Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

N-max 125 - budżetowa nowość Yamahy 2015


Pytanie

  • Administrator
Opublikowano

Yamaha Indonezja przedstawiła właśnie nowy skuter z grupy "Max", który ma znokautować konkurencję od Hondy, mowa oczywiście o konkurencyjnym PCX 125.

yamaha-n-max_rpvobc.jpg

Nmax 125, produkcja w Indonezji. Do napędu posłuży jednocylindrowy motor wytwarzany przez PT Yamaha Indonezja Motor Manufacturing, który będzie się charakteryzował wyjątkowo niskim zużyciem paliwa. Co, ciekawe, nowy N-max ma spełniać obowiązujące w EU normy spalin oraz będzie wyposażony w ABS.

Podstawowe dane:

Wymiary dł/szer/wys: 1955 x 740 x 1115 mm

Wysokość siedzenia: 785 mm

Masa własna: 127 kg

Pojemność zbiornika: 8,8 l

Motor chłodzony cieczą, 4 suw, SOHC

Zasilanie: wtrysk

Koła: 13 cali

Hamulce: Oba tarczowe z ABS!

Będzie też wersja 150.

Tak Yamaha promuje swój nowy skuter w pięciu pkt:

1. Nowy silnik chłodzony cieczą został opracowany w koncepcji Blue Core VVA (niskie tarcie, niska emisja spalin, małe zużycie paliwa)

2. Połączenie lekkiej wagi (Lightweight) i sztywnej ramy, bardziej agresywne i sportowe prowadzenie.

3. 13-calowe koła i opony, które są wykorzystywane specjalnie do tego skutera

4. Układ hamulcowy z ABS ma wspierać dobre osiągi.

5. Unikalna konstrukcja, styl dziedziczy z serii "Max".

I teraz najważniejsze, cena! Jeśli wierzyć zapewnieniom Yamaha Indonezja skuter miałby w EU kosztować ok. 2000 eur.

Yamaha planuje w tym roku sprzedać ok. 12000 sztuk N-Max'a.

yamaha-indonesia-luncurkan-motor-sport-matik-nmax_szovzq.jpg

96b8012af1026228.jpg

695d09a0adc9911d.jpg

nmax_150_abs-2.jpg

nmax-155-2.jpg?w=640

7a8b1883760cc649.jpg

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Opublikowano

Taki mniejszy X-max :)

Plus za niską wagę i ABS (chociaż to już norma w nowych modelach)

Minus za małe koła, słabą osłonę przed wiatrem, mały zbiornik paliwa i nisko umieszczone kierunki przednie przez co może byś słabiej widoczny w lusterkach

Ciekawe jak z jakością za taką cenę ?

  • 0
Opublikowano

Ciekawa propozycje dla poszukujących czegoś w klasie 125, Oczywiście wszystko zależy od ceny ale zakładając poziom ok 8 tyś. zł może to być hit i mocna alternatywa dla wyrobów Rometa, Kymco, Syma itp. czy sprzętów używanych. Mnie z przodu przypomina trochę PCX-a,

  • 0
Opublikowano

Brak płaskiej podłogi obniża moim zdaniem walory użytkowe tej maszynki.

  • 0
Opublikowano

Geni, to tak jak Honda PCX (dla wielu ladniejszy) vs Honda SH (plaska podloga, duze kola, ABS, start & stop, mocniejszy, lepsze prowadzenie).

No ciekawe, niech Yamaha miesza na rynku, z korzyscia dla nas.

Jesli cena potwierdzona - wplynie to w jakims stopniu rowniez na Kymko, Sym, Romet, itp.

  • 0
Opublikowano

Nie no u nas to będzie jakieś 9-10 tysi kosztowała. Myślę że to podniesie poprzeczkę konkurencji.

  • 0
Opublikowano

A po co Ci płaska podłoga ... worek z ziemniakami będziesz woził?

Ja przewoziłem podwójną paczkę pieluch, albo opony na zmianę; ziemniaki też bym mógł przewieźć, jeżeli nabrałbym ochoty na kopytka :P

Płaska podłoga w skuterze to tylko zaleta imho.

  • 0
Opublikowano

Plaska podloga to po prostu mega praktyczne rozwiazanie na skuter typowo miejski, z ktorym kojarza sie z mniejsze pojemnosci.

Nic, Yamaha juz ma kontroferte do Hondy SH - Xenter'a.

  • 0
Opublikowano

Płaskiej podłogi tam nie ma bo pod plastokami siedzi zbiornik paliwa :P

  • 0
Opublikowano

Worka z ziemniakami skuterem nie przewoziłem, ale saksofon owszem i przydawała mi się do tego płaska podłoga mojej Yamahy.

  • 0
Opublikowano

Wiadomo, praktyczny skuter z płaską podłogą i naprawdę duży problem usztywnienia ramy w tym miejscu :) ... Mi osobiście podobają się skutery w wyższym przekrokiem, a ten na zdjęciu jest po prostu, jak na klasę 125 ccm, prawie "śliczny", zwłaszcza w tym kolorze :) .

nmax_150_abs-2.jpg

  • 0
Opublikowano

To Honda będzie musiała przekalkulować cenę na modele 125.

  • 0
Opublikowano

Jest naprawdę bardzo ładna.

  • 0
  • Klubowicze
Opublikowano

Dobrze ,dobrze niech rywalizują ! Będzie można kupić nowocześniejszy sprzęt w rozsądnej cenie. Wygląda całkiem ładnie.

  • 0
Opublikowano

Znana jest data premiery ?

  • 0
Opublikowano

To Honda będzie musiała przekalkulować cenę na modele 125.

Dlaczego ?

Znana jest data premiery ?

Na razie nie ma żadnego potwierdzenia, że skuter trafi do Europy w 2015 roku.

  • 0
Opublikowano

Bardzo mi się podoba właśnie taka bryła .Myślę że ten model znajdzie dużo swoich zwolenników :-)

  • 0
Opublikowano

Rzeczywiście ładny o świeżej "ciętej" linii, może przód patrząc z boku za bardzo wystający. Ale spore pole do popisu kolorami

  • 0
Opublikowano

Od czerwca w sprzedaży w UK. U nas pewnie też, ale na razie jest cisza.

STU_001_01_zpssjxrbgyh.jpg

STU_001_08_zps01kxowmr.jpg

STU_001_03_zpsouzqixcx.jpg

  • 0
  • Sympatycy
Opublikowano

Co do ceny ,zawsze można go kupić np.w Czechach.Kilku moich znajomych kupiło tam PCX125 . sorki za ot!

  • 0
Opublikowano

Spalanie - ok. 2.1 l/100km

Waga (z płynami): 127 kg (ponad 40 kg lżejszy od X-Max'a).

Co do ceny ,zawsze można go kupić np.w Czechach.Kilku moich znajomych kupiło tam PCX125 . sorki za ot!

Napisz dwa słowa (może w nowym wątku) jak to wygląda od strony kosztowej - VAT, itd.

  • 0
Opublikowano

Jesli prowadzisz dzialalnosc:

- kupujesz walute CZK\EUR (Czechy, Slowacja) np. w kantorze walutowym WWW

- robisz przelew netto do dealera (u nich VAT jest nizszy)

- w polskim US oplacasz VAT

- idziesz do wydzialu komunikacji i rejestrujesz

Musisz miec przetlumaczona f-re na PL. Swiadectwo zgodnosci zazwyczaj nie trzeba tlumaczyc.

Na f-rze musisz POPROSIC wczesniej o wyrazne podanie roku produkcji. Ewentualnie na osobnym druku dealera, ale wtedy placisz za tlumaczenie 2x.

Wszystko.

  • 0
Opublikowano

Powiem szczerze, że bardzo ładna maszynka, jeżeli cena będzie przystępna to skosi konkurencję na rynku 125cc. Małe koła, dla mnie to akurat plus - fajniejszy wygląd, nie taki kozowaty.

  • 0
Opublikowano

Ciekawe :dots: Zobaczymy co z tego wyniknie.

Ma niby palić mniej niż PCX125,a przy tym niej kosztować :dots:

Przyznam ciekawa oferta, ale zobaczymy co z tego wyniknie. Pamiętam jak PCX125 kosztowała 9tys, a po zmianie przepisów kat.B=moto125 nagle cena podskoczyła do prawie 12tys. Jeśli Yamaha nie będzie pazerna to z pewnością dużo namiesza na rynku, tak jak kiedyś Ninja250 jak się pojawiła pierwszy raz - była atrakcyjna głównie ze względu na cenę.

  • 0
Opublikowano

Zapewne sprzęt będzie troszkę tańszy od PCX-a, bo teraz mamy Majesty S ustawione na poziomie cenowym PCX-a, a N-max jest troszkę uboższy. Pewnie coś pomiędzy D-Elightem, a Majesty S. Obstawiam 9 999, albo 10 900.

  • 0
Opublikowano

Znalazłem na jednej ze stron cenę 27.400.000 Rp. (rupia indonezyjska) co po orientacyjny przeliczeniu daje 7550 PLN Ciekawe ile polski importer marży doliczy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...