Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Dziwię się, że MARCA 2015 jeszcze nie ma ;)


Abach

Rekomendowane odpowiedzi

ale rozumiem, ten rok dla Kujawiaków jest wyjątkowy i czas ograniczony. Dlatego pozwolę sobie rozpocząć ten wątek :)

Stawiam wszystkim ;)

Odnośnik do komentarza

Adaś, dobrze, że zrobiłeś to za nas.

Wygląda powoli na to, że coraz mniej chętnych jest na rozpoczęcie miesiąca :blush: .

Odnośnik do komentarza

Będę się chwalił . Wczoraj czyli jeszcze w lutym , zaliczyłem trasę na 200 do Gdyni . A wróciłem w marcu czyli dzisiaj .

Początek sezonu mam za sobą .

Czego i Wam życzę.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Dzięki Adaś, trzymamy Cię za słowo :D .

Bogdan, ale żeś się wyrwał - szacun, ja co prawda w tym roku nakulałem dopiero jakieś 200km wokół komina, ale jeszcze troszku i sezon na całego :).

A poza tym nie wiem, nie znam się, nie orientuję się - zarobiony jestem...

Odnośnik do komentarza

Ja we wtorek zmieniam pasek i jak będzie pogoda to w weekend pokulam beret parę kilometrów.

Ktoś może pokula się ze mną ?

Odnośnik do komentarza

Witajcie wiosennie :) Szerokości życzę dla wszystkich.

Odnośnik do komentarza

Witajcie w Marcu !

Adam czy Ty wiesz co uczyniłeś ? Nikt się nie wychylał bo ile można stawiać !piwko a tu proszę Adaś.Chyba się stęskniłeś za tak zacną grupą Kujawiaków więc do zobaczenia na jakimś wiosennym spotkaniu.

Odnośnik do komentarza

Czyli skutery śnieżne :)

Nooooooooo , Ja złapałem dwie gąsienice , ale cholera zdechły...- śnieżnego skutera nie będzie :)

Odnośnik do komentarza

Pająk przyodziany w nowy pasek.

Ładuję aku, które po zimie było zupełnie padnięte i jutro spróbuję odpalić gada :clapping: .

Odnośnik do komentarza

Ja wcześniej też wymieniłem pasek i rolki . Chwilę wcześniej poskładałem polakierowane plastiki i nakleiłem naklejkę burgmania.net od ciebie. Akumulator po zimie wymagał wymiany i kupiłem nowy EXIDE . Jak przestanie padać to jutro zrobię małą rundkę .

Odnośnik do komentarza