Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Burgman K7 vs Honda SW-T 400 - pomoc w wyborze


Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

W ten temat już nie wchodzę z racji nieznajomości tematu. Zresztą poszukaj na naszym forum jest dużo o Integrze. Nie powielamy tematu. Ten topic dotyczy : Burgman K7 vs. Honda SW-T400.

---

Jeśli zaczerpnąłeś na 100% informacji w temacie myślę, że wątek do zamknięcia.

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Konrad530

    12

  • Piootr

    9

  • arturo-bb

    6

  • MariuszBurgi

    5

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Najpierw się do niej przysiądź, mnie po tym minęło.

Opublikowano

proszę nie zamykać póki co. W weekend będę miał może trochę wolnego czasu to podjadę na jakieś oględziny i ewentualnie dopytam :)

Opublikowano

Jeździłem SW-T400 i jeżdżę Integrą. Są to dwa różne sprzęty, każdy inny. Jeśli potrzebujesz wygodnego i pakownego wozidła do miasta to SW-T, jeśli w miarę wygodnego, średnio pakownego i bardzo szybkiego o charakterystyce moto bież Integrę, najlepiej 750.

Obie to Hondy więc nie masz żadnego problemu z użytkowaniem

Nie miałem nigdy okazji pojeździć Burkiem więc nie potrafię porównać sprzętów wg założeń z tematu.

  • Użytkownicy
Opublikowano

Do każdego sprzętu trzeba się przymierzyć.

Miałem okazję jeździć na SW-T400, na co dzień użytkuję Burgmana 400.

Dla mnie Burgman jest wygodniejszy, bardziej masywny, skrojony "na miarę"

Jeden cylinder, też coś w tym jest fajnego. Ma rozpoznawalną i charakterystyczną pracę.

Silnik jest trochę słabszy od silnika hondy, ale do sprawnego przemieszczania się w zupełności wystarczy.

Czy to będzie Honda, czy Suzuki najważniejsze jest żeby "uchodzić" egzemplarz mało styrany, o który ktoś dbał. A że będzie po delikatnym szlifie......

Udanych łowów i cierpliwości.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Miałem okazję jeździć burkiem 400 i Silver wingiem 400 i nie ma co porównywać tych dwóch maszyn . 2 cylindry to inna bajka. Burka można porównać do yp400 ale przy niej też jakoś wypada blado. Termometr i gniazdo można zawsze dołożyć a drugiego garka juz nie.

Opublikowano

miałem podobny dylemat, przymierzałem obydwa, wybrałem hondę i nie żałuje,

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

 

Witam wszystkich.

Zamierzam nabyc jeden z tych maxi skuterow bardziej jednak podoba mi się bugman chocby dlatego ze wysokość siedziska jest nizej i genernie wizualnie.

Moze jednak macie jakies uwagi spostrzezenia to prosze o info. Poruszal bede sie glownie po miescie.

Ktorym jezdzi sie przyjemniej?

Ktory jest mniej awaryjny?

Modele k5 k6 roznia sie tylko detalami wizualnymi od poprzednich czy mechanicznie? Lepiej te modele wybierac czy nie ma roznicy?

 

Proszę używać wyszukiwarki !!!, podobny temat już istnieje, łączę. Administracja

 

 

  • Klubowicze
Opublikowano

Honda i suzuki to tak diametralnie różne skutery że trudno je porównywać.

Było juz o tym na forum masę wątków. Poszukaj , poczytaj.

  W dniu 9.02.2017 o 19:22, Broda LDZ napisał(a):

Ktorym jezdzi sie przyjemniej?

Rozwiń  

Po mieście bardzo podobnie ale uważam że jednak i zawieszenie i praca silnika na kożyść Hondy.

 

  W dniu 9.02.2017 o 19:22, Broda LDZ napisał(a):

Ktory jest mniej awaryjny?

Rozwiń  

Jak dobrze przygotowane do sezonu to pewnie oba bezproblemowe

Ale jak to stwierdził Mariusz :

  W dniu 8.02.2017 o 09:53, MariuszBurgi napisał(a):

Silver Wing / SW-T zdobył uznanie na wielu rynkach przede wszystkim za jeden z najwyższych współczynników bezawaryjności... i po latach należy to podkreślić: SW nie ma może właściwości jezdnych AN650 czy Tmaxa ale jeździ, jeździ i jeździ ... aż wręcz czasem staje się to nudne ;)

Zaryzykowałbym wręcz stwierdzenie, że to najbardziej bezawaryjny model maxi wszech czasów.

 

Rozwiń  

Opublikowano

Ok to wiem juz na pewno ze jest bardziej niezawodna honda.
Jest cos na korzysc suzuki?
Nie ma porównan tych skuterow nigdzie wiec pisze. Ich pojemnosc silnika jest podobana cenowo chyba rowniez tak wiec porownuje i się zastanawiam się co byloby lepszym wybrem.

  • Administrator
Opublikowano

Nie ma porównań bo Honda ma motor 2 cylindrowy a to zupełnie inna bajka. Poza tym jest większa, cięższa... jakby 1 klasę wyżej.

Burgmana 400 można porównywać z Majesty 400 i tu dyskusja ma sens.

Opublikowano

Bezawaryjność Hondy wygrywa.! I te dwa cylindry...

Suzuki znane jest z tego, że niektóre lubią wypić trochę oleju.

Co do wysokości siodła faktycznie w Suzuki jest nieco niżej. Mój wzrost to ok. 172 cm i w Hondzie nie miałem problemów.

Mój głos: HONDA. Bo nią właśnie jeździłem.

.

Opublikowano

Ale wiesz że SW ma silnik z dwoma cylindrami a burgman 400 z jednym? To różnica. I teraz zastanów się na czym bardziej Tobie zależy. Uroda (zgodzę się że burgman ładniejszy) ekonomiczność itd. Jakoś takie przekonanie u mnie się zakorzeniło żeby cylindrów było więcej niż jeden. A to jakieś drgania, lepszy moment obr., moc. Może różnica nie jest duża ale ja takie zdanie mam. Ja długo się nie zastanawiałem co wybrać. Za to będę dłużej szukać. :D

Widzę że zostałem uprzedzony w trakcie pisania:D ale mój głos również na Hondę.

Opublikowano

Wiem ze honda ma 2. Dlaczego dluzej szukac?

Opublikowano
  W dniu 9.02.2017 o 21:50, Broda LDZ napisał(a):

Dlaczego dluzej szukac?

Rozwiń  

Ponieważ lista modeli skuterów do wyboru skurczyła mi się do trzech :D czyli SW 400 i 600 oraz T-max 500. 

Opublikowano

Sluchajcie jak ta honda taka dobra jest to nie wiem czy ewentualnie nie dorzucić cos grasza i nie pomyslec na SW 600.

Opublikowano

Przeczytaj sobie. Osobiście gdybym nie zwrócił uwagi na większe spalanie to wybrałbym tą pojemność która trafi się w lepszym stanie. 

  • Użytkownicy
Opublikowano

Ja wtrącę swoje trzy grosze:
Na co dzień używam Burgmana K7, przez jakiś czas jeździłem sw-T 400.
I powiem tak: dla mnie lepszy jest burgman. A dlatego, że jest wygodniejszy. Dwa cylindry w hondzie pracują równo. Ale w pracy jednego gara też " coś jest"
Ale to moje osobiste spostrzeżenia i nie każdy musi się z nimi zgodzić.
Zawsze powtarzam, że przed zakupem trzeba się przymierzyć !
Wtedy możemy poczuć co nam lepiej "leży"



Pozdrawiam

  • Klubowicze
Opublikowano
  W dniu 10.02.2017 o 09:47, Długi 1973 napisał(a):

I powiem tak: dla mnie lepszy jest burgman. A dlatego, że jest wygodniejszy

Rozwiń  

Ale co masz na myśli ?

Kanapę , pozycję czy zawieszenie ?

  • Użytkownicy
Opublikowano

Pozycja i kanapa są to dla mnie plusy.
I jeszcze widoczność w lusterkach oraz ich umiejscowienie. W korkach przechodzą poniżej lub powyżej lusterek 4oo.

Ale tak jak pisałem są to moje odczucia, może ze względu na moje gabaryty


Pozdrawiam

Opublikowano

Jak pisali przedmówcy najlepiej do każdego modelu wskazana jest przymiarka ew metoda prób i błędów ja poszedłem drugą drogą  i właściwy wybór padł Burgman co prawda nie 400 ale Burgman mimo awaryjności i opinii złych i dobrych KRÓL to KRÓL i tyle

Opublikowano

Czy wie ktos czy burgman k3 - k6 wychodzily FABRYCZNIE w kolorze CZARNYM? jesli tak to od ktorego modelu?

  • 1 miesiąc temu...
  • Sympatycy
Opublikowano
  W dniu 10.02.2017 o 10:16, Długi 1973 napisał(a):


I jeszcze widoczność w lusterkach oraz ich umiejscowienie. W korkach przechodzą poniżej lub powyżej lusterek 4oo.

Rozwiń  

Fakt - lusterka są bardzo dobre w K7...ale w SW-T można sobie to w łatwy sposób wyrównać stosując przedłużki lusterek.

Miałem jedno i drugie i gdybym miał wybierać jeszcze raz wybieram SW-T

Opublikowano

Kwestią kluczową jest zdobycie nie zmęczonego egzemplarza.

Jeden cylinder B400  do tych 80/h w mieście spokojnie wystarczy, a jego geometria kierownica-kanapa jest bardzo wygodna. Ale irytują w Suzuki rozmaite oszczędności na jakości materiałów, rdzewiejąca nakrętka tylnego koła itp.

Natomiast nie zniszczona Honda to Honda. Zapas mocy, zapas wytrzymałości, zapas bezpieczeństwa.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam w temacie.

Dorzucę swoje 2 grosze o których nikt nie pisze. Mam problem ze schowaniem do Hondy SW 2 kasków szczękowych do kufra pod siedzeniem. Dwa otwarte lub jeden szczękowy udaje się zapakować, jest to kwestia wielkości kasku. Przednia część jest niegłęboka, spód siedziska ma garby, w tylnej części jest więcej miejsca ale bez rewelacji. Kolejny problem z intercomem zewnętrznym (wystającym) - one przeszkadzają w wąskim schowku. Honda ma też mały kąt otwarcia siedzenia - może szczegół ale jednak...

Mam porównanie do Burgmana 125 - w nim kufer jest przeogromny. Kaski wchodzą w poprzek jeden obok drugiego i dalej pozostaje sporo wolnego miejsca, na kaski można też rozłożyć kurtkę tak się mieści, poza tym dzięki dużej wnęce z przodu na klucze jest bardzo długi. Siedzenie nie ma siłownika a sprężynę a otwiera się pod dużym kątem nawet pionowo - genialne rozwiązanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...