Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Kymco rządzi


biela

Pytanie

Opublikowano

A taki dziś widok pod robotą

3 sztuki Agility City 125 i jedna People :)

a0a28801b43d72fd.jpg

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Opublikowano

biela... jak ktoś lubi pospolite ruszenie :) ja tam się wolę wyróżniać w tłumie :clapping:

  • 0
Opublikowano

Kymco prezentuje najlepszy stosunek cena/jakość-możliwości.

Ogólnie bardzo dużo Kymco widać w W-wie.

  • 0
Opublikowano

Fajnie macie ,że Was dużo bo u mnie w mieście mijają mnie tylko "ścigacze" i starsi panowie lub młodzi gniewni na 50cc. :ninja:

  • 0
Opublikowano

U mnie są tylko 2 Xcitingi w mieście. Jak jeżdżę to zazwyczaj wzbudzam zainteresowanie. Rzadko kiedy się nie patrzą na skrzyżowaniach czy jak stoję na przejeździe :)

  • 0
Opublikowano

Z drugiej strony budynku stoja jeszcze dwa dink 200 i xciting 500, a wszystkich sprzetow jest tak na oko kolo 30 ;) ale budynek spory, 45 pieter hehe

biela... jak ktoś lubi pospolite ruszenie :) ja tam się wolę wyróżniać w tłumie :clapping:

Mi tam wsioryba, wazne zeby mi sie podobalo ;)

  • 0
Opublikowano

kymco dobrze wypada stosunek jakość/cena. Jeździłem na kymco stryker 125 taki sobie szału nie było.Zawsze lepsze niż chinol

  • 0
Opublikowano

Cena do jakości tak jak podkreślacie "czyni cuda". Mam już drugi skuter tej marki DT 300i z 2010 r, wcześniej przez jedne sezon jeździłem na Agility City 125 z 2012r zrobiłem nim 2,5 tys km i nic tylko wymiana oleju + filtr powietrza, na DT w tym sezonie przejechałem 1 tys., i jak na razie jestem bardzo zadowolony na początku sezonu olej, filtry standard i oby tak dalej.

Pewnie kolejny będzie trochę większy i pewnie KYMCO ;)

  • 0
Opublikowano

Ostatno byłem w Warszawie na szkoleniu na Chałubińskiego 8 i widziałem fajne skuterki, patrzę a tu kolega wrzuca fotke z tego samego miejsca :)

  • 0
Opublikowano

Hehe bo tam robie ;) mozna bylo spota zrobic

  • 0
Opublikowano

A jest opcja aby jakoś wzmocnić AG 125? Zastanawiam się nad nim mocno, ale te 9KM mnie na razie odstrasza.

  • 0
Opublikowano

Idzie ok, do 50 jak szatan, komapkt ktory ma 10s do 100 musi cisnac na maxa zeby do 50 isc rowno

Mi to wystarczy.. A jak za malo to mozna kombinowac ale to pawelecm wie co i jak (pisal sporo o tuningu)

  • 0
Opublikowano

W sumie to mi najbardziej zależy na przyspieszeniu do 80, bo mieszkam w Krakowie, więc więcej nie będę latał, bo nawet nie ma gdzie. Chciałem kupić jakiegoś używanego satelisa, pcxa, itp, ale wszystko od handlarzy zza granicy i 99% po poważnych wypadkach.

Najbardziej w tym momencie to AC 125 wydaję się być najrozsądniejszym wyborem, bo mam 6km do pracy w jedną stronę i raczej wszystko stoi w korkach.

  • 0
Opublikowano

Ponieważ moja Vespa jeszcze drzemie snem zimowym, szaleję po mieście People One 125

Jest dobrze, chociaż od 80 km/godz brakuje mi przyspieszenia

;)

Za to pali rzeczywiście 2,5 litra po mieście

:D

  • 0
Opublikowano

Kymkacz do 80km/h nie jest zawalidrogą, ale z tym szatanem do 50 to trochę przesada :) W każdym razie w Krakowie nie powinieneś odczuć braku mocy, a części tuningowych do tego skutera jest do wyboru do koloru. Masz do mnie do Buska 80km, zapraszam na kawę, przejedziesz się egzemplarzem z "niewielkimi" przeróbkami.

Pozdrawiam

  • 0
Opublikowano

Kupiłem tydzień temu nowego Xcitinga 400i (podobno pierwszy w Szczecinie) i w salonie powiedziano mi, że wszystkie 125-tki Kymco tam stojące są sprzedane a na następne dostawy jest już kolejka chętnych, jednak cena czyni cuda.

Po tygodniu jazdy Xcitingiem potwierdzam, że stosunek cena/jakość-możliwości jest najlepszy u tej marki.

  • 0
Opublikowano

Masz do mnie do Buska 80km, zapraszam na kawę, przejedziesz się egzemplarzem z "niewielkimi" przeróbkami.

Pozdrawiam

Dzięki za zaproszenie ;)

A jak wygląda sprawa jazdy w listopadzie/grudniu na AC 125? Satelisy, burgmany itp. są mocno obudowane z przodu a ten Kymkacz cały odkryty.

  • 0
Opublikowano

Kwestia zainwestowania 300zł w szybę. Jedyna rzecz to taka że trochę wieje po nogach, bo jest wąski. Nie jest to jednak duży problem, wystarczą kalesony, zawsze można pomyśleć o motokocu - wtedy to już naprawdę można jeździć przy lekkim mrozie. Duża szyba załatwia sprawę na jesień, nawet wtedy prawie zawsze jeżdżę z otwartą szybką w kasku - no chyba że jest poniżej 5 stopni, to prewencyjnie szybkę zamykam, bo niby zimno nie jest, ale zatoki później mogą się odezwać. W tym roku robiłem prawie całe zakupy na wigilię i święta na skuterze, bo nawet w mojej małej mieścinie były korki i brak miejsc parkingowych.

  • 0
Opublikowano

Chyba jednak to AC będzie lepsze, bo moja trasa to będzie 100% miasto i najczęściej zakorkowana a Kymco w porównaniu z Satelisami itd. jest mniejsze i łatwiej będzie się przeciskać. Ktoś koło mnie zakupił X-Max i jest gigant straszny.

  • 0
Opublikowano

Ten skuter jest do tego stworzony, korki to jego naturalne środowisko. Jest łatwy w prowadzeniu, bardzo poręczny i można złamać się praktycznie wszędzie, a duże koła radzą sobie z koleinami i dziurami bez stresu. Ze względu na gabaryty i zawieszenie jeszcze bardziej jest skuteczny yamaha xenter, ale cena razy dwa.

  • 0
Opublikowano

Chyba jednak to AC będzie lepsze, bo moja trasa to będzie 100% miasto i najczęściej zakorkowana a Kymco w porównaniu z Satelisami itd. jest mniejsze i łatwiej będzie się przeciskać. Ktoś koło mnie zakupił X-Max i jest gigant straszny.

Jesli chcesz zobaczyc jak sie spisuje AC w jezdzie zapraszam na moj kanal ( link w sygnaturce ) tam mozesz zobaczyc jak sprawuje sie w miescie i nie tylko :)

Powiem jedno, Kymco Agility City na miasto jest wrecz idealnie stworzony nie na darmo w nazwie jest "City: :).

Przyspieszenie jest w zupelnosci wystarczajace i jesli ktos nie chce sie z toba scigac to zawsze wystartujesz pierwszy. Niestety ja niebawem bede chcial sprzedac swojego bo sa plany na kat A, a pozniej albo biegowka albo zostane przy skuterach i bede celowal w Kymco DT 300i, ale to tylko dlatego ze jaraja mnie dalsze trasy :)

Na miasto kupuj AC lepszego "nowego" w tej cenie nie znajdziesz. Pozdro.

  • 0
Opublikowano

fraszczu daj znaka jak będziesz sprzedawał, dwaj koledzy szukają teraz sprzętów do miasta

plany na kat. A? kurs już ogarnąłeś? ja wczoraj skończyłem kurs, utrudnili teraz znacznie egzaminy w stosunku do tego, co było kiedyś na moto...

  • 0
Opublikowano

czytam ten wasz temat i .... banan na twarzy mi wyskakuję :). Pomyśleć że miałem takie same problemy - "że duży, że się źle manewruje, że pali dużo" - jeszcze 2-3 tygodnie temu :). Aktualnie pomykam po Krakowie na SW-T600 i jest ok. Nie swoje w korkach i jazda idzie bardzo sprawnie. Każdy kto widzi skuter pierwszy raz mówi (łącze ze mną) "ale to wielkie, do miasta się nie nadaje". A tu niespodzianka - nadaje się :clapping:.

Kolego Kuba_Wiosna - jak ktoś umie jeździć i chce jeździć bezpiecznie, a nie tylko zdobyć uprawnienia żeby się legalnie rozbić na pierwszym zakręcie to dla niego egzaminy nie są trudne. Fakt kiedyś były prostsze. Mój ojciec mówi że wystarczyło zrobić 8 i się dostawało A - tak było jakieś 35 lat temu. Teraz osobiście uważam że dobrze iż są "utrudnione", bo ktoś kto wyjedzie z placu to znaczy że umie opanować siebie i maszynę, a miasto to tylko formalność. Wiem bo bawiłem się w nowe zadania egzaminacyjne na placu w szkole w której kiedyś robiłem prawko :).

Wracając do tematu

Kolega K9G nie myślał może o DT w opcji 125? Z tego co wiem to takie są.

ps.

biela nie wiem jak innym, ale mnie się obrazek coś nie ładuje. Coś nie tak z linkiem?

  • 0
Opublikowano

fraszczu daj znaka jak będziesz sprzedawał, dwaj koledzy szukają teraz sprzętów do miasta

plany na kat. A? kurs już ogarnąłeś? ja wczoraj skończyłem kurs, utrudnili teraz znacznie egzaminy w stosunku do tego, co było kiedyś na moto...

OK dam znac, napewno zamieszcze info na forum. Jesli chodzi o plany zwiazane z kat A to dopiero sie szykuje do kursow takze jeszcze daleka droga :) To ze utrudnili egzaminy to mnie jakos nie dziwi, co jakis czas utrudniaja, ale zeby jakas realna korzysc pozniej w trakcie codziennej jazdy z tych trudniejszych egzaminow wynikala to juz nie sadze, ale to temat rzeka :)

Kolega K9G nie myślał może o DT w opcji 125? Z tego co wiem to takie są.

Niewiem czy bedzie go cena interesowac bo to jednak juz sporo wiecej niz AC.

  • 0
Opublikowano

Witam wszystkich . Kupiłem sobie kymco dowtowna 125 i mam taki problem otóż ociera mi z jednej strony tarcza przednia o jarzmo hamulca tak wygląda jak by ta tarczą nie była dobrze wypośrodkowana . moje pytanie kieruję właśnie do posiadaczy downtownuw czy któryś miał taki problem . Byłem już z tym w serwisie .ale kazali mi z tym jeździć do pierwszego przeglądu bo twierdzili że się nic narazie nie dzieje .

  • 0
Gość maxell
Opublikowano

ociera mi z jednej strony tarcza przednia o jarzmo hamulca

Są dwie możliwości, albo krzywe jarzmo, albo faktycznie źle wycentrowana tarcza - a już na pewno nie jest to normalne, że się trze :)

Ale jeśli tarcie jest delikatne i nie blokuje koła, to faktycznie specjalnie martwić się nie ma czym. Inna sprawa, co jest powodem takiego tarcia? Tarcza może się zwichrować od np raptownego schłodzenia, czyli po wjechaniu na rozgrzanych hamulcach w głęboką wodę, ale wtedy tarły by klocki. I na pewno to nie trą klocki? :)

A w czasie jazdy nie masz drgań na kierownicy przypadkiem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...