nissin. Ważne żeby dobrze heblowało. Jak na razie (2 200 km) nie było żadnego problemu. Mam nadzieję, że tak pozostanie.

Po ostatnich dyskusjach na forum jak i w realu utwierdzam się w przekonaniu, że Kymco, wedle powszechnego przekonania kupują ci których nie stać na marki premium B)(Yamaha, Honda, BMW). No tak, bo przecież jakim cudem to Kymco może być "dobre" jak hamulce od Brembo, ABS najnowszej generacji od Bosch, full LED, USD, Alu Frame, opony Metzeler ... A jeszcze użytkownicy do tego by chcieli tłumiki kupić od Termignoni - w głowach się poprzewracało :bangin:. Great pretender.

Ja bynajmniej z tym problemu nie mam ... bo kupiłem i jak na razie jestem bardzo zadowolony :D. Na koniec sezonu macie ode mnie rzetelny test użytkownika Kymco AK 550. Wtedy będzie można dopiero się przekonać o "+" i "-". Szkoda, że nikt z forum nie zdecydował się jeszcze na zakup najnowszego T Maxa. Może to o czymś świadczy ? Drogo, nie ?

Opublikowano

W istocie jak się rozłoży na czynniki pierwsze to niemal każdy szanujący się producent kupuje komponenty z półki od uznanych poddostawców, bo chyba żaden z nich nie chce mieć problemu z akcjami serwisowymi i plamami na honorze. Dobrą jajecznicę można zrobić również na krzywej patelni ;) tylko ze AK550 niczego nie brakuje. Co pewnikiem potwierdzi pierwszy pełny sezon jazdy. Piootr kupiłeś, jeździsz, heblujesz, masz frajdę... I nikomu z nas nic do tego. Ale luźno poprzekomarzać się zimową porą warto ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Klubowicze
Opublikowano

No właśnie. W mojej opinii nie można generalizować. Wszystkim zdarzają się wpadki, także premium brand’om, a ich legendarną bezawaryjność należy włożyć między bajki. Globalizacja i wszechobecni poddostawcy z których usług wszyscy korzystają. Czasami to tylko kwestia napisu na pudełku opakowania części.

Nie chcę tu robić OT, ale chętnie wam kiedyś przy piwku opowiem o usterkach w prawie fabrycznie nowych samochodach z tzw. marek premium z branży samochodowej. Uwierzcie, będzie to długa opowieść. Tu mam większe doświadczenie (niestety) ?

 

 

  • Klubowicze
Opublikowano

Znalezione w sieci fotki przedstawiające AK550 w niedostępnym na naszym rynku malowaniu. Jako „wisienka na torcie” slip-on od Akrapovič. Użytkownik pisze, że jak ktoś może sobie podzwonić na taki wydatek to warto.
56b53579a64a98703ac49c5a58b9562a.jpg
7cb383124cd3b81dbef47f177f7f3abc.jpg
Jak dla mnie ten wydech jest jakiś nieproporcjonalnie za duży. Tak samo zresztą jak w najnowszym TMaxie. Prawdopodobnie ta wielkość to wymogi normy emisji Euro 4. Dlatego też Termignoni był by estetyczniejszą propozycją.

Opublikowano

Dla mnie też za duży, ale w końcu AK z tego co czytałem na seryjnym tłumiku brzmi nieźle.

Opublikowano

Z lat doświadczeń odradzam wszelkie "slip on", "bolt on" i podobne... Układ powinien być kompletny, łączony lub nie, ale z kolektorami.

  • Klubowicze
Opublikowano

Dokładnie tak jak piszesz. Powinien być kompletny. Akrap zaproponował półśrodek.

  • Klubowicze
Opublikowano

Ten Akrap jest okropny... Zresztą po co zmieniać coś, co brzmi świetnie? Chyba tylko plus 1 do lansu, bo to że dwa kilo lżejszy :wacko: ... Piotrowi na wolnym od jeżdżenia się przybyło trochę, to jak zrzuci z osiem kg, taniej wyjdzie i tyle w wadze, co cztery Akrapy oszczędzają  :lol: 

Opublikowano

Piotr na Leniwcu był ktos na AK i wszyscy podziwiali wiesz co to o czym piszesz. Proszę nie zmieniaj brzmienia jest wiele innych elementów o których można podjąć dyskusję ale nie wydech. Sorki tak uważam i już

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • Klubowicze
Opublikowano
42 minuty temu, kordziuk napisał:

Piotr na Leniwcu był ktos na AK...

To był Sławek Campto...

  • Klubowicze
Opublikowano
2 godziny temu, SlawoyAMD napisał:

Ten Akrap jest okropny

Za darmo bym tego nie założyl :) 

Ale kolor skutera śliczny ......wychodził taki T-max w edycji Bronze-Max ,być może tym się sugerowali.......

Opublikowano

Potwierdzam

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Sławek nie kombinuje

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • Klubowicze
Opublikowano

Pomijając chęć niektórych, by byli "widoczni" na drodze, czyli słyszalni, czasami jeździmy w grupie i jazda za "pierdziochami" jest prawdziwą męką... Pamiętam niejednokrotnie, jak leciałem bezpośrednio za Robssonem i jego Ixil mnie wykańczał, nawet z dB-kilerami... Dlatego po zakupie jego Integry, z ulgą wróciłem do fabrycznego tłumika, który ma piękny, głęboki bass, ale nie rujnuje komuś przyjemności z jazdy w grupie...

