prefo86 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Witam, Zastanawiam się nad zakupem wydechu sportowego Ixil edykowanego do mojej Hondy S-Wing 125 , jakie korzyści są z takiego wydechu poza lepszym dzwiekiem ? Czy może dać sobie spokój i jeździć na oryginale? koszt tego wydechu to 1300zł z niemiec.
0 Gawron Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Czołem Wszyscy piszą że tylko albo aż dzwięk się poprawia . Do Ciebie należy decyzja . Ja zamówiłem GPR do swojego , 1100 z usa , liczę na wystrzały burczenie i bardziej basowy odgłos . Jak tak będzie to będę się cieszył z zkupu i będę zadowolony .
0 Barteq Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Kolego "prefo86". Swego czasu zastanawiałem się nad "sportowym" wydechem do mojej 125ccm. Znajomy mechanik wybił mi to z głowy, oprócz dźwięku silnika (du-du-du) nic innego się nie poprawi w tak małej pojemności... Jeśli planujesz jakikolwiek tuning to zacząłbym od innego wariatora lepiej przenoszącego moc i moment obrotowy na koło P.S. dedykowany "sportowy" wario wyniesie Cię zapewne mniej niż tłumik a odczujesz różnicę w jeździe.
0 prefo86 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2014 już kupiłem wario J.Costa EVO3 tak jak piszesz 1100zł komplet dzisiaj załorzylem , hmm przspieszenie zwrosło znacząco v-max niestety nie do 80km/h super później tak jakby dziura i maks 105km/h przy obroach 8k więcej obrotów nie wkręci. co może być przyczyna? seryjne wario osiągało 110km/h
0 Barteq Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Wiesz, to duży i ciężki skuter ( w porównaniu do innych 125ccm z wyglądem 50-tki). Wariator jaki by fantastyczny nie był nie da Ci niestety przyspieszenia 300/500-tki i jej prędkości maksymalnej...
0 alkir Opublikowano 16 Lipca 2019 Opublikowano 16 Lipca 2019 Podepnę się z pytaniem, bo nie ma sensu zakładać tematu. Czy ktoś potrafi określić, jakie zmiany w dźwięku silnika małej pojemności (150ccm)powoduje tłumik akcesoryjny (w tym wypadku Leovince Touring - z homologacją). Oryginalny jest dość głośny i chciałbym albo cichszy, albo bardziej, hmmm...basowy.Dotychczas używałem takich tłumików tylko w motocyklach o dużej pojemności, zastanawia mnie, czy przy tak małej w ogóle zmieni się rodzaj dźwięku, czy tylko ewentualnie jego poziom, lub zmiany w ogóle nie będzie, bo wysokie obroty skutera i tak generują taki, a nie inny rodzaj dźwięku...pzdr Alkir P.S. Sorry za tło, skopiowałem swój wpis z innego forum i się "wstawiło" samo ?
0 dzik125 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 Mam Leo Vince nero.Dźwięk basowy z wkręconym dbkilerem bez niego głośny i jeszcze bardziej basowy.
0 alkir Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 ok, dzięki, W takim razie zaryzykuję i zamówię ?
0 alkir Opublikowano 21 Lipca 2019 Opublikowano 21 Lipca 2019 Zamontowany (wersja touring - przynajmniej do Scarabeo - nie ma demontowanego db killera). Na wolnych obrotach cichszy od oryginału, w czasie jazdy bez znaczenia, nadal słyszę raczej hałaśliwy silnik niż wydech. Zmiany osiągów nie zauważyłem, plusem jest to iż jest po prostu ładniejszy wizualnie, być może minusem będzie fakt, że osłona termiczna nie zasłania całego tłumika, więc może się zdarzyć, że pasażerka coś tam w bucie przypiecze...
Pytanie
prefo86
Witam,
Zastanawiam się nad zakupem wydechu sportowego Ixil edykowanego do mojej Hondy S-Wing 125 , jakie korzyści są z takiego wydechu poza lepszym dzwiekiem ? Czy może dać sobie spokój i jeździć na oryginale? koszt tego wydechu to 1300zł z niemiec.
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się