Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Lipca 2015 Administrator Opublikowano 22 Lipca 2015 Właśnie dziś rozpoczynamy kolejny dłuższy test. Przeskakując bezpośrednio z People GTi125 przesiadam się na skuter z tym samym motorem, Dowtown (pseudo Donatan ) 125 ABS. 3...2...1 start!
0 Barnej Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Wielkość i masa = bardzo dobre prowadzenie, tył nie ucieka, super "tnie winkle". Start można poprawić rolkami Dr.Puley'a.
0 Alien Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Barnej , dobrze mówisz .Po przesiadce z Burgmana (który się ładnie prowadził) Kymco okazał się zdecydowanie stabilniejszym i przyjemniejszym w prowadzeniu skuterem.Chodź zawieszenie mogłobybyć bardziej komfortowe. Co do samych rolek to nie wiem jak one się spisują z ori wariatorem ? miałem zestaw Pollini (wario i rolki) i zdjąłem bo całość była za głośna, i strasznie mnie to wkurzało.Jak to jest i co daje wymiana samych rolek ?
0 Barnej Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Masz rację, zawieszenie jest bardzo sztywne, pomimo ustawienia najmniejszego napięcia wstępnego na amortyzatorze tylnym. Rolki Dr.Puley'a są innego kształtu i pasują do seryjnego wariatora. Poprawiają dynamikę startu i trochę V-Max. Kupiłem takie rolki, ale jeszcze nie testowałem, temat odłożyłem do przyszłego sezonu. Z jakich obrotów startował Twój skuter na vario Polini?, a z jakich teraz, przy ori vario ? Głośniej chodziła przekładnia? może było coś źle złożone ?
0 Alien Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Jak wtedy startował to już teraz nie wiem bo nie zwróciłem no to uwagi ale fakt zbierał się zdecydowanie lepiej. Czy źle złożone to nie wiem bo kupiłem już założony zestaw ale szybko go kazałem zmienić na ori który dostałem w komplecie.Przy Polini hałas był jak by z napędu ,czy da się źle złożyć ? oprócz dźwięku czułem jak by drgania lekko przenosiły się na podnóżki.Czy to normalne ? Sam nie wiem co z tym Polini,może któryś z kolegów czy koleżanki mają jakieś doświadczenia z takim zestawem wario/rolki polini i powiedzą nam jak to u nich jest, czy takie efekty powinny być?
0 subito74 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 a jak z predkoscia przelotowa utrzymuje100 km przy dluzszej trasie chce wlasnie takiego zakupić bo to już ostatnie sztuki tego modelu w Polsce a nowy model będzie drozszy
0 Barnej Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Robiłem parę razy trasę ok 200 km, Da się lecieć wygodnie przelotowo 90-100 km/h O wygodnym wyprzedzaniu przy 90 km/h zapomnij, chyba że traktory, żuki itp. Ale ogólnie tragedii nie ma Downtown daje radę i uwierz Mi, 90-100 km/h w bardzo wielu przypadkach w zupełności wystarcza, a i zależy jakie trasy chcesz robić jednorazowo. Ja kiedyś przyleciałem z Poznania Kymco Bet&Win 50 jakieś 320 km w jeden raz z 3 przystankami na tankowanie i jedzenie - w sumie 6 godzin dałem radę, skuter też , więc Downtown dałby radę koncertowo. Teraz na koniec sezonu może dało by się jakieś zniżki utargować ? Pamiętam jak zamawiałem skuter w marcu tego roku to schodziło wszystko prawie na pniu i o jakimś ekstra upuście można było pomarzyć.
0 Minog Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Kupowałem na początku października, wersję bez ABS-u i utargowałem 600 zł.
0 Sqad Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Widziałem tą szybę akcesoryjną, może i fajnie chroni ale wygląda skuter z nią idiotycznie jak dla mnie. Jeśli chodzi o trasy to robiłem trase warszawa wrocław w ładną pogodę i powiem tak,... nigdy więcej bania puchnie, nogi bolą kręgosłup strzela a wibracje jednego małego cylindra czułem jeszcze kilka dni. 200km to maks co można przejechać wszystko wyżej to już hardkor. Kupowałem na początku października, wersję bez ABS-u i utargowałem 600 zł. Wszystko zależy od jakiej kwoty bo ja od katalogowej to prawie ze 2.5 kafla utargowałem w maju.
0 J@nusz Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Chciałem tylko powiedzieć, że ogromnie mnie cieszy jak moja wypowiedź ożywiła temat na nowo
0 Alien Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Sqad jesli chodzi o wygląd skutera z szybą turystyczną to zawsze kwestia indywidualna, aczkolwiek dla mnie przy gabarytach sprzętu taka szyba nie dość że fajnie wygląda to dobrze chroni przed wiatrem ,ręce, kask i samego kierownika. Na lato zmienię na ori bo wtedy przewiew będzie wskazany. Jeśli chodzi o traski to ostatnio śmigałem 220 km i na spokoju, wiadomo że pojemność silnika nie pozwala na szybkie śmiganie ale na lightcie 90-100 km/h żeby nie przemęczać silnika.Wiadomo że przyjemniej się śmiga mniejszymi drogami krajoznawczymi niż autostradami ,ale tak prawdę mówiąc to i mega ścigaczami jazda pustą eSką z barierami dźwiękochłonnymi to żadna przyjemność. Taka mała dygresja w tym temacie piszemi o + - Kymko D.125 a nie o chopper-ze 1800 jest to skuter typowo miejski z lekką nutą przejażdżek podmiejskich , na to się pisaliśmy zakupując ten model z tym silnikiem,mi to póki co pasi, pozdro...
