Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Bialystok serwis - awaria.


m3rlin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam na imie Tomek.

Dzis tzn 23.05.2015 mialem awarie prawdopodobnie pekniety pas napedowy w burgmanie. Burgi zostal przewieziony na lawecie na parking firmy "autopomocy"

na ulice elewatorska. Mam nadzieje ze pekniety pasek nie narobil zadnych wiekszych szkod w napedzie i zamierzam we wtorek jechac z nowym zmienic go wrocic do domu (warszawa). Mam pytanie do kolegow czy w Bialymstoku jest jakis serwis co moze mi pomoc gdyby powstaly jakies inne problemy ?? lub w razie najgorszego jak mozna przewiesc w miare tanio burgmana z bialegostoku do warszawy?

Przepraszam oczywiscie za brak polskich znakow, nie mam poprostu polskiego systemu operacyjnego a siedze w podlasieexpress i nie moge pisac z niczego innego.

Za wszelka pomoc z gory serdecznie dziekuje i jak tylko bede mogl odwdziecze sie dobrym piwem oczywiscie z dobrym miechem.

Pozdrawiam

Tomek

Odnośnik do komentarza

W naprawie pomoże ci serwis suzuki w Białymstoku :) ..... a jeśli chodzi o tanie holowanie, to bierzesz samochód,wypożyczasz przyczepkę za 40-50 zł. i holujesz do domu i tam bawisz się w naprawę i kombinujesz żeby było taniej....

Odnośnik do komentarza

Nie wiem czy znasz taką stronę:

http://clicktrans.pl/przesylka/przewoz-motocykla-na-trasie-bialystok-warszawa,aid,277738.html

Wystawiasz na licytację swoją przesyłkę (motocykl, samochód, meble i wszystkie inne ruchomości)

Osoby mogące przewieźć to co wystawisz zgłaszają swoje oferty wraz z ceną.

Powyższy link to oferty transportu motocykla do Warszawy jest jeszcze aktualny wiec będziesz miał jakąś alternatywę.

Odnośnik do komentarza

F1 oznacza błąd jakiegoś czyjnika w układzie

1 .Musisz go odczytać zwierając styki w kostce

potem zlokaliozwać usterkę i ją usunąć

czy skuter dalej ci chodzi po zapalaeniu F1 ?

Odnośnik do komentarza

Zobacz czy to nie jest czasem bagatelny blad czujnika polozenia przepustnicy. Pojawia sie podczas wlaczenia zaplonu po okolu 20 sek po przekreceniu kluczyka nawet bez odpalenia maszyny

Odnośnik do komentarza

Dzięki koledzy za rady okazało się że to wina paliwa bo to się stało zaraz po zatankowaniu, tak podejrzewałem ale nie byłem pewny wymieniłem paliwo i wszystko na szczęście wróciło do normy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Ja do swojej Aprilii zalewam co któreś tankowanie chemię STP do czyszczenia układów wtryskowych. Niestety konstrukcyjnie włosi nie przewidzieli wymiennego filtra paliwa tylko drobną siatkę przy smoku pompy paliwa...

Również na forum apriliaforum.com dużo osób poleca taką chemię czyszczącą.

Nie wiem czy Twój sprzęt ma filtr ale jeśli ma to warto do niego zajrzeć ew. zastosować chemię czyszczącą, na pewno nie zaszkodzi a może pomóc.

Odnośnik do komentarza

Ja bym na twoim miejscu unikał nie sprawdzonych stacji, a tym bardziej paliw wysokooktanowych. Burkowe głowice są raczej nie przystosowane do paliw tego typu co może grozić wypalaniem gniazd zaworowych i wypałami w tłoku.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...