ComoDo Opublikowano 4 Czerwca Opublikowano 4 Czerwca Jak by nie patrzeć to nie jest 750-tka tylko bardziej narowiste bydlę. Ma plusy i minusy jak wszystko i trzeba się cieszyć plusami a do minusów przywyknąć lub wyeliminować w miarę możliwości a @grzybek akurat wie o czym piszę , bo wie jak kombinuję z tym NT . Pocięte i przespawane gmole , lewa klamka hamulca, szyba itp itd
Klubowicze grzybek Opublikowano 4 Czerwca Klubowicze Opublikowano 4 Czerwca Piotrze, Ty robisz version NT 1100 scuter A przy okazji pozdrawiam z Kamienia Pomorskiego z przyjacielem NT
ComoDo Opublikowano 4 Czerwca Opublikowano 4 Czerwca Jeszcze chyba nikt tu nie ma skutera o pojemności 1100 więc mogę być pierwszy .
Sympatycy Cormoran Opublikowano Czwartek o 04:28 Sympatycy Opublikowano Czwartek o 04:28 Grzybek pytanie. Na burgmanie jedziesz ? NT-kiem ? pytam bo chciałbym zmierzyć rozstaw śrub szyby. Ciekawy jestem czy od nowego pasuje do poprzedniego ?
ComoDo Opublikowano Czwartek o 05:04 Opublikowano Czwartek o 05:04 25 minut temu, Cormoran napisał(a): Grzybek pytanie. Na burgmanie jedziesz ? NT-kiem ? pytam bo chciałbym zmierzyć rozstaw śrub szyby. Ciekawy jestem czy od nowego pasuje do poprzedniego ? Nie pasuje . Różnica w rozstawie otworów jest spora . Na szczęście zarówno do starszej wersji jak i do 2025 szyby akcesoryjne są już dostępne . Do 2025 szyby produkuje firma power bronze z Anglii oraz Loster z Polski . Tej pierwszej nie polecam jeśli chodzi o samą szybę natomiast produkuje też przedłużkę przedniego błotnika i tylny błotnik w dobrej jakości i konkretnie pod 25 rocznik
Klubowicze grzybek Opublikowano Czwartek o 05:56 Klubowicze Opublikowano Czwartek o 05:56 Godzinę temu, Cormoran napisał(a): Grzybek pytanie. Na burgmanie jedziesz ? NT-kiem ? pytam bo chciałbym zmierzyć rozstaw śrub szyby. Ciekawy jestem czy od nowego pasuje do poprzedniego ? Nie pasuje,odpowiedź już masz. Ja w sobotę wracam z tygodniowego wypadu Uznam/Wolin...Szyba na moim NT to firmy Loster, polecana przez ComoDo.
ComoDo Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu Gdyby ktoś z właścicieli hondy NT1100 zastanawiał się nad przekładką tylnego hamulca z pedału na lewą klamkę to jest to możliwe. Właśnie skończyłem przeróbę . Wszystko działa łącznie z światłem stopu i ABSem . Koszt około 150 zł . Montaż bezproblemowy podobnie jak ewentualny powrót do poprzedniego ustawienia. Czas montażu około 2-3 godziny .
Klubowicze grzybek Opublikowano 8 godzin temu Klubowicze Opublikowano 8 godzin temu Wiem, rozmawialiśmy o tym. Oj Piotr, jesteś fenomenalny. I nie ma żadnych problemów? Ja zamawiam u Ciebie usługę odpłatną oczywiście.I przyjadę by wrzeszczcie face to face się spotkać. No i po gwarancji , myślę. Jesteś szatan. 😁
ComoDo Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Problem jest tylko jeden , a mianowicie zakup lewej pompy z klamką . Tzn to nie jest problem jak ktoś ma sporo kasy . Jak ktoś chce taniej to po prostu trzeba znaleźć dobrą używkę z integry forzy 750 lub SWT 600 . Ceny 100- 250 zł lub ewentualnie nowa z Forzy750 ale jak już wspominałem nowa trochę kosztuje dlatego lepsza używka w dobrym stanie. Reszta to przewód hamulcowy 140cm (20zł) , śruba banjo podwójna (10-15zł) , podkładki miedziane 5 szt groszowe sprawy . Elektrycznie to pół metra podwójnej skrętki , 2 końcówki samiczki i ewentualnie 2 tulejki zaciskowe do splice lub lutowanie i kawałek koszulki termokurczliwej i kilka opasek zaciskowych do poupinania .
Klubowicze grzybek Opublikowano 7 godzin temu Klubowicze Opublikowano 7 godzin temu Skąd ja wezmę te 2 samiczki? :) Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się