axyt Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Jaki VMax uzyskaliście swoimi maszynami (jak możecie to podajcie swoją wagę). W moim przypadku licznikowe 95-97 przy wadze 90 kg.
0 szczepanj23 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 W zeszłym sezonie dosiadałem Gdinka 125 z 2001 roku i prędkości rzędu 115-120 km/h nie stanowiły żadnego problemu w jednej osobie o wadze 85 kg
0 Administrator MariuszBurgi Opublikowano 13 Marca 2015 Administrator Opublikowano 13 Marca 2015 W moim przypadku licznikowe 95-97 przy wadze 90 kg. Norma. Przy sprzyjających warunkach można osiągnąć 100-105 km/h licznikowo... i to jak na ten model to max. W zeszłym sezonie dosiadałem Gdinka 125 A o jaki skuter było pytanie??
0 megamix Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Ten model tak ma. Wiele nie zdziałasz. Przeróbki się nie opłacają.
0 szczepanj23 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Można kombinować rolkami ale stracisz albo na przyspieszenu albo na prędkości-orginał to orginał
0 pawelecm Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Jest bardzo długi i osobny temat o prędkości maksymalnej tego skutera. Moja waga 95 kg, prędkość maksymalna seryjnego skutera bez szyby to około 95 km/h w/g GPS. Licznik kłamie bardzo mało 1km/h przy 90 km/h. Co do przeróbek to mam inne zdanie, ale ja każdy skuter tuningowałem.
0 biela Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 coś pod licznikową 100 podchodziło przy 80kg, ale nie miałem jakiegoś długiego czasu na rozchuśtanie go, może kiedyś będzie okazja na obwodnicę skoczyć i zobaczyć ile to poleci, chociaż przy vmax to ja osobiście już czuję wiotkość całej konstrukcji A ja mam inne pytanie. Wiem że pawelec zmieniał wydech, a czy ktoś może próbował seryjny trochę udrożnić dla zwiększenia jego głośności?
0 mkapilkr Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Może nie tutaj. Ale szukam dla znajomego syna skuterka do 50cc I obrałem sobie za cel agility city 4t Czy ktoś miał taki skuter ? Ma jakieś bolączki ? Czy może lepiej brać 2T CHodzi mi o o to czy skuter nie jest spierdzielony technicznie i nie lepiej poszukać jakieś piaggio liberty na wiekszych kółkach DZiękuje
0 tomekmajesty Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Mam lub miałem w firmie prawie wszystkie modele Kymco... Agility 2t a 4t to przedewszystkim różnica w starcie i przyspieszeniu na korzyść dwusuwa Natomiast prędkość maksymalna podobna, czyli po odblokowaniu i przy tuningowym wydechu - 70-75 km/godz Oczywiście 4 suw pali mniej o litr, czyli 2,5-3,0 a dwusuw 3,5-4,0 Ogólnie duże koła to z jednej strony fajna rzecz, bo w zakrętach i na polnej drodze jest super Ale niestety powodują mniejsze przyspieszenie i słabszą zwrotność Więc co kto lubi
0 Sympatycy kris02 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Sympatycy Opublikowano 28 Czerwca 2015 Syn posiadał Agility 4 suwa. Spalanie 2-2,5 litra. Po odblokowaniu 75 km/godz. Latał nim 4 lata. Żadnych problemów. Nic się nie działo tylko lał.
0 Gość maxell Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Osobiście polecam 4T - mniej pali, mniej hałasuje, mniej śmierdzi. Co do trwałości nie ma konkurencji za te pieniądze
Pytanie
axyt
Jaki VMax uzyskaliście swoimi maszynami (jak możecie to podajcie swoją wagę).
W moim przypadku licznikowe 95-97 przy wadze 90 kg.
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się