m3rlin Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Witam, mam na imie Tomek. Dzis tzn 23.05.2015 mialem awarie prawdopodobnie pekniety pas napedowy w burgmanie. Burgi zostal przewieziony na lawecie na parking firmy "autopomocy" na ulice elewatorska. Mam nadzieje ze pekniety pasek nie narobil zadnych wiekszych szkod w napedzie i zamierzam we wtorek jechac z nowym zmienic go wrocic do domu (warszawa). Mam pytanie do kolegow czy w Bialymstoku jest jakis serwis co moze mi pomoc gdyby powstaly jakies inne problemy ?? lub w razie najgorszego jak mozna przewiesc w miare tanio burgmana z bialegostoku do warszawy? Przepraszam oczywiscie za brak polskich znakow, nie mam poprostu polskiego systemu operacyjnego a siedze w podlasieexpress i nie moge pisac z niczego innego. Za wszelka pomoc z gory serdecznie dziekuje i jak tylko bede mogl odwdziecze sie dobrym piwem oczywiscie z dobrym miechem. Pozdrawiam Tomek Odnośnik do komentarza
CZARO Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 W naprawie pomoże ci serwis suzuki w Białymstoku ..... a jeśli chodzi o tanie holowanie, to bierzesz samochód,wypożyczasz przyczepkę za 40-50 zł. i holujesz do domu i tam bawisz się w naprawę i kombinujesz żeby było taniej.... Odnośnik do komentarza
adam_us Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Nie wiem czy znasz taką stronę: http://clicktrans.pl/przesylka/przewoz-motocykla-na-trasie-bialystok-warszawa,aid,277738.html Wystawiasz na licytację swoją przesyłkę (motocykl, samochód, meble i wszystkie inne ruchomości) Osoby mogące przewieźć to co wystawisz zgłaszają swoje oferty wraz z ceną. Powyższy link to oferty transportu motocykla do Warszawy jest jeszcze aktualny wiec będziesz miał jakąś alternatywę. Odnośnik do komentarza
basia-janek Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Może ktoś wie co to znaczy zapaliła mi si kontrolka F1 w Burgmanie 400 Odnośnik do komentarza
mkapilkr Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 F1 oznacza błąd jakiegoś czyjnika w układzie 1 .Musisz go odczytać zwierając styki w kostce potem zlokaliozwać usterkę i ją usunąć czy skuter dalej ci chodzi po zapalaeniu F1 ? Odnośnik do komentarza
m3rlin Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Zobacz czy to nie jest czasem bagatelny blad czujnika polozenia przepustnicy. Pojawia sie podczas wlaczenia zaplonu po okolu 20 sek po przekreceniu kluczyka nawet bez odpalenia maszyny Odnośnik do komentarza
ARTURRO 73 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Z Biłegostoku już maż blisko do Hajnówki-MIREK na pewno da radę i wskrzesi Twego skuta. Odnośnik do komentarza
basia-janek Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Dzięki koledzy za rady okazało się że to wina paliwa bo to się stało zaraz po zatankowaniu, tak podejrzewałem ale nie byłem pewny wymieniłem paliwo i wszystko na szczęście wróciło do normy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
CZARO Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 a co zalałeś ??olej napędowy ?? Odnośnik do komentarza
basia-janek Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Zatankowałem benzynę i w dodatku tą lepszą Odnośnik do komentarza
adam_us Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Ja do swojej Aprilii zalewam co któreś tankowanie chemię STP do czyszczenia układów wtryskowych. Niestety konstrukcyjnie włosi nie przewidzieli wymiennego filtra paliwa tylko drobną siatkę przy smoku pompy paliwa... Również na forum apriliaforum.com dużo osób poleca taką chemię czyszczącą. Nie wiem czy Twój sprzęt ma filtr ale jeśli ma to warto do niego zajrzeć ew. zastosować chemię czyszczącą, na pewno nie zaszkodzi a może pomóc. Odnośnik do komentarza
basia-janek Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Też teraz tak będe musiał robić żeby na przyszłość nie mieć podobnych sytuacji Odnośnik do komentarza
Mateo28 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Ja bym na twoim miejscu unikał nie sprawdzonych stacji, a tym bardziej paliw wysokooktanowych. Burkowe głowice są raczej nie przystosowane do paliw tego typu co może grozić wypalaniem gniazd zaworowych i wypałami w tłoku. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się