Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Burgman 125 czy silnik 200 pasuje


Pytanie

Opublikowano

Witam

Czy silnik 200ccm pasuje w bude 125ki? tzn wiem ze pasuje, bardziej pytanie brzmi czy nie będzie to wymagać podmiany tylnego wahacza, zawieszenia. Czy w 125 i 200 montowany był ten sam wariator i różnica polega tylko na pojemności cylindra?

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Opublikowano

O. Dawno już nie widziałem tematu z takim pytaniem, ale mam niejasne wrażenie, że temat był wałkowany całkiem obficie przez specyficzną grupę osób rejestrujących się na forum tylko i wyłącznie w celu zadania podobnego pytania. Mam też drugie niejasne wrażenie, że miało to związek ze zmianami w przepisach, które miały miejsce pod koniec sierpnia zeszłego roku.

Albo mi się to śniło.

  • 0
Opublikowano

Tak sie sklada ze pytanie jak najbardziej serio

Mam B125 z silnikiem który po tym sezonie bedzie wymagał remontu, mam prawo jazdy A, wiec w te bude zamiast remontu moge kupić 200 i normalnie zarejestrować pod. Mam oferte sprzedaży 200ki ale samego zespołu napedowego i stąd to pytanie. Po prostu wyjdzie taniej niz remont czy tez sprzedaz i zakup innego

pozdro

  • 0
Opublikowano

to jest zle pomys !!!! nie rob tak, (bedzie problem z policja i ubezpieczenia)

nie mozna zrejestrowac jak 200.

Lepiej kup nowe skuter nawet w 400 pojemnosc.

  • 0
Opublikowano

Można jechać na przegląd i zmienić w dowodzie pojemność. W tedy nie bedzie problemu z oc i policja

  • 0
Opublikowano

nie jest zapisany w "C.O.C" (certificat of conformity) . Nie ma mozliwosci.

Karta pojazdu jest tylko jeden i tam jest "125", nie mozna zmienic Karta pojazdu.

  • 0
Opublikowano

Jeśli w samochodach sie da to i w motorach musi sie dac

  • 0
Opublikowano

Dziwne, wydaje sie, ze standardem jest np. dokupywanie nowego cylindra, np. 180 i wkladanie do 125. Ma je w ofercie Malossi i in.

  • 0
Opublikowano

Jeśli chodzi o samochody, to sam tak robiłem z przezszczepem silnika, gdy remont okazał się nie opłacalny.

W motocyklu, przypuszczam , że również się uda. Wstarczy zgłosić diagnoście na przeglądzie i machina biurokratyczna uruchomiona.

Nawet biegania nie było zbyt dużo.

  • 0
Opublikowano

Hmmm, przecież 125 to chodliwy towar teraz. Bez problemu sprzedaż 125 i może sie zdarzyć ze za tą sama cene kupisz 200 ktore sa mniej chodliwe.

A z koncem roku moze bym i rozwazyl sprzedaz mojego Burgmana 200 ;) (bo czasem trzeba zmienić :)

  • 0
Opublikowano

Co racja to racja. Na nowych jest bardzo mała różnica. Miedzy downtownem 125 a 300 było niecałe 1000zl różnicy :P

  • 0
Opublikowano

Zarejestrowanie nowego silnika o wiekszej pojemności i mocy nie jest żadnym problemem, co wiecej w świetle przepisów nie trzeba nawet tego robić (silnik jest tylko częscią jak każda inna). Ale można to zrobić jadac do diagnosty a później do urzędu i tyle. Pozostaje tylko kwestia przepisów co do prawa jazdy jak ktoś nie ma A, ja mam więc nie ma żadnego problemu. Wiem że konstrukcja 125, 150 i 200 burgmana to jest to samo, montowane były tylko inne jednostki napędowe. Nie wiem natomiast czy wahach z całym zespołem jest taki sam w 125 i 200

Co do koszów i porad sprzedaj 125 kup nowy... Tak jak napisałem po tym sezonie skuter wymaga remontu czyli koszt kilku tys. Zakup nowego zespołu napędowego to niecały tysiąc złotych. Rachunek jest więc prosty. Nie mam w zwyczaju sprzedawać czegoś co nowemu nabywcy zepsułoby się za kilkaset czy za tysiąc km

pozdro

  • 0
Opublikowano

Sam silnik pasuje jedyne co trzeba zmienić to wtrysk i kolektor wydechowy jest większy niż w 125

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...