  • Klubowicze
Opublikowano
2 godziny temu, SlawoyAMD napisał:

 ... Piotrowi na wolnym od jeżdżenia się przybyło trochę, to jak zrzuci z osiem kg, taniej wyjdzie i tyle w wadze, co cztery Akrapy oszczędzają  :lol: 

Sławku, 8 kg już dawno zgubione, a w planach jeszcze 2-3 i będzie gitara :band:. Akacz będzie miał z wiosną miej do dźwigania :D

17 minut temu, SzymonSeptic napisał:

Za darmo bym tego nie założyl :) 

Ja też B)

17 minut temu, SzymonSeptic napisał:

Ale kolor skutera śliczny ......

Mi też się ten matt bronze podoba, ale w sumie dobrze, że nie było go wtedy w ofercie, bo z perspektywy czasu uważam, że czarny matt to kolor, który dłużej mi się będzie podobał.

  • Klubowicze
Opublikowano
3 minuty temu, Piootr napisał:

Sławku, 8 kg już dawno zgubione, a w planach jeszcze 2-3 i będzie gitara...

No ja też mam ambitny plan, by zgubić coś ze 104 kg... już dwa kilo się udało :D a do wiosny jeszcze trochę czasu... Lepiej stuningować trochę siebie, niż sprzęt za grube $$ :P

  • Klubowicze
Opublikowano
39 minut temu, Piootr napisał:

 

 dobrze, że nie było go wtedy w ofercie, bo z perspektywy czasu uważam, że czarny matt to kolor, który dłużej mi się będzie podobał.

Nie tylko Tobie ,podejrzewam,że pózniej jak będziesz chciał sprzedać ,to Czarny kolor sie każdemu podoba ,Brąz -niekoniecznie...

Taka moda czasem ,raz na brąz ,raz na ch.je muje :) A czarny ,jest niesmiertelny -jak biały :) 

36 minut temu, SlawoyAMD napisał:

No ja też mam ambitny plan, by zgubić coś ze 104 kg... już dwa kilo się udało :D

Mogę Ci się pochwalić ,że dwa lata temu zgubiłem wagę ze 102 na 72 :D w 3 miesiące.....A dodam,że 95-100Kg ważyłem parę ładnych lat.....I tak trzymam jakoś do 80kG narazie......Zdjęcia tylko na PW jak coś ;) 

Jak będziesz potrzebował jakiejś porady to chętnie służę....

  • Klubowicze
Opublikowano
21 minut temu, SzymonSeptic napisał:

Jak będziesz potrzebował jakiejś porady to chętnie służę....

Dawaj dietę na priv :P Uprzedzam.. Lubię piwo :D 

  • Klubowicze
Opublikowano
25 minut temu, SlawoyAMD napisał:

Dawaj dietę na priv :P Uprzedzam.. Lubię piwo :D 

Sławku dieta to jedno. Oprócz diety trzeba się troszkę wziąć  za jakiś regularny sport. Samo niestety się nie zrobi. Jak pamiętasz też kiedyś byłem 100 + kg, potem zbiłem wagę do 78 kg (przez 3 lata regularnie biegałem ). Po wypadku się zapuściłem do około 95 kg (zła dieta i kompletny brak ruchu ). Teraz staram się znów patrzeć na to co wkładam do ust i regularnie 5 razy w tygodniu trenuję na ergometrze (30 - 40 km/ 700-800 kcal na trening).

Piwko i słodkości też lubię, ale jest ono tylko nagrodą, bo inaczej żadna dieta i wysiłek nie zadziałają. No, ale koniec tego OT, bo nam miłośnicy AK550 tego nie wybaczą !guns

 

  • Klubowicze
Opublikowano
20 minut temu, Piootr napisał:

No, ale koniec tego OT, bo nam miłośnicy AK550 tego nie wybaczą !guns

Tak,  wszelkie niuanse cielesno-sprzętowe są nieodpowiednie w tym temacie... Więc aby coś z tego było, dopowiem, że teraz dla mnie "numero uno" jest jazda Burgmanem AK650, później sprzętami ze skrzynią Honda DCT, a dopiero dużo dalej wszelkie CVT... Z uwzględnieniem, że nie jechałem jeszcze AK 550...

  • Klubowicze
Opublikowano

Ja już nakręciłem sporo ponad 5000 km i nadal twiedzę, że dźwięk AK550 jest naprawdę dobry. Nie widzę potrzeby kombinowania przy tłumiku. 

  • Klubowicze
Opublikowano

W ofercie Tucano Urbano pojawił się motokoc z serii Termoscud Pro dla AK550. Cena 199 Euro. Nigdy nie byłem zwolennikiem takich wynalazków, ale może są ci, którzy wykorzystują swój maxiskuter nawet w zimne dni i może ich ta informacja zainteresować.

http://www.tucanourbano.com/eu/leg-cover-termoscudr-pro-13771.html

r187pro_x_01.jpg

Opublikowano

Produkt chwilowo niedostępny ;) czyli południowcy wykupili. A jeżdżą tam cały rok i taki kocyk znacząco poprawia komfort jazdy w niższych temperaturach :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...