Rączy Emeryt Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Super. Kupiłbym, żeby zadawać szyku na formowym parkingu :)
Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 2 Listopada Użytkownicy+ Opublikowano 2 Listopada W dniu 1.11.2025 o 10:07, falco napisał(a): Aaaleee Maaazdaaa...!!! ???? 🤔
falco Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada Jeszcze trochę wykopalisk, tym razem o Fiacie, który przegonił Lambrettę... W dniu 1.11.2025 o 10:44, Rączy Emeryt napisał(a): Super. Kupiłbym, żeby zadawać szyku na formowym parkingu :) Jest tam też równie(ż) kosmiczna Suka i odjechane Du...Du...Ducati...
Sympatycy Cormoran Opublikowano 20 Listopada Sympatycy Opublikowano 20 Listopada No to chyba zrezygnuje z NT-ka 🤔 Ciekawe tylko kiedy będzie dostępny. Pieniądz nie oficjalnie między 63 a 65 koła za podstawę 🙂
Sympatycy SlawoyAMD Opublikowano 20 Listopada Sympatycy Opublikowano 20 Listopada Silnik od Horneta z lekkimi zmianami dla "ułagodzenia" osiągów (mniej nerwowy z naciskiem na elastyczność momentu obrotowego)... Kumpel na niego zachorował i czeka na sample testowe. Jednak to nie maszyna dla mnie, bo wysokoobrotowa, a jej zakresy do płynnej, ale delikatnej jazdy zaczynają się dopiero około 4K obrotów, poniżej ponoć szarpie (może tylko Hornet?), a ja w Gutku może ze dwa razy dociągnąłem 4K na autostradzie, więc wolę coś "pyrkającego"... Ale ładna jest, nie ma co ukrywać, tylko na razie (a może i w ogóle), tylko w manualu...
Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 20 Listopada Użytkownicy+ Opublikowano 20 Listopada Widać w tym modelu sportowe DNA, moment 102 niutków ale przy znacznie wyższych obrotach - 11.000. Waga - dużo lżejszy od NTka (229kg). Ale już mniejsza ochrona przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi( b krótki przedni błotnik, szyba-owiewka, brak od dołu osłon stóp)- widać to w końcowej części filmiku we ,,mgle". W szosowo turystycznym NTku oba kufry ponad 30l pozwalające zmieszczenie w każdym z nich pełnego kasku. I wyposażona tu te krytykowane przez użytkowników NTka w wersji starszej wystające kierunkowskazy przednie. Duży plus za dżoystik w lewej manecie. Konkretne 4 tłoczkowe hamulce Nissina będą robiły dobrą robotę. W systemie łączności ma system Honda RoadSync- nie Android Auto. Podsumowując - bardziej sport niż turystyk. Świetny design, widać koci pazur. I dobrze skalkulowana cena- jeśli taka miałaby być.
Yazin Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada Przypomina mi Versysa 🫣. Co do wagi, to trzeba porównywać NTka w wersji manual- z DCT jest cięższy. 1
Sympatycy Cormoran Opublikowano 20 Listopada Sympatycy Opublikowano 20 Listopada Jeśli chodzi o wygląd to powiem szczerze że mam kisiel w majtach. Przynajmniej na zdjęciach i filmach 🤣 wyglada super. Ale i tak jakiekolwiek decyzje zapadną po jeździe próbnej bo bez tego i huhu. Chociaż NT-ka zakupiłem bez jazdy i nie żałuję 😊. Nic tylko czekać 🤔. Szkoda że nie produkują już skuterów z dużą pojemnością takich turystycznych 🙁 1
Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 20 Listopada Użytkownicy+ Opublikowano 20 Listopada Naprawdę wysiadasz już z NTka? Ile go masz i jaki przebieg?
Sympatycy Cormoran Opublikowano 20 Listopada Sympatycy Opublikowano 20 Listopada 18 minut temu, grzybek napisał(a): Naprawdę wysiadasz już z NTka? Ile go masz i jaki przebieg? No ja tak mam że lubię częste zmiany 😊. Życie jest za krótkie żeby wszystkiego spróbować więc chcę jak najwięcej i nadarza się okazja na kolejną zmianę 😊. generalnie nie całe dwa lata i 27 koła zrobione 🤔. Kurna sporo …… teraz tak skojarzyłem 🤣. Do klubu należę od 2012 roku i miałem już sporo skuterów i moto i wrócił bym do skutera ale na razie nic nowego nie ma. Takie cuś jak Burgmania 650 było by fajne ….. no ale niestety …… bida na rynku nowości 😕
Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 20 Listopada Użytkownicy+ Opublikowano 20 Listopada To prawda. Jest jeszcze duży ,,skuter" BMW - RT1300 😀,
Sympatycy PawełJW Opublikowano 21 Listopada Sympatycy Opublikowano 21 Listopada 9 godzin temu, grzybek napisał(a): To prawda. Jest jeszcze duży ,,skuter" BMW - RT1300 😀, Biorąc pod uwagę że to automat to......... 1
Klubowicze Piootr Opublikowano 21 Listopada Klubowicze Opublikowano 21 Listopada Włączę się w tą smaczną dyskusję. Tegoroczna nowość od Hondy, a jako żywo - piękna. Niestety dla mnie nie ta charakterystyka silnika i nie ta skrzynia biegów. Nawet nie myślę w tym kierunku. Właśnie wykupiłem z leasingu swoją dwuletnią NT1100DCT i miałem zamiar w przyszłym roku sprzedać. Jak się dobrze zastanowić to nie mam na co zmienić bo : ani GL1800 Bagger jak i BMW R1300RT nie wchodzą w rachubę bo są w budżecie którego na motocykl wydać nie chcę, a używek także nie preferuję. Mimo swoich wad NT1100DCT jest fajnym turystykiem dla spokojnego jeźdźca. Slavoy nawet myślę, że idealny byłby dla Ciebie. Jak się nic nie zmieni to zamówię sobie w przyszłym roku nowego NT1100DCT polift z odbiorem 2027. Tak jak napisał Cormoran. Kupił bym porządny, fabrycznie nowy, duży maxiskuter, ale nie ma. Ani X-ADV czy FORZA750 mnie nie kręcą. EDIT: Jak się nic nie zmieni to moja HONDA NT1100DCT z 2023 będzie w połowie sierpnia 2026 do kupienia.
Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 21 Listopada Użytkownicy+ Opublikowano 21 Listopada 8 godzin temu, PawełJW napisał(a): Biorąc pod uwagę że to automat to......... No wiesz, z tym ,,automatem" w BMW to trochę jeszcze bym się obawiał bezawaryjności niemieckiej technologii, elektroniki. Ale do obserwacji rozwiązanie i ew. czas pokaże.
Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 21 Listopada Użytkownicy+ Opublikowano 21 Listopada 22 godziny temu, Yazin napisał(a): Przypomina mi Versysa 🫣. A mi nasuwa skojarzenia z Suzuki GSXS1000GT
Sympatycy SlawoyAMD Opublikowano 21 Listopada Sympatycy Opublikowano 21 Listopada 11 godzin temu, Piootr napisał(a): Mimo swoich wad NT1100DCT jest fajnym turystykiem dla spokojnego jeźdźca. Slavoy nawet myślę, że idealny byłby dla Ciebie... Za wysoki... Już nie chcę maszyny, na której stoję, jak baletnica. Przymierzałem się do NT dwa razy i jakoś nie zaiskrzyło... Na Gutku fajnie się siedzi, kolana ugięte...
Klubowicze Piootr Opublikowano 21 Listopada Klubowicze Opublikowano 21 Listopada Zastanawiam się jak ty na Integrze jeździłeś ? Nie dotykałeś stopami do ziemi ? Ja po Integrze odrazu wlazłem na NT i nic nie obniżyłem. Wydaje mi się że jesteśmy bardzo podobnej postury. A przy okazji. Jak tam Gutek ? Wyleczony już po wakacyjnej przygodzie ? 1
Sympatycy SlawoyAMD Opublikowano 21 Listopada Sympatycy Opublikowano 21 Listopada 1 godzinę temu, Piootr napisał(a): A przy okazji. Jak tam Gutek ? Wyleczony już po wakacyjnej przygodzie ? Gutek... Dostałem tak wysokie odszkodowanie (walczyłem prawie trzy miesiące), że Gutka wystawiam na sprzedaż i kupuję nowego, bo nie chce mi się go naprawiać... To znaczy on w zasadzie na uszkodzony (do wymiany), tylko lewy wydech i ogon do rejestracji, bo przedni błotnik ma małe otarcia, na dobrą sprawę do małej poprawki, a w właściwie przymaskowania, mały ubytek ozdobnej ramki lampy przedniej (można to pominąć, chyba że kogoś by drażniło mocno), no a najcięższym "uszkodzeniem", jest lekko wygięte jedno żeberko na lewej głowicy w miejscu, gdzie dotknął go gmol ochronny... W zasadzie to kosmetyka, bo motocykl technicznie jest w pełni sprawny. Jako, że motocykl był nowy, wywalczyłem wymianę wszystkich części na nowe, a nie są to tanie rzeczy, jak to u marki premium, więc dostałem połowę wartości Gutka 🙃Kwestia tego, by szybko go sprzedać, bo chcę ten sam kolor, a na przyszły rok jest jakiś wstrętny, budyniowy... Myślę że przy cenie 24 tyś. za 6 miesięczny motocykl szybko się znajdzie jakiś chętny, a mi to starczy na nowy i dodatki do niego...
Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 22 Listopada Użytkownicy+ Opublikowano 22 Listopada Sądzę , że będzie to korzystna oferta. Motocykl przecież nadal jest i będzie na gwarancji. Kolor budyniowy możesz zmienić- dodając sok malinowy😅 A tak na poważnie, może polookaj, czy będą w kolejnym roczniku może jakieś istotne zmiany technologiczne- choć to mało prawdopodobne. 🤔
Sympatycy SlawoyAMD Opublikowano 22 Listopada Sympatycy Opublikowano 22 Listopada 3 godziny temu, grzybek napisał(a): może polookaj, czy będą w kolejnym roczniku może jakieś istotne zmiany technologiczne- choć to mało prawdopodobne. 🤔 No właśnie nic nie dają, choć liczyłem, że może licznik ze wskaźnikiem paliwa z wersji Sport wrzucą, ale nie... Technicznie bez zmian. O ile wersja Sport ma fajny, żywy kolor czerwony, to w V7 Stone jest dziwny, bo na broszurach podchodzi pod taką kawę z mlekiem, ale przy świetle neonów na targach EICMA, wychodzi z niego "budyń"... Widać będzie podatny na odbicia światła, albo finalnie coś nie "pykło"... W każdym razie nie mój gust.
Krzynio66 Opublikowano 22 Listopada Opublikowano 22 Listopada ja mam kawe z mlekiem a to budyn waniliowy 1
Użytkownicy+ grzybek Opublikowano 22 Listopada Użytkownicy+ Opublikowano 22 Listopada Ten czerwony zajeb...sty. Ale i Twój niebieski robi robotę. Trzymam kciuki aby Twój plan się ziścił. Pozdrawiam. 😉 1
Sympatycy Cormoran Opublikowano 24 Listopada Sympatycy Opublikowano 24 Listopada Jeden z pierwszych polskich testów 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się