0 Kekuti Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 A propos otwierania kanapy: w moim DT300 otwarcie kanapy przy włączonym silniku jest możliwe. Należy wcisnąć kluczyk i dopiero tak wciśnięty przekręcić w lewo. Zamki kanapy puszczają a kluczyk wraca do pozycji włączony zapłon. Silnik nie gaśnie. Czyżby w DT125 nie było takiej możliwości? Sprawdźcie!
0 Bart1 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 U mnie jest tak samo jak napisał Kekuti. Nie chce mi się wierzyć że w 125 rozwiązali to inaczej A propos otwierania kanapy: w moim DT300 otwarcie kanapy przy włączonym silniku jest możliwe. Należy wcisnąć kluczyk i dopiero tak wciśnięty przekręcić w lewo. Zamki kanapy puszczają a kluczyk wraca do pozycji włączony zapłon. Silnik nie gaśnie. Czyżby w DT125 nie było takiej możliwości? Sprawdźcie!
0 Barnej Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Downtown - sama nazwa wskazuje na przeznaczenie skutera - Downtown królem przedmieścia
0 Gawron Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Czołem Chyba śródmieścia jak nazwa wskazuje ?
0 marcin222 Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 A propos otwierania kanapy: w moim DT300 otwarcie kanapy przy włączonym silniku jest możliwe. Należy wcisnąć kluczyk i dopiero tak wciśnięty przekręcić w lewo. Zamki kanapy puszczają a kluczyk wraca do pozycji włączony zapłon. Silnik nie gaśnie. Czyżby w DT125 nie było takiej możliwości? Sprawdźcie! W mom DT125 jest identycznie. Bez problemu mozna otworzyc kanape bez gaszenia silnika.
0 Sqad Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 A propos otwierania kanapy: w moim DT300 otwarcie kanapy przy włączonym silniku jest możliwe. Należy wcisnąć kluczyk i dopiero tak wciśnięty przekręcić w lewo. Zamki kanapy puszczają a kluczyk wraca do pozycji włączony zapłon. Silnik nie gaśnie. Czyżby w DT125 nie było takiej możliwości? Sprawdźcie! Ha,... sprawdzę to jutro
0 Administrator MariuszBurgi Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 10 Listopada 2015 Materiał o Donatanie -> http://www.burgmania.net/index.php?option=com_content&view=article&id=893:kymco-downtown-125-abs-w-tescie-drogowym&catid=28&Itemid=101〈=pl
0 Alien Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Dzięki Mariusz za materiał o sprzęcie. W sumie 100 % się zgadza.Według mnie skuter super chociaż z silnikiem 300 byłby bardziej kompletny ale to już inna historia.
0 Tomjoz Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Z wad konstrukcyjnych-upierdliwych dodam że brak mi strasznie osobnego przyciski/sposobu do otwierania kanapy bez gaszenia skutera. Przednia szyba jest minimalnie za krótka przynajmniej dla mnie i jest trochę mułowaty na starcie. Ma pracującym silniku wciskasz kluczyk i przekręcasz i kanapa idzie w górę a jak z predkoscia przelotowa utrzymuje100 km przy dluzszej trasie chce wlasnie takiego zakupić bo to już ostatnie sztuki tego modelu w Polsce a nowy model będzie drozszy No były dwie ostanie po moim zakupie został pewnie jeden grafitowy Robiłem parę razy trasę ok 200 km, Da się lecieć wygodnie przelotowo 90-100 km/h O wygodnym wyprzedzaniu przy 90 km/h zapomnij, chyba że traktory, żuki itp. Ale ogólnie tragedii nie ma Downtown daje radę i uwierz Mi, 90-100 km/h w bardzo wielu przypadkach w zupełności wystarcza, a i zależy jakie trasy chcesz robić jednorazowo. Ja kiedyś przyleciałem z Poznania Kymco Bet&Win 50 jakieś 320 km w jeden raz z 3 przystankami na tankowanie i jedzenie - w sumie 6 godzin dałem radę, skuter też , więc Downtown dałby radę koncertowo. Teraz na koniec sezonu może dało by się jakieś zniżki utargować ? Pamiętam jak zamawiałem skuter w marcu tego roku to schodziło wszystko prawie na pniu i o jakimś ekstra upuście można było pomarzyć. Znżek raczej nieutargujesz
Pytanie
MariuszBurgi
Właśnie dziś rozpoczynamy kolejny dłuższy test. Przeskakując bezpośrednio z People GTi125 przesiadam się na skuter z tym samym motorem, Dowtown (pseudo Donatan
) 125 ABS.
3...2...1 start!
45 